728 x 90

قیام سراسری، شماره ۲۰۸

۱۰۵ امین شب قیام، گرامیداشت شهید قیام حمیدرضا روحی و تهاجم به گشت نیروی انتظامی در زاهدان

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۲۰۸

۱۰۵ امین شب قیام، گرامیداشت شهید قیام حمید رضا روحی و تهاجم به گشت نیروی انتظامی در زاهدان

 

پنجشنبه شب ۸ دیماه در صد و پنجمین شب قیام، در خیابان شریعتی و منطقه پونک تهران فریادهای «مرگ بر خامنه‌ای» از ساختمانها طنین‌انداز شد. مردم تهران برای گرامیداشت چهلم شهادت شهید قیام حمیدرضا روحی در مقابل منزل او تجمع کردند. جوانان شورشگر بنرهای دژخیم قاسم سلیمانی را در بزرگراه یادگار تهران و در فردیس کرج به آتش کشیدند. بامداد پنجشنبه نیز جوانان شورشگر در تهران دفتر بسیج سرکوبگر در دانشگاه آزاد تهران شمال را با کوکتل مولوتف به آتش کشیدند.

 

همزمان با برگزاری مراسم چهلم شهیدان قیام در تهران، دهگلان، ایذه، مرودشت، سمیرم و اهواز، در قزوین نیز مراسم یادبود مهرداد ملک با حضور مردم و با شعار «مرگ بر حکومت بچه‌کش» برگزار شد. مهرداد ملک نوجوان ۱۷ساله دوشنبه ۵دی بر اثر آتش گشودن نیروهای جنایتکار انتظامی به خودرویی که او در آن به سمت خانه می‌رفتند به‌قتل رسید.

 

شامگاه پنجشنبه گشت نیروی سرکوبگر انتظامی در جاده کمربندی زاهدان مورد هجوم جوانان قرار گرفت و دست‌کم یکی از مأموران انتظامی مجروح شد. در قم نیز یک آخوند حکومتی در خیابان دروازه ری مورد تهاجم جوانان قرار گرفت و زخمی گردید.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۹ دی ۱۴۰۱ (۳۰ دسامبر ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d3ed8c1-3a2f-464a-be15-d8fa03eed386"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات