728 x 90

یک فقره دزدی دیگر، این بار فیش حقوقی ۱۰۶میلیونی

حقوق نجومی - عکس از آرشیو
حقوق نجومی - عکس از آرشیو

نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی نظام مجلس ارتجاع به یک فقره دزدی نجومی دیگر اذعان کرد.

آصفری روز ۲۴اردیبهشت در جریان جنگ گرگهای درون نظام گفت یکی از مدیران سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، فیش حقوقی ۱۰۶میلیون تومانی دریافت کرده است.

خبرگزاری حکومتی ایلنا هم نوشت: «در روزهای اخیر انتشار فیش حقوقی ۱۰۶میلیون تومانی یکی از مدیران سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مجدداً باعث ایجاد ابهامات و گلایه‌های فراوانی در میان شهروندان درباره پرداخت ارقام غیرمتعارف به‌عنوان حقوق و مزایا در مدیریت شهری پایتخت شده است؛ زیرا در ماه‌های اخیر چند مرتبه شاهد انتشار فیش‌های حقوقی کارکنان و مدیران شورا و شهرداری تهران در فضای مجازی بوده‌ایم که همگی از پرداختی‌های ماهانه بالا از ۳۰ تا ۵۰میلیون تومان به این افراد حکایت داشتند».

این خبرگزاری حکومتی با نگرانی نسبت به خشم مردم فقرزدهٔ ایران هشدار داد: «در چنین شرایطی انتشار فیش حقوقی ۱۰۶میلیون تومانی بار دیگر این سؤال را برای افکار عمومی به‌وجود آورده است که اساساً دریافتی ماهیانه برخی افراد در شورا و شهرداری تهران چگونه محاسبه می‌شود که فاصله زیادی با بسیاری از کارکنان دستگاههای دولتی و عمومی دیگر و حتی پرسنل خود مدیریت شهری پایتخت دارد و چرا برخی مدیران میانی و نه الزاماً مدیران ارشد شورا و شهرداری تهران، چنین حقوق‌های بالایی را دریافت می‌کنند؟».

موضوع غارت‌های نجومی که به‌طور رسمی و به اسم حقوق توسط مافیای خامنه‌ای به کارگزاران نظام داده می‌شود، پیشینه‌ای طولانی دارد و از آن با عنوان «فیش‌های نجومی» نام برده می‌شود.

در یک فقرهٔ قبلی در سال۱۳۹۵ نیز انتشار فیش‌های نجومی عوامل حکومتی در بیمهٔ مرکزی و هم‌چنین حقوق نجومی رئیس صندوق توسعه نظام و مدیران بانک رفاه در جریان جدال مافیای حکومتی برملا شد و موجی از خشم و نفرت را نسبت به سراسر رژیم غارتگر آخوندی برانگیخت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3891b10c-b0c8-49ef-9f82-22f66e7e616d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات