728 x 90

یک سیلی سایبری و موج پاکسازی در سپاه، رژیم آخوندی را گیج کرده است

سایت مکه مکرمه
سایت مکه مکرمه

به‌دنبال تسخیر و انهدام سایتها و سامانه‌های «سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرکز صدور ارتجاع و تروریسم رژیم آخوندی در تهران توسط کانون‌های شورشی که در ساعت ۸صبح روز یکشنبه ۱۲تیرماه صورت گرفت، وبسایت مکه مکرمه در گزارشی نوشت:

یک سیلی سایبری جدید به رژیم آخوندها باعث نابودی صدها کامپیوتر دولتی گردید. این سیلی همراه با موج پاکسازی گسترده در سپاه پاسداران زده شد. و همین موضوع موجب افزایش سردرگمی در ایران شده است. موج پاکسازی در سپاه پاسداران به‌دلیل خیانتهای پی‌درپی و عملیات جاسوسی می‌باشد.

یک گروه مخالف ایرانی متخصص در حملات سایبری دیروز اعلام کرد که سایتها و سامانه‌های انجمن فرهنگ و روابط اسلامی رژیم آخوندها را هک کرده است.

گروه ”قیام تا سرنگونی“ وابسته به سازمان مجاهدین خلق ایران کلیپی در حساب‌های خود منتشر و اعلام نمود که پشت این حمله قرار دارد و به بیش از ۲۰۰هزار سند و پرونده دست یافته است که برخی از آنها پرونده‌های محرمانه هستند.

گروه اپوزیسیون ایران عملیات جدید را یک ”سیلی سایبری“ به خامنه‌ای و دارو دسته‌اش دانست و تأکید کرد که این سازمان یک ارگان ارتجاعی است.

در حساب توئیتری سازمان مجاهدین خلق تأکید شده است که ۶سایت و ۱۵سامانه سازمان صدور ”ارتجاع“ تحت نام اسلام، تسخیر و صفحات اول آنها با عکس‌های رهبری مقاومت و شعارهایی بر علیه خامنه‌ای جایگزین شده است.

سازمان مجاهدین خلق در خرداد ماه گذشته در یک حمله سایبری گسترده به شهرداری تهران و دوربینهای مداربسته دهها مرکز دولتی دیگر را هک کرد.

سازمان تبلیغات اسلامی که ضربه جدید به آن وارد شد، یک نهاد ایرانی است که به دستور خمینی، پس از انقلاب ۱۳۵۷ تأسیس شد و اکنون زیر نظر علی خامنه‌ای قرار دارد.

این سازمان یکی از ارگانهای تبلیغاتی رژیم است که وظیفه اشاعه ایدئولوژی رژیم را از طریق دفاتر منطقه‌ای و سازمانهای وابسته و فعالیت‌های فرهنگی برعهده دارد...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bd3d8d43-7727-4ad4-a512-03ed49711416"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات