728 x 90

یارانه ۴۵هزار تومانی افزایش پیدا نخواهد کرد

وضعیت وخیم اقتصادی مردم
وضعیت وخیم اقتصادی مردم

در حالی‌که کارگزاران اقتصادی دولت رئیسی جلاد مدعی شده بودند که یارانه در سال آینده افزایش پیدا خواهد یافت، آخوند میرتاج‌الدینی عضو مجلس ارتجاع در گفتگو با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس به‌تاریخ ۱۶بهمن اعلام کرد که سال آینده یارانه پرداختی به مردم هیچ افزایشی نخواهد داشت و همان مبلغ ۴۵هزار و ۵۰۰تومان خواهد بود.

 

کارشناس حکومتی: رکود عمیق‌تر می‌شود

وحید شقاقی کارشناس حکومتی در گفتگو با یکی از سایت حکومتی فرارو ۱۶بهمن به وضعیت وخیم اقتصادی مردم تحت حاکمیت آخوندی اشاره کرد و گفت: «درآمد و هزینه مردم با هم همخوانی ندارد، طبقه متوسط و رو به پایین تنها اقدام به خرید مایحتاج ضروری خود می‌کنند و خرید سایر کالا‌ها را به‌شدت کاهش داده‌اند. دلیل رکودی که در اقتصاد کشور حکمفرما بوده این است که تقاضای کل در اقتصاد با افت بسیار زیادی روبه‌رو بوده است».

این کارشناس حکومتی در ادامه بر بی‌تأثیر بودن توافق برجام در وضعیت معیشت مردم گفت: «اگر برجام نیز به نتیجه برسد، آن‌قدر اقتصاد ایران با چالشهای فراوانی روبه‌رو است که منابع حاصل از آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کشور‌های مختلف نمی‌تواند صرف افزایش قدرت خرید مردم شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b88c063-e702-4a2c-9742-c434830623cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات