728 x 90

یادی از درس ماندگار در اشرف و آمادگی‌های دفاعی در لیبرتی با دست خالی

مسعود رجوی - ۲۸آذر ۱۳۹۴
مسعود رجوی - ۲۸آذر ۱۳۹۴

یادی از درس ماندگار در اشرف

و آمادگی‌های دفاعی در لیبرتی با دست خالی

مبنای وادار کردن حکومت مالکی در عراق به تن‌دادن

به انتقال امن، جمعی و سازمانیافتهٔ مجاهدین به آلبانی

 

اگر اشرف بایستد جهان خواهد ایستاد

 

مسعود رجوی – لیبرتی ۲۸آذر۱۳۹۴: «مجاهدین درس خود رو از پیامبر جادوان آزادی امام حسین واز حضرت علی آموخته‌اند و از زینب کبری، حالا دشمن بور و کور می‌بیند که تشبثاتش برای آنچه در نظر داشت به جایی نرسیده و درست بعکس عدو سبب خیر شده و شما در بام جهان قرار گرفته‌اید، فعلاً امّا تمرکزمان روی اصل موضوع بر روی درسِ ماندگار است خودمان را آماده کرده بودیم که این بار اگر حمله‌یی بشود و دشمن دست از پا خطا کند، درسی ماندگار بر جای بگذاریم، بله بله با همین دست خالی، بله بی‌سلاح، و این سنگ‌بنای قضیه بود، و تعیین تکلیفش در پایه و در مبنا، برای شما شاید که امری طبیعی بود چون روزی که مجاهدت را انتخاب کردید از سرِصدق، قیمت آن را می‌فهمیدید و در دهه‌های متوالی بارها به آزمایش کشیده شده بود».

 

نوری المالکی – تلویزیون العراقیه ۳۰آذر ۱۳۹۰:

نوری المالکی رئیس مجلس الوزرا: معسکر اشرف هذه‌المنظمة موجودهٔ علی الارض العراقیة و هی خرق لسیادهٔ العراق. منظمة متهمهٔ بالارهاب... . . وجودها لاینسجم مع دستورنا لانه یرفض وجود منظمات ارهابیة او ای منظمة ولو غیرارهابیة لکنها تضر بامن دولة اخری... ... مجاهدی خلق یحتلون مدینهٔ من العراق و لیست مخیم کما یقال الآن مدینهٔ. الحکومة العراقیة غیرمسموح لها الدخول ولامعرفة ماذا یجری وهذا غیرموجود... . . تشکرت منا الامم المتحدهٔ علی التعاون ولکنهم حینما ذهبوا الی منظمة مجاهدی خلق رفضت و حفرت الخنادق ووضعت الوقود فی هذه الخنادق من اجل ان تشعل نار و اصبحوا یضعون المنشات العسکریة وکاننا فی دولة ثانیة نحن اوکلنا الموضوع للامم المتحدهٔ... .

نوری المالکی: « قرارگاه اشرف، وجود این سازمان در خاک عراق نقض حاکمیت عراق می‌باشد. سازمانی است که به‌تروریزم متهم است

...حضور این سازمان منطبق با قانون اساسی ما نیست چرا که قانون اساسی عراق حضور سازمانهای تروریستی یا هر سازمان حتی غیرتروریستی که برای امنیت کشور دیگری مضر می باشد را رد می‌کند

مجاهدین خلق شهری از عراق و نه اردوگاهی، آن‌چنان‌که در رسانه گفته می‌شود را اشغال کرده‌اند. دولت عراق اجازه ورود ندارد و نمی‌دانیم که در آنجا چه می‌گذرد و چنین چیزی سراغ ندارد.

...سازمان ملل از همکاری ما تشکر کرد ولی وقتی به‌نزد سازمان مجاهدین خلق رفتند، آنها رد کردند و خندقها ایجاد کردند و در این خندقها برای آتش زدن، سوخت ریختند و تأسیسات نظامی احداث کردند که گویا ما در (رویارویی) با کشور دیگری هستیم. ما موضوع را به‌سازمان ملل واگذار کردیم...»

 

«منظور از این یادآوریها این است که علاوه بر کارزار اجتماعی، علاوه بر سلسله کارزارهای سیاسی و بین‌المللی که در اوج خودش، به‌همان الحاقیهٔ لیبرتی در بودجه دفاعی آمریکا راه برد و با امضای اوباما به‌قانون الزام‌آور تبدیل شد، بله، علاوه بر همهٔ اینها، ما باید در روی زمین برای حملهٔ موشکی و هم‌چنین حملهٔ زمینی، حداکثر آمادگی را کسب کنیم. باید طرح‌های مشخص و متعدد برای شرایط و تابلوهای مختلف داشته باشیم. آخر رژیم هار و هیستریک، مخصوصاً در این مقطع در کمین است تا فرصت انتقال امن باقی نگذارد. در غیر این‌صورت جنگ برای نابود کردن و سربه نیست کردن مجاهدین و جایگزین دمکراتیک را باخته است. پس هر چقدر دربارهٔ ضرورت آمادگی در این مرحله بگوییم، کم گفته‌ایم. می‌خواهیم رژیم ضدبشری و دژخیمان و مزدوران و سگهای زنجیری را کور و بور باقی بگذاریم. خواسته من از شما هر چه بالاتر بردن همان پرچم فروغ، به‌معنی آمادگی و توانمندی مقابله با انواع حملات و توطئه‌هاست».

 

آمادگیهای دفاعی با ساختن سلاحهای ابتکاری در شرایط محاصره و خطر حمله وحوش نیروی قدس در زندان لیبرتی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7a1faf1-daea-408e-b829-b95c61ed2e1f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات