728 x 90

گیاه‌خواری اجباری در چشم‌انداز

افزایش قیمت گوشت - عکس از آرشیو
افزایش قیمت گوشت - عکس از آرشیو

روزنامه اینترنتی فراز (متعلق به رژیم) روز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در گزارشی درباره مصرف گوشت قرمز در ایران آخوندزده نوشت: در میان ۱۹۶کشور جهان، رتبه ایران برای مصرف گوشت قرمز ۹۸ است. رتبه‌ای که به باور کارشناسان در سال جاری مجدداً افت کرده است. این رسانه حکومتی افزوده است: در بدترین سال‌های جنگ بر اساس گزارشهای رسمی بانک مرکزی و مرکز آمار، خانواده‌های این مملکت سالانه ۱۲۲کیلو گوشت قرمز مصرف می‌کرده‌اند اما این میزان در سال۱۴۰۰ به ۶ تا ۷کیلو در سال رسیده است.

روزنامه حکومتی فراز توضیح داده: بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران در رابطه با قدرت خرید ایرانیان، سرانه مصرف گوشت قرمز در کشورمان از سال۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰به نصف رسیده است.

و بر اساس همین گزارش، در شهریور ۱۴۰۱ گزارشی از سوی مرکز آمار رژیم منتشر شد که بر اساس آن میزان مصرف گوشت مردم در این ماه به ۳کیلو گرم کاهش یافته بود.

و نهایتاً آن‌که همین رسانه حکومتی افزوده است: بر اساس گزارش مرکز آمار رژیم، میزان مصرف گوشت قرمز هر فرد شهری در ۱۵سال گذشته دست‌کم ۴۰درصد کاهش یافته و این میزان کاهشی در روستاها، بیشتر از شهرها و ۴۸درصد کاهش مصرف گوشت قرمز را نشان می‌دهد.

بحرانی که نشان می‌دهد مردم ما بی‌آن که خود بخواهند ناگزیر شده‌اند با چشم‌پوشی اجباری از مصرف گوشت، آرام آرام رو به سوی گیاهخواری بیاورند! روندی که بدون تردید تاثیر‌های منفی بی‌شماری در سلامت مردم و حتی نسل بعدی خواهد داشت، مگر آن‌که این مسیر نامنتخب و ظالمانه در یک نقطه، توسط خیزش بزرگ مردم قطع شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0391fd74-0fcc-4afc-b54f-596d08ea3722"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات