728 x 90

گوگل سه کانال یوتیوب مرتبط با رژیم ایران که محتویاتی علیه مجاهدین منتشر می‌کرد را بست

یوتیوب
یوتیوب
  • گوگل هم‌چنین ۱۶ کانال یوتیوب شبکه اتحادیه بین‌المللی شبکه رسانه‌یی مجازی مرتبط با رژیم ایران را نیز بسته است.

گوگل روز ۱۶مرداد دومین نسخه بولتن تی.ای.جی (TAG) (گروه بررسی تهدید)، شامل کمپینهای عملیات نفوذ هماهنگ که با استفاده از پلتفرم خود گوگل کشف شده است را منتشر کرد.

این گزارش توسط گروه بررسی تهدید گوگل که بخشی از قسمت امنیتی گوگل است و کشورها یا گروه‌های سایبری را دنبال می‌کند مورد تأیید قرار گرفته است. این گزارش علاوه بر تحقیقات خود گوگل از اخبار یا گزارشاتی که توسط نهادها یا اشخاص سوم مانند گروه «گرافیکا» که بررسی شبکه‌های اجتماعی را انجام می‌دهد و هم‌چنین شرکت امنیتی فایرآی، واحد تحقیقاتی شورای آتلانتیک و شبکه‌های دیگر نیز استفاده کرده است.

گزارش شامل فعالیت‌های سه ماهه دوم سال۲۰۲۰ می‌شود.

در ماه آوریل گوگل ۱۶ کانال یوتیوب، یک حساب تبلیغاتی و یک حساب «ادسنس» AdSense را به‌خاطر انتشار مطالبی به عربی از واکنش آمریکا به کووید۱۹ مربوط به اتحادیه بین‌المللی رسانه‌های مجازی مورد حمایت رژیم ایران را تعطیل کرد.

هم‌چنین سه کانال یوتیوب مرتبط با رژیم ایران به‌خاطر انتشار مطالبی به زبان بوسنیایی و عربی علیه آمریکا و مجاهدین را تعطیل کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28966dc7-a32e-41bd-b888-4a6a933f86d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات