728 x 90

گم شدن ۵هزار میلیارد تومان ارز صادراتی نمود دیگر از مافیای فساد

فساد آخوند ها
فساد آخوند ها

پشت‌پرده گم شدن ۵هزار میلیارد تومان ارز صادراتی، عنوان رسانه حکومتی تجارت نیوز است که به مافیای فساد در غارت و چپاول نجومی اعتراف می‌کند.
تجارت نیوز شنبه ۱۹شهریور، نوشت:... پرونده تخلفات پتروشیمی «مهر» هم‌چون سکه دو روی دارد. یک روی آن گم شدن بیش از ۵هزار میلیارد ارز صادراتی است و روی دیگر آن اخلال در زنجیره پتروشیمی‌ها و بحران در تأمین سوخت و انرژی شهری و صنعتی در آستانه زمستان سرد است. حال افکار عمومی منتظر ورود مدعی‌العموم به این پرونده برای جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال و بحران گازی در کشور است...
این روزنامه حکومتی افزود: سازمان بازرسی در پرونده پتروشیمی مهر، واگذاری پرحاشیه ۶۰درصد از سهام شرکت به سرمایه‌گذار ایتالیایی و بیش از ۵هزار میلیارد ارز صادراتی گمشده و تبانی و بدهی ۳هزار میلیاردی و حقوق‌های نجومی و تخلفات بورسی و …. مشاهده می‌شود (؟!).
تجارت نیوزبه‌نقل از اقتصادآنلاین نوشت، پتروشیمی «مهر» تولیدکننده برترین گرید پلی‌اتیلن خاورمیانه به‌دلیل تخلفات سهام‌دار خارجی این شرکت در آستانه ورشکستگی و تعطیلی قرار گرفته است. این شرکت از زیرمجموعه‌های هلدینگ «خلیج‌فارس» است.
این در حالیست کمتر از یک ماه گذشته، فساد نجومی ۹۲هزار میلیارد تومانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان که نوک کوه فافیای فساد آخوندی است در جنگ باندی برملا شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/efac6bdb-3dde-4c6e-9659-0e2be4417508"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات