728 x 90

گلوبال نیوز: کانادا رژیم ایران را به‌عنوان ناقض زنجیره‌ای حقوق‌بشر معرفی می‌کند

کانادا
کانادا

گلوبال نیوز کانادا روز پنجشنبه ۲۱مهرماه در ادامه تحریمهای دولت کانادا برای ۱۷شخص و ۳نهاد سرکوب رژیم ایران نوشت: کانادا رژیم ایران را به‌عنوان ناقض زنجیره‌ای حقوق‌بشر معرفی می‌کند.
گلوبال نیوز افزود: وزرای کابینه فدرال روز پنجشنبه اعلام کردند، دولت کانادا از یک ماده «قدرتمند و کم استفاده» استفاده می‌کند تا کل رژیم ایران را به‌عنوان نهادی «ناقض زنجیره‌یی حقوق بشر» و مرتکب اقدامات تروریستی معرفی کند.
مارسی ین، وزیر زنان و ... که از برلین در نشست وزرای G۷ صحبت می‌کرد، گفت: «در چند هفته گذشته، جهان شاهد کشتن، زخمی کردن و حمله به شهروندان خود توسط رژیم ایران بوده است که صرفاً برای دفاع از حقوق‌بشر خود دفاع می‌کنند.
این زنان شجاع نه تنها برای حقوق و آزادی‌های خود می‌جنگند، بلکه برای آینده‌ای بهتر برای دختران، خواهران، خاله‌ها، مادرانشان می‌جنگند».
مارکو مندسینو، وزیر امنیت عمومی، گفت که رژیم ایران باید پاسخگو باشد و خاطرنشان کرد که دولت کانادا تضمین می‌کند که هر کسی که مسئول این نقض فاحش حقوق بشر باشد، دیگر هرگز اجازه نخواهد داشت به کانادا بیاید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e710b38-981d-4f6a-bd13-680f04a61878"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات