728 x 90

گلوب اکو انگلستان: نیروی قدس سپاه پاسداران در سرویس‌های مخفی آلمان فعال است

جاسوسی
جاسوسی

سایت گلوب اکو انگلستان روز ۲۲بهمن در مطلبی نوشت: افزایش جاسوسی توسط مأموران اطلاعاتی رژیم ایران از ایرانیان تبعیدی مقیم آلمان
یک تحقیق کوچک از جناح چپ در بوندستاگ پارلمان آلمان به وزارت کشور فدرال نشان داد که ۱۶۰نفر که با آلمان ارتباط دارند با سپاه پاسداران ایران نیز ارتباط دارند. پاسخ وزارت کشور فدرال در دسترس DPA است. بر اساس اعلام دفتر حفاظت از قانون اساسی، واحد قدس سپاه پاسداران در سرویسهای مخفی نیز فعال است.

بر اساس اطلاعات قبلی دفتر حفاظت از قانون اساسی، بسیاری از بیش از ۲۰۰۰۰۰نفری که سابقه مهاجرت ایرانی در آلمان دارند، منتقد رژیم ایران هستند. سال‌هاست که مشخص شده است که اعضای سازمانهای دولتی ایران «علاقه‌ای به تحقیق» درباره این اعضای اپوزیسیون دارند.
مارتینا رنر، سخنگوی سیاست داخلی گروه پارلمانی جناح چپ در بوندستاگ، خواستار حمایت بهتر از اعضای اپوزیسیون تبعیدی ایرانی در ولت آم زونتاگ شد. سپاه پاسداران هم‌چنین تهدیدی برای اسراییلی‌ها، یهودیان و اعضای مخالف ایرانی در آلمان بود. او به روزنامه گفت: «مقامات باید فشار را برای پیگرد قانونی و در صورت لزوم، عواقب دیپلماتیک، مانند لغو مصونیت دیپلماتیک یا اخراج مأموران، افزایش دهند.

رویترز به‌نقل از روزنامه ولت آم زونتاگ نوشت: دولت آلمان به‌افزایش جاسوسی توسط مأموران اطلاعاتی رژیم ایران از ایرانیان تبعیدی مقیم آلمان از زمان آغاز اعتراضات گسترده در سال گذشته اذعان کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b3ebd3b2-5cd4-4eed-b665-3801a51e53a4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات