728 x 90

گلریزان ۲۸ - همیاری با سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران

همیاری با سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران
همیاری با سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران

گلریزان ۲۸

همیاری با سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران

روابط عمومی سیمای آزادی- تلویزیون ملی ایران، برگزاری بیست و هشتمین برنامهٔ همیاری ملی با سیمای آزادی در روزهای جمعه و شنبه و یکشنبه ۲۲ و۲۳ و ۲۴ دیماه ۱۴۰۲ برابر با ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ را به اطلاع هموطنان و همیاران گرامی می‌رساند.

گلریزان حمایت از سیمای آزادی، در شرایطی برگزار می‌شود که فاشیسم دینی حاکم بر ایران با جنگ‌افروزی و با موج اعدامها و سرکوب و خفقان و پمپاژ دروغ و شیطان‌سازی، در تلاش است تا در مقابل قیام و انقلاب دموکراتیک مردم ایران سد ببندد و هر گونه صدای آزادیخواهی را در گلوها خفه کند.

همیاری ملی با سیمای آزادی رو در روی سانسور و خفقان آخوندی، یاری رساندن به صدای آزادیخواهی مردم ایران و انعکاس صدای قهرمانان کانون‌های شورشی است که سلسله عملیات شب‌شکن آنها در پاسخ به اعدام‌های وحشیانه و قضاییه جلادان، جو خفقان را درهم می‌کوبد. سیمای آزادی تنها کانالی است که کانون‌های شورشی را بازتاب می‌دهد و رشیدترین فرزندان مردم ایران را سانسور نمی‌کند

گلریزان همیاری، حمایت از صدای مردم به جان آمده از سیاست‌های ضدمردمی فاشیسم مذهبی حاکم و حمایت از صدای مقاومت سازمان‌یافته و یگانه جایگزین دموکراتیک و مستقل در برابر آلترناتیوسازیهای وابسته و ارتجاعی و استعماری است.

سیمای آزادی اولین تلویزیون ماهواره‌یی سراسری فارسی‌زبان ۲۴ساعته و مستقل است که بدون تکیه به هیچ قدرت و دولتی، تمام توان خود را از حمایتهای همیاران و هموطنان آزادیخواه و مشتاق آزادی و استقلال وطن کسب می‌کند؛ یارانی سرشار از عزم پایداری و همیارانی پاکباز و از خود گذشته که از شهرهای سراسر ایران و از اقصی نقاط جهان به حمایت از تلویزیون ملی ایران می‌شتابند تا از صدای سرکوب‌شدگان و جنبشی حمایت کنند که با رود خروشان خون شهیدان، ۵۹سال است برای آزادی و انقلاب دموکراتیک ایران و در خدمت توده‌های محروم آزمایش پس داده است.

سیمای آزادی خط و سیاست هیچ دولت و قدرتی جز مردم ایران را پیش نمی‌برد و تمام مخارج و هزینه‌های آن توسط هموطنان و همیاران و شورشگران برای آزادی تأمین می‌شود.

رسانه‌یی که در برابر سانسور و سیاست‌های ارتجاعی و استعماری، خبرهای واقعی از تحولات داخلی و بین‌المللی در ارتباط با سرنوشت ایران و ایرانی را بازتاب می‌دهد و تصویرگر فعالیت‌های انقلابی قهرمانان کانون‌های شورشی، قیام جوانان شورشگر و نبرد بزرگ مردم ایران در راه آزادی است.

هموطنان عزیز، همیاران سیمای آزادی،

امیدواریم با کمکهای تک‌تک شما، بیست و هشتمین همیاری ملی با سیمای آزادی در روزهای۲۲، ۲۳ و ۲۴ دیماه، به کارزار درخشان دیگری از همبستگی ملی برای پیروزی و رساندن فریادهای حق‌طلبانه مردم و شورشگران برای آزادی میهن‌مان، ارتقا پیدا کند.

همیاری ملی با سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران

روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه۲۲، ۲۳ و ۲۴ دیماه ۱۴۰۲

برابر با ۱۲ و۱۳ و۱۴ ژانویه ۲۰۲۴

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6701f3c0-e237-43c2-9434-2b3b7eeeabb3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات