728 x 90

گسترش فقر و فروش «کلیه از ۱۲۰ تا ۲۵۰میلیون تومان» در ایران تحت حاکمیت آخوندها

فروش کلیه در ایران آخوندزده - عکس از آرشیو
فروش کلیه در ایران آخوندزده - عکس از آرشیو

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی کرمانشاه از «فروش کلیه از ۱۲۰ تا ۲۵۰میلیون تومان در شهرستانها» خبر داد.

بیگلری روز ۱۶خرداد درباره فاجعه فقر در ایران که بسیاری از مردم را مجبور به‌فروش کلیه می‌کند گفت: «این افراد به‌علت مشکلات مالی می‌خواهند کلیه خود را اهدا کنند... کسی که کلیه اهدا می‌کند احتمالاً قصد دارد ماشینی بخرد تا با آن بتواند کار کند یا خانه‌یی رهن و اجاره کند».

فقر شدید ناشی از غارتگریهای بی‌اندازه مافیای خامنه‌ای مردم ایران را مجبور به‌فروش اعضای بدن و حتی نوزادان خود کرده است. به‌تازگی کانال تلگرامی چند ثانیه رژیم از «خرید و فروش نوزاد؛ از هیچی تا ۳۵۰میلیون تومان» خبر داد.

این رسانه حکومتی ۱۳خرداد که از مافیای رژیم با عنوان «دلال» نام می‌برد، نوشت: «گروه اجتماعی تبیان با پیگیری و جستجو با چند دلال نوزاد صحبت کرد و اطلاعات عجیبی به‌دست آورد. دلال‌ها تیم جستجو دارند و معمولاً در تمام شهرهای ایران پراکنده هستند. هزینه‌ها نسبت به خواسته گیرنده بین ۱۰۰ تا ۳۵۰میلیون تغییر می‌کند».

چند ثانیه حتی به‌ مردمی اشاره می‌کند که به‌خاطر فقر و نداری زیر حاکمیت آخوندی، توان نگهداری نوزاد را ندارند و می‌نویسد: برخی حتی «برای خلاص شدن از نوزاد، آن را بدون هیچ هزینه‌ای واگذار می‌کنند».

این رسانه رژیم می‌افزاید: «دلال‌ها در برخی از مراکز ناباروری حضور دارند و با هماهنگی دکتر و بدون اطلاع بیمارستان این خرید و فروش را انجام می‌دهند».

روز ۲۸اردیبهشت نیز روزنامه حکومتی شرق ۲۸اردیبهشت نوشت: «برخی از خانواده‌های فقیر کودکانشان را برای کار اجاره می‌دهند».

این روزنامه حکومتی که به‌خاطر شدت فاجعه مجبور به‌اعتراف شد، از قول یکی از سرکردگان سازمان بهزیستی رژیم «از وجود ۱۲۰هزار کودک کار در کشور خبر داد و گفت: در سال۱۴۰۱ حدود ۱۴هزار و ۵۰۰نفر از کودکان خیابانی شناسایی شده‌اند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/456d8c79-558b-48db-bd96-defbe218e3c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات