728 x 90

گزارش کانون‌های شورشی و شورشگران از ارومیه، تهران و قلعه حسن خان

گزارش کانون شورشی از ارومیه - مهر ۱۴۰۱

امروز در ارومیه خیام شمالی و جنوبی و خیابان موسوم به امام خیلی شلوغ بود مردم از بعدازظهر بیرون ریخته بودن. از ساعت ۱۶ نیروهای ضدشورش را زیر پل مدرس جمع کردند. تظاهرات در خیام جنوبی ساعت ۱۸۰۰ شروع شد مردم شعار می‌دادند مرگ بر دیکتاتور توپ تانک فشفشه آخوند باید کشته شه. تظاهرات در خیابان موسوم به امام هم ساعت ۱۸۰۰ شروع شد. مردم خیابان را با روشن کردن آتش بستند. امروز مردم بودند که بسیج و نیروهای رژیم را محاصره کردند. خیابان موسوم به امام بین خیام جنوبی و شمالی قرار دارد. مردم از خیام جنوبی و شمالی وارد شدند و بسیج و نیروهای رژیم گیر افتادند. با سنگ زدن به آنها توانستیم همهٔ آنها را فراری بدهیم.

 

گزارش کانون شورشی از قلعه حسن خان - مهر ۱۴۰۱

با تعدادی از دوستام همراه با مردم امشب در قلعه حسن خان تجمع کردیم. مأموران چند بار به مردم حمله کرده متفرق می‌شدند و مجدداً جمع می‌شدند. مردم شعار می‌دادن مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر / مرگ بر دیکتاتور. در یک نقطه‌ای درگیری شروع شد. همراه با دوستم یک بسیجی را کتک زدیم. در یک صحنهٔ دیگر مزدوران دنبالمان کردند در یک کوچه بن‌بست مردم درب خونه‌ها را باز نگه داشته بودند و وارد یکی از آنها شدم و از پشت‌بام شان از آنجا خارج شدیم.

 

گزارش کانون شورشی از تهران - مهر ۱۴۰۱

با بچه‌ها دیشب به هفت‌حوض رفتیم. مردم زیادی جمع شده بودند و همه شعار مرگ بر خامنه‌ای و توپ تانک فشفشه اخوند باید کشته شه می‌دادند. تعدادی از مزدوران و بسیجی‌ها حمله کردن. آنها بی‌هوا می‌آمدن من نارنجک دستی پرتاب کردم و بسیجیها غافلگیر شده بودن حیرت‌زده فرار می‌کردن درگیریها تا میدان تسلیحات کشیده شده و تا ۴صبح در جنگ و گریز بودیم.

 

گزارش کانون شورشی از تهران مهر ۱۴۰۱

با دوستم تصمیم گرفتیم که به تلافی جنایتهای رژیم در زندان اوین چند محل مزدوران را آتش بزنیم. اولین کاری که کردیم یک کیوسک نیروی انتظامی را در لوشان آتش زدیم و مردم هم تماشا می‌کردن.

 

گزارشی از تهران

خانواده‌های زندانیان سیاسی و مردم زیادی در مقابل زندان اوین تجمع کرده بودند و با دادن شعار «مرگ بر دیکتاتور» خواهان دیدار زندانیان بودند تا از وضعیت آنها مطلع بشن. اما مزدوران در اوین را بسته بودن و کسی پاسخگوی تجمع‌کنندگان معترض نبود. یکی از وکلای زندانیان هم برای پیگیری وضعیت موکلینش دم زندان رفت ولی دربها بسته است و حتی به دادیار هم نمی‌تواند دسترسی داشته باشد.

 

گزارشی از تهران

پس از ماجرای زندان اوین دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران هم تجمع کردند و شعار می‌دادند باز سینمارکس دیگه، مردم پاشین بسه دیگه

 

گزارشی از تهرانپارس

پس از ماجرای آتش زدن اوین، در تهران پارس شعار دادنها زیاد شده است. چون مردم خیلی بهم ریخته‌اند. حداقل سه برابر قبل مردم شعار می‌دهند «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر خامنه‌ای». تهران پارس انگار یکپارچه خودش در آتش است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/777a117f-6bde-486a-a8d9-583f22733061"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات