728 x 90

گزارش پولیتیکو درباره ممنوعیت مراکز فاشیسم دینی حاکم بر ایران در هامبورگ و مونیخ

حمله پلیس آلمان به مراکز فاشیسم دینی رژیم در آلمان
حمله پلیس آلمان به مراکز فاشیسم دینی رژیم در آلمان

پولیتیکو  روز چهارشنبه ۳مرداد ۱۴۰۳ در گزارشی درباره ممنوعیت مراکز فاشیسم دینی حاکم بر ایران در هامبورگ و مونیخ و فرانکفورت تحت عنوان ”مرکز اسلامی“ نوشت: وزارت کشور آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد که مرکز اسلامی هامبورگ را به‌دلیل تعقیب اهداف اسلامگرای افراطی و عمل به‌عنوان نماینده رژیم ایران ممنوع کرده است.

نانسی فایزر وزیر کشور آلمان در حساب X اعلام کرد که، «امروز ما «مرکز اسلامی هامبورگ» را که یک ایدئولوژی تمامیت‌خواه را تبلیغ می‌کند، ممنوع کردیم. این مرکز از تروریستهای حزب‌الله حمایت می‌کند.

وزارت کشور آلمان در بیانیه‌یی اعلام کرد که از صبح زود در ۵۳ مکان در هشت ایالت آلمان جست‌وجو صورت گرفته است. علاوه بر مرکز هامبورگ، مقامات هم‌چنین گروه‌های تابعه سراسری را در فرانکفورت، مونیخ و برلین ممنوع کردند.

طبق تحقیقات، مرکز اسلامی هامبورگ به‌عنوان نماینده رژیم ایران عمل می‌کرد و به‌دنبال صدور انقلاب اسلامی به آلمان بود.

در این بیانیه آمده است، «تحقیقات به‌وضوح ثابت می‌کند که مرکز اسلامی هامبورگ به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه ایران به‌طور مستمر دستورالعمل سیاسی صدور «انقلاب اسلامی» را انجام می‌دهد»... .

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd77adc1-d3b1-4bfc-ae6a-3338d529b114"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات