728 x 90

گزارش خبری؛ دزدبازاری به اسم وزارت جهاد کشاورزی رژیم

عکس از آرشیو
عکس از آرشیو

سایت حکومتی بولتن نیوز روز ۲۴بهمن ۱۴۰۰ نوشت: «برخی محصولات غذایی با سود ۷۰۰درصدی به دست مردم می‌رسد. لازم به یادآوری است که فاصله بین کشاورز تا مصرف کننده را دولایه دلال حکومتی و وزارت جهاد کشاورزی پر می‌کنند، آن سود ۷۰۰درصدی به وزارت کشاورزی می‌رسد، اندکی هم به دلال‌هایش در محل می‌دهد».

 

چندی پیش خامنه‌ای دستور داد وزارت جهاد کشاورزی، صاحب‌اختیار اصلی کشاورزی ایران شود. اکنون مدتها‌ست این وزارت‌خانه «غارت‌محور» صاحب‌عله تمامی امور کشاورزی ایران از کاشت تا برداشت و فروش و صادرات و واردات شده است.

این وزارت‌خانه سیب و پرتقال کیلویی ۴ تا ۶هزار تومانی شب عید را پیشاپیش از کشاورزان خریده و به سه تا ۵برابر قیمت، تعیین نرخ کرده تا در بهترین شرایط بازار بفروشد! اختلاس حاصل شده از این تجارت به‌گفته تلویزیون حکومتی بیش از ۳۰۰هزار میلیارد تومان است! تا جایی‌که باندهای رقیب به‌دنبال گرفتن سهم خود از این غارتگری آشکار، کار را به مجلس ارتجاع کشانده‌اند!

همین وزارت‌خانه قیمت گوشت را به کیلویی ۱۹۰ تا ۲۰۰هزار تومان رسانده!

همین وزارت‌خانه، برنج را کیلویی ۳۰ تا ۴۰هزار تومان از واسطه محلی می‌خرد تا بالای ۱۰۰هزار تومان بفروشد!

شکر را هم تقریباً هر هفته گران می‌کند!

قیمت نان هم به همین ترتیب گران شده،

ایضا تخم‌مرغ، مرغ و دیگر خوراکی‌های پایه!

در حالی‌که با یارانه فعلی نمی‌توان حتی یک کیلو حبوبات خرید!

این، گوشه‌یی از دزدبازاری است به اسم وزارت جهاد کشاورزی که شیره جان کشاورزان و کارگران را می‌مکد تا هزینه اشرافیت آخوندی و هزینه سرکوب و تروریسم دیکتاتوری آخوندی را فراهم کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75ef7e22-dddf-4f8c-97b3-078f9f5e7e32"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات