728 x 90

گزارش تلویزیون الحدث از تشکیل واحدهای دریایی از نیروهای نیابتی توسط نیروی قدس سپاه پاسداران با استفاده از افشاگری مقاومت ایران

الحدث - تشکیل واحدهای دریایی از نیروهای نیابتی توسط نیروی قدس سپاه پاسداران
الحدث - تشکیل واحدهای دریایی از نیروهای نیابتی توسط نیروی قدس سپاه پاسداران

افشای تشکیل واحدهای دریایی از نیروهای نیابتی توسط نیروی قدس سپاه پاسداران برای گسترش تروریسم و جنگ‌افروزی

تلویزیون الحدث روز ۲۱بهمن گزارشی از برنامه شبه‌نظامیان دریایی رژیم ایران، روند آموزش حوثیها در داخل ایران و بازگشت آنها به یمن را منتشر کرد.

مجری تلویزیون الحدث گفت: در بخش سوم برنامه شبه‌نظامیان دریایی رژیم ایران، روند آموزش حوثیها در داخل ایران و بازگشت آنها به یمن و ایجاد واحد دریایی حوثیها را فاش می‌کنیم. هم‌چنین از مراکز آموزشی و فعالیت‌هایی که در پادگانهای وابسته به پادگان موسوم به امام علی تهران انجام می‌دهند پرده برمی‌داریم. سپس آغاز اجرای مأموریتهایشان که برجسته‌ترین آن راهزنی و قاچاق سلاح در مسیرهای بین بندرهای ایران تا الحدیده و رأس عیسی و الصلیف می‌باشد را بررسی می‌نماییم. به‌گفته منابع الحدث و بر اساس شواهدی که به‌دست آورده‌ایم در بسیاری مواقع سپاه پاسداران لنج‌های باری مردم محلی در جنوب شرقی ایران را مصادره کرده و از آنها برای قاچاق استفاده کرده است یا این افراد را به‌زور وادار می‌کند که سلاح را در دریای عمان به حوثیها تحویل دهند.


در گزارش الحدث آمده است: یک جنگ کامل نیابتی از سوی ایران... این وضعیت کنونی یمن است. با پشتیبانی لجستیکی و آموزشی و سلاحهایی که نیروهای سپاه قدس به حوثیها می‌دهند. در پس این جنگ خانمان‌سوز در یمن، طراحی و آموزش و یک دوره عضوگیری قرار دارد. فرماندهی سپاه قدس در یمن کاندیداها را برای پیوستن به شبه‌نظامیان و اعزامشان به ایران انتخاب می‌کند و بعد از این‌که آنها پا در خاک ایران گذاشتند اقدامات زیر انجام می‌شود. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده توسط الحدث که همخوان با گزارشات منابع مجاهدین خلق می‌باشد، مزدوران حوثی در گردانهای دریایی وابسته به پادگان به موسوم امام علی تهران توزیع می‌شوند. در این پادگان نظامی حوثیها دو نوع آموزش می‌بینند. آموزش زمینی و دریایی. و این نقطه آغاز است. زیرا نیروهای سپاه قدس سه مرکز نظامی را برای آموزش حوثیها به‌منظور بمب‌گذاری قایقها و عملیات ربودن کشتی‌ها و حمله به بندرها اختصاص داده‌اند. همان‌طور که بر روی صفحه می‌بینیم این پایگاهها عبارتند از پایگاه آموزشی قشم، پایگاه آموزشی فارور و پایگاه آموزشی زیبا کنار... . آموزش دریایی به مدت ۶ماه ادامه پیدا می‌کند تا حوثیهای آموزش دیده در ایران مجدداً به یمن بازگشته و وارد یکان نظامی سازمان‌یافته حوثیها بشوند. مأموریت این یکان روشن است. طراحی و اجرای عملیات تروریستی علیه کشتی‌ها. آنها بر مهارتهایی تکیه دارند که در آکادمیهای تروریستی رژیم ایران کسب کرده‌اند. رژیم ایران بعد از ریاست‌جمهوری ابراهیم رئیسی روندی رو به رشد در صدور تروریسم به خارج و به‌طور مشخص به یمن طی می‌کند.

افزایش صدور تروریسم در دوره رئیسی!

رهبران حوثیها اولین کسانی بودند که ریاست‌جمهوری رئیسی را تبریک گفتند. در ۴اوت ۲۰۲۱ رئیسی با محمد عبدالسلام یکی از رهبران حوثیها ملاقات کرد. پیام روشن رژیم ایران مبنی بر حمایت رژیم خامنه‌ای از حوثیها بود.
بعد از مرحله آموزش نوبت مأموریتهای محوله به این یکانها می‌رسد. که یکی از آنها ارسال سلاح و تجهیزات دریایی از ایران به یمن است. منابع الحدث فاش می‌کند که نقطه شروع برای قاچاق سلاح اسکله‌های مخفی نیروهای سپاه پاسداران در بندرهای جنوب می‌باشد. نیروهای سپاه از این اسکله‌ها برای ارسال سلاح استفاده می‌کنند که در اینجا منظورمان اسکله بهمن و پایگاه نظامی موسوم به خاتم‌الانبیاء است. اما خروج تجهیزات نظامی از بندرهای ایران و رساندن سلاح به حوثیها به چند مرحله تقسیم می‌شود. به‌گفته منابع الحدث، یکی از روشهایی که سپاه پاسداران از آن استفاده می‌کند مصادره لنج‌های باربری متعلق به ساکنان محلی در جنوب شرقی ایران و به‌طور مشخص در استانهای فقیر هرمزگان و سیستان و بلوچستان با بهانه‌های مختلف و استخدام این افراد برای دادن سلاح به حوثیها در دریای عمان است. سپس محموله‌ها خالی شده و به قایقهای کوچکتر منتقل می‌شود تا در بندرهای یمن و به‌طور مشخص در بندرهای الحدیده و الصلیف و رأس عیسی به دست حوثیها برسد. شایان یادآوریست که این موضوع را در گذشته ائتلاف بین‌المللی با اسناد و مدارک افشا کرده بود. هم‌چنین برای فریب کشورهای غربی، ایران به ابتکار و روش جدیدی روی آورده است. این عملیات از طریق قاچاق سلاح به یک کشور واسط یعنی سومالی و کشورهای شاخ آفریقا انجام می‌گیرد و در آنجا این سلاحها در قایقهای جدید بارگیری می‌شود و سپس به بندرهای یمن می‌رسد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c588121f-b4d2-4b05-a4a5-4342c2493193"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات