728 x 90

گردهمایی جهانی ایران آزاد -هدی جمال عبدالناصر، دکتر محمد الشیخلی، ژنرال اسعد الزعبی، غالیه رحال، احمد جارالله، ماریا معلوف و آمال الدبعی

گردهمایی جهانی ایران آزاد
گردهمایی جهانی ایران آزاد

گردهمایی جهانی ایران آزاد

همبستگی با قیام مردم ایران

حمایت از کانون‌های شورشی و ارتش آزادی

هدی جمال عبدالناصر-نویسنده و روزنامه‌نگار مصری-فرزند جمال عبدالناصر فقید

هدی جمال عبدالناصر-نویسنده و روزنامه‌نگار مصری-فرزند جمال عبدالناصر فقید در پیام کوتاهی به گردهمایی جهانی ایران آزاد ضمن بررسی موقعیت جامعه ایران و اقدامات سرکوبگرانه رژیم طی ۴۱سال حاکمیت آخوندها به‌ویژه علیه زنان، با یادآوری قیام مردم ایران علیه حاکمیت آخوندها و حضور فعال آلترناتیو دموکراتیک رژیم آخوندی گفت مردم ایران ثابت کرده‌اند که می‌توانند انقلاب کند

وی سپس با یادآوری فروپاشی اقتصادی نظام آخوندی و حاکم شدن فقر و بیکاری در ایران تأکید کرد

برای مردم ایران موفقیت و عزت در یک نظام دموکراتیک آرزو می‌کنم، نظامی که منافع ملت را محترم بشمارد و مساوات را بین مردم محقق کند و این کشور را در مسیر ترقی قرار دهد.

(پیام ویدئویی هدی عبدالناصر در کهکشان ۹۹)

دکترمحمد الشیخلی – رئیس مرکز ملی عدالت در لندن

دکتر محمد الشیخلی رئیس مرکز ملی عدالت در لندن در پیامی به گردهمایی جهانی ایران آزاد گفت

خیلی خوشوقتم که به خواهران و برادران قهرمان اشرفی‌ام وصل شدم و به آنها به‌خاطر فداکاریهایشان طی سالیان طولانی حاکمیت نظام آخوندی درود می‌فرستم

ما با شما در یک سنگر هستیم سنگر ضددیکتاتوری و مطمئنیم که سر افعی در تهران بهمراه تمامی سرانگشتان خونخوارش در نقاط دیگر مثل عراق و دمشق و لبنان و یمن کوبیده خواهد شد در این صورت تمامی این سازمانها و گروه‌های وابسته به آن نیز خشکیده خواهند شد

همه ما به‌خاطر اصول شرافتمندانه و علیه جنایاتی که رژیم آخوندها در تهران و بقیه کشورهای خاورمیانه مرتکب شده‌اند مبارزه می‌کنیم این رژیم فقط با این جنایات و خون‌ریزیها و با صدور بحران به خارج بر سرپاست اما این جنایات جامعه ایران را تبدیل به یک آتشفشان جوشان کرده است که به‌زودی فوران خواهد کرد.

این رژیم هزاران نفر از مجاهدین خلق را به جوخه‌های اعدام سپرده و با هر چهکه در توان داشت ساکنان اشرف را در عراق کشتار کرد. به خواهران و برادران قهرمان اشرفی که با دستهای خالی در مقابل تانکهای مالکی صف کشیدند و خونشان را نثار کردند. درود می‌فرستم

تمامی شواهد بیانگر این است که رژیم خونخوار آخوندی در حال سرنگونی است ما تا سپردن این رژیم به زباله‌دان تاریخ و پایان همه قانون‌شکنیها و نقض حقوق‌بشر و استقرار عدالت و آزادی در ایران در کنار مردم ایران و مقاومتشان ایستاده‌ایم

سومین اجلاس ایران آزاد – کنفرانس بین‌المللی در مورد تروریسم رژیم ۹۹۰۴۳۰

ژنرال اسعد الزعبی، رئیس هیأت مذاکرات اپوزیسیون سوریه در کنفرانس ژنو

بنام خدا

خواهران و برادرانم در اپوزیسیون قهرمان ایران، هر روز جهان بر جنایتی از انواع جنایتها و تروریسیم این رژیم جنایتکار در ایران چشم می‌گشاید، برای شبه‌نظامیان و باندها در سوریه و یمن و عراق و لبنان و نیز دیگر کشورها سلاح می‌فرستد و به طرق مختلف به کشتار خلقهای این کشورها اشتغال دارد، از سوی دیگر هم‌چنین مواد مخدر برای کشتار خلقها به همه کشورهای جهان صادر می‌کند.

هیچکسی هرگز اعدامهای روزانه این رژیم در تهران علیه مردم مقاوم و پایدار ایران را فراموش نمی‌کند. من به‌عنوان یک‌سوری این رژیم جنایتکار را مسئول کشتار یک میلیون سوری و آواره و بی‌خانمان کردن میلیونها تن و انهدام خانه‌هایشان و محروم ساختن خانواده‌ها و البته مسئول انهدام تمام سوریه میدانم.

این رژیم هزاران عنصر تروریست را از گوشه و کنار آورده و با زدن از زندگی و مایحتاج روزانه مردم ایران، از آنها با سلاح و پول حمایت کرده و از ده سال پیش از رژیم جنایتکار سوریه و بشار و باند وی حمایت می‌کند. کما این‌که از باندهای زیادی در کشورهای منطقه حمایت می‌کند، این منطقه از ۴۰سال پیش آرامش و ثبات به روی خود ندیده است.

از اینجا خواهران و برادرانم،

به‌خاطر این مناسبت بزرگ که برای همه ما عزیز است به شما اپوزیسیون قهرمان پایداریتان را تبریک می‌گویم. ما از اهداف شما برای رهایی از این رژیم جنایتکار استبدادی که انواع تروریسم را به جهان صادر می‌کند حمایت می‌کنیم و دستان شما را در بازگرداندن آزادی به مردم ایران و رهایی منطقه از این رژیم جنایتکار استبدادی که برای همه این خلقها انواع جنایت و قتل را به ارمغان آورده می‌فشاریم. و بار دیگر به شما تبریک می‌گویم،

با پیشرفت بیشتر و پیروزی و برافراشتن رایت آزادی و کرامت همزمان در دمشق و تهران

(پیام ویدئویی ژنرال اسعد الزعبی به کهکشان ۹۹)

غالیه رحال – سوریه

سلام بر شما. غالیه رحال هستم از کفرنبل سوریه. در آغاز تشکر می‌کنم از شما بابت دعوت از من برای شرکت در گردهمایی بزرگ سالانهٔ مقاومت ایران. آرزو می‌کنم این گردهمایی در مسیر رهایی از حکومت و قانون فاسد آن ثمربخش باشد. حکومت آخوندی انواع ظلم و ستم را علیه مردم اعمال کرده است. ظلم و ستم این رژیم تا آنجا ادامه پیدا کرده است که به انقلاب ما در سوریه و هم‌چنین در عراق نیز رسید.

ما در حکومت آخوندی شاهد شکنندگی و ضعف هستیم؛ آن‌هم با وجود این‌که این رژیم انواع مختلف سلاحها را به‌کار می‌گیرد تا از برپایی آزادی‌ها در تمامی اشکال آن جلوگیری کند.

محال نیست که خلقی کاری کند که برای همیشه آزاد باشد و در کشورش نظامی عادل حاکم شود که در آن وجدان و قانون حاکم باشد.

این یک رویا نیست که این خلق روابطی آکنده از مهربانی و محبت با خلق‌های دیگر برقرار کند؛ خلق‌هایی که از این حکومت و وحشی‌گری و نژادپرستی آن آزار و اذیت دیده‌اند.

محال نیست اپوزیسیونی که در رأس آن بانویی خردمند و هوشیار مانند خواهر مبارز مریم رجوی قرار دارد، تلاش‌هایش به‌نتیجه برسد، در مسیر محقق‌شدن برابری و عدالت و ساختن روابطی مبتنی بر محبت و عدالت، به‌دور از خشونت و فرقه‌گرایی و قشری‌گری دینی و ستم.

محال نیست که صلح و محبت را محقق کنیم، وقتی راه صلح را شناخته‌ایم.

سومین اجلاس ایران آزاد – کنفرانس بین‌المللی در مورد تروریسم رژیم ۹۹۰۴۳۰

احمد جارالله – مدیر مسؤل و سردبیر روزنامهٔ السیاسه کویت

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تشکر می‌کنم بابت این دعوت ارزشمند از سوی برادران در اپوزیسیون ایران؛ هزار بار متشکرم. حرفی برای افزودن به‌آنچه رهبران شجاع و آن منتخبان، به‌خوبی به‌حضار در این گردهمایی مجازی گفتند ندارم. آنها هر آنچه را که باید دربارهٔ این رژیمِ در آستانهٔ سرنگوی در ایران انجام شود گفتند. چیزی برای افزودن ندارم، جز برخی نکات که به آن اشاره کنم، به‌عنوان فرزند این منطقه که به‌مشکلاتمان با این رژیم تجاوزگر در ایران اشراف دارم.

خانم رجوی گرانقدر و تیم قدرتمندتان؛ در ایران، تا جایی که می‌دانم، مردم ایران شما را هم‌چون کشتی نجات برای خویش می‌بینند در برابر این رژیم مشکل‌آفرین و آزاردهنده. هم‌چنین در جهان عرب و در میان همسایگان ایران، شما و تیم بزرگتان هم‌چون کشتی نجات هستید برای منطقه و کشورهایی که این رژیم تجاوزگر در ایران، امنیت آن‌را آشفته کرده است؛ رژیمی که با تعالیم مرجعیتی آمده است که منسوخ شده است.

خانم مریم رجوی گرانقدر و تیم قدرتمندتان، رژیم ایران در آستانهٔ سرنگونی است. در سال آینده در تهران تحت ریاست‌جمهوری شما در جمهوری ایران جشن خواهیم گرفت و بسیار خوشحال خواهیم شد وقتی یک زن، با این فرهنگ بسیار بالا، زمام امور یک کشور مهم مانند ایران، با همسایگان مهم آن‌را به‌دست بگیرد.

این رژیم بازوهای خود را در بسیاری از نقاط گسترش داده است و هدف‌هایی را دنبال می‌کند که امکان تحقق ندارد و ما را با این اهداف آزار داد.

خانم مریم رجوی و تیم قدرتمندتان، ما می‌دانیم که شما به‌این رژیم مشکل‌آفرین در منطقهٔ ما پایان می‌دهید. می‌خواهیم با برادران و خواهرانمان، با مردم بزرگ ایران زندگی کنیم، مانند ۴۰ یا ۵۰سال پیش که با هم رفت و آمد داشتیم. اکنون در برابر ما یک کشور یا یک خلق مهجور وجود دارد؛ به‌دلیل رفتار این رژیم. شاید از حسن تصادف باشد، خانم مریم (رجوی)، در روزی که شما گردهمایی مجازی خودتان را برگزار می‌کنید، در حال حاضر در ایران انقلاب و اعتراضاتی در جریان است. هم‌چنان‌که این رویدادها پس از تخریب تعدادی از تأسیسات اتمی و نظامی سپاه پاسداران رژیم ایران است که برای این منطقه و کشورهای همسایه، اسباب دردسر و آزار و اذیت است.

ما به‌روزی چشم دوخته‌ایم که رژیم سرنگون شود و وظایف حکومت در ایران را خانم مریم رجوی و تیم قدرتمندشان به‌دست بگیرند که توانستند احساسات و عواطف جهان را برای این گردهمایی مجازی جلب کنند تا محدودهٔ خواسته‌های مردم، مورد گفتگو قرار بگیرد؛

این رژیم، اقدام به‌تجارت مواد مخدر می‌کند. این رژیم دست به‌پول‌شویی می‌زند. این رژیم مرتکب کشتار می‌شود و ترور می‌کند. ما در انتظار آن هستیم تا شاهد سرنگونی این رژیم در حال سقوط باشیم.

از شما تشکر می‌کنم و برای این مقاومت و اپوزیسیون، از صمیم قلب آرزوی پیروزی دارم؛ با تشکر.

(گردهمایی ایران آزاد – کهکشان ۱۷ژوییه ۲۰۲۰-۲۷تیر۹۹)

ماریا معلوف-نویسنده و روزنامه‌نگار لبنانی

برای من مایه افتخار است که در بین تعداد زیادی از پارلمانترها و شخصیتهای بین‌المللی و برجسته در این کنفرانس برای ایران آزاد باشم

سال گذشته و نیمی از سال فعلی شاهد پیروزی اپوزیسیون ایران و تاثیر آن در بسیاری از وقایع مهم در صحنه سیاسی ایران بودیم. دو قیام اصلی بزرگ و سراسری شکل گرفت که ارکان و پایه‌های رژیم آخوندها را به لرزه در آورد تا جایی که خامنه‌ای با فرمان کشتار به سپاه پاسداران حداقل ۱۵۰۰تن از معترضان کشته شدند که اغلب آنها از جوانان بودند و اگر آخوندها بعد از این قیامها هنوز در حاکمیت هستند به این خاطر است که آنها طی یک هفته به‌طور کامل یعنی هفته آخر نوامبر کشور را بسته و اینترنت را قطع کردند و به‌طرز وحشیانه‌ای روی تظاهر کنندگان صلح‌جو آتش باز کردند

در سال۲۰۱۹ که تا ۲۰۲۰ نیز امتداد یافت، تروریسم نهادینه شده‌ای از سوی آخوندها علیه مردم ایران بکار گرفته شد، مردم ایران از حقوق پایه‌یی خود که آنها را میثاق های بین‌المللی تضمین نموده، محروم هستند، رژیم ایران به‌طور مستمر موارد نقض بسیار فضاحت‌باری را در زمینه حقوق‌بشر مرتکب می‌شود، این موارد تمامی طیفهای جامعه را شامل می‌شود اعم از زندانیان یا فعالان یا استادان و یا دانشجویان و روزنامه نگاران و افراد سیاسی.

خانمها و آقایان

رئیس‌جمهور مریم رجوی

من و دیگران امروز در بین شما هستیم، تا این‌که مردم ایران بدانند که در تمامی مناطق جهان دوستانی دارند که برای آنها تلاش می‌کنند وصدای آنها را منتقل می‌کنند تا عدالت در مورد جنایتهایی که در حق مردم تان که تماماً برایمان عزیز هستند، مرتکب شدند، محقق گردد.

زنده باد ایران پاکیزه از آلودگی آخوندها و جنایات شان

صدای آزادی همگی شما در سرزمین ایران دارای تمدن و تاریخ و آینده متحد، پژواک خواهد یافت

والسلام علیکم و رحمة الله وبرکاته - مریم معلوف

(پیام ویدئویی ماریا معلوف به کهکشان ۹۹)

آمال الدبعی – قاضی و رئیس انجمن مبارزه با خشونت علیه زنان در یمن

السلام علیکم جمیعا ورحمة اله وبرکاته

خواهران و برادران

سخنانم را خطاب به این گردهمایی با ضرورت سرنگون کردن این رژیم برای برقراری دموکراسی و عدالت در ایران و امنیت و ثبات در خاورمیانه شروع می‌کنم .

این شعار یک شعار برجسته است و به ما انگیزه می‌دهد که دست به یک مبارزه انقلابی بزنیم علیه این رژیم در داخل ایران . به‌خاطر اعمالی که علیه تمامی شهروندان و فعالان و هر انسان آزاده‌ای که می‌خواهد یک زندگی آزادانه در کشورش داشته باشد دست می‌زند .

همه می‌دانند رژیم ایران رژیمی است که هم‌چنان از حوثی‌ها در یمن حمایت می‌کند و تلاش می‌کند در امنیت کشور عزیز مان یمن اخلال ایجاد کند .

این رژیم طی ۴۰سال کارهای خلاف زیادی انجام داده است . از جمله بیش از ۱۲۰هزار نفر از فرزندان کشور ایران را شهید کرده است که علیه سرکوب این رژیم قیام کرده بودند .

در رابطه با وضعیت پس از شیوع کرونا و در رابطه با بهداشت در ایران این رژیم هیچ اقدامی برای تأمین بودجه برای مقابله با کرونا نمی‌کند . این رژیم اقتصاد کشور را نابود ساخته است و بعد از کرونا در آستانه فروپاشی قرار داده است . هم‌چنان بر پشتیبانی مالی در سوریه ادامه می‌دهد و به او ۳۰میلیارد دلار کمک کرده است . در حالی که شهروندان ایرانی حتی نمی‌توانند ماسک و مواد ضد عفونی کننده بخرند .

عکس‌العمل این رژیم در استفاده از سرکوب و ترور علیه شهروندان و علیه آزادی و اعمال غیرقانونی علیه دیگران، بیانگر ترس و وحشت از آلترناتیو خودش یعنی مقاومت ایران است .

در مقابل کشتارهایی که این رژیم در یمن و عراق و سوریه نیز مرتکب می‌شود باید که مقاومت ایران دست به اقدام برای سرنگونی این رژیم بزند . اقدامی که راه را برای امنیت و ثبات در کل منطقه هموار می‌کند .

ما همه با شما هستیم (خانم رجوی) ما با شما هستیم و امیدواریم که مقاومت ایران پیوسته در حال پیشرفت و استحکام و قدرت در راه پیروزی باشد تا دموکراسی و عدالت در ایران محقق شود .

با تشکر از شما

(گردهمایی ایران آزاد – کهکشان ۱۷ژوییه ۲۰۲۰-۲۷تیر۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ea85493-df43-40d2-9f2a-66325dac8bf4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات