728 x 90

گردهمایی جهانی ایران آزاد - نصر حریری، سرتیپ ستاد احمد رحال، دکتر عمر عبدالستار محمود، جیلان جبر و دکتر احمد عبدالهادی

گردهمایی جهانی ایران آزاد
گردهمایی جهانی ایران آزاد

گردهمایی جهانی ایران آزاد

همبستگی با قیام مردم ایران

حمایت از کانون‌های شورشی و ارتش آزادی

نصر حریری – رئیس ائتلاف ملی نیروهای انقلاب و اپوزیسیون سوریه-جلسه اول

خواهر مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب مقاومت ایران، خواهران و برادران در مقاومت ایران، سلام بر شما. در آغاز باید درود بفرستم به‌خلق بزرگوار ایران که ۴دهه است زیر استبداد رژیم آخوندی قرار دارد. این مردم بزرگ که بارها علیه سلطه این رژیم جنایتکار دیکتاتوری قیام کرده است‌، اما همواره با سلاح و سرکوب و دستگیری و اعدام روبه‌رو شده است.

درود بر مردم ایران با ملیت‌های متعددش و با ادیان و مذاهب مختلفش که این رژیم، بیهوده برای نابودی و از بین‌بردن آن تلاش می‌کند.

حقیقت را بگویم خانم‌ها و آقایان؛ هر حرف یا سخنی که به‌آن فکر می‌کنم و آن‌را خطاب به مردمم یعنی مردم مبارز سوریه علیه استبداد رژیم جنایتکار اسد می‌گویم، حرف‌ها و سخنانی است که شما نیز مورد خطاب من هستید، زیرا شما علیه این رژیم در ایران می‌جنگید.

ما و شما همان مبارزه را علیه همان باند جنایت و تروریسم و کشتار ادامه می‌دهیم. ولی باید بر مخالفتمان با جنایت‌های رژیم آخوندی در حق فرزندان ایران تأکید کنیم که خواهان حقوقشان هستند و در راه آزادی مبارزه می‌کنند و علیه بسیج این شبه‌نظامیان ویرانی و نفرت که رژیم در منطقه مستقر کرده است.

سیاست رژیم آخوندها که مبتنی است بر دشمنی با خلق‌های منطقه از جمله مردم ایران، سیاستی است فاجعه‌بار که اول: منابع غنی ایران را با هدف‌های فرقه‌گرایانه و توسعه‌طلبانهٔ آخوندها از بین می‌برد و مردم ایران را در فقر و محرومیت رها کرده است. دوم این‌که این رژیم‌های استبدادی حاضرند با همهٔ قدرتهای جهانی گفتگو و سازش کنند؛ اما حاضر به‌شنیدن خواست‌های مردم و خواست‌های خلق‌ها نیستند.

بر ما و شما پوشیده نیست که این باند چگونه امروز هرج و مرج و آشوب را گسترش می‌دهد و تروریسم را به‌کار می‌گیرد. برای چی؟ برای سرکوب آزادی‌ها و کشتار مخالفان با هدف ادامهٔ به‌انحصار درآوردن قدرت و ثروت کشور.

این رژیم، رژیم آخوندی است که بحرانهای داخلی‌اش را به‌هر وسیله‌یی به‌خارج صادر می‌کند. فشارهای خارجی و تحریم‌های اعمال‌شده علیه خودش را به‌دلیل سیاست‌های تروریستی‌اش، به‌فشاری علیه جامعهٔ ایران برای به‌زانو درآوردن مردم تبدیل می‌کند. به بر باد دادن ثروتها، به‌فقر نشاندن مردم، گسترش ناآرامی و صدور خشونت و تروریسم و ترویج نفرت و فساد ادامه می‌دهد؛ آن‌هم توسط شبه‌نظامیان و مزدوران و رژیم‌های فاسدی که در منطقه کاشته است، مانند حزب‌الله در لبنان، بشار اسد در سوریه و حوثی‌ها در یمن؛ که اینها تماماً در مسیر رویاها و توهمات توسعه‌طلبانه و فرقه‌گرایانهٔ آن است.

کار به‌جایی رسیده است که این مردم با کرامت و غنی که کشورشان از همهٔ انواع منابع برخوردار است، امروز بخش بزرگی از آن به‌دلیل این رژیم، زیر خط فقر به‌سر می‌برند. تصور کنید در این کشور ثروتمند، بخشی زیادی از مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

این رژیم به‌هر کجا رفته، آنجا ویران شده است. در هر کشوری که این رژیم نفوذ کرده است، به‌واسطهٔ شبه‌نظامیان تروریست یا رژیم فرقه‌گرایی مانند رژیم بشار اسد یا رژیم فرقه‌گرایی مانند رژیم حوثی‌ها در یمن یا شبه‌نظامیان فرقه‌گرا در عراق، فساد در آن وجود دارد، فقر گسترش یافته و شکاف در میان مردم آن در حال افزایش است.

این رژیم، منشاء اصلی تروریسم جهانی است. تروریسم این رژیم یاغی، فقط یک تروریسم محلی یا منطقه‌یی نیست؛ بلکه امروز گسترش یافته است. می‌توانیم آن‌را در همه‌جا ببینیم. در اروپا، در آفریقا و آمریکای لاتین توسط شبه‌نظامیان و ایجاد فتنه و حتی مواد مخدر که به‌هر جایی در جهان صادر می‌کند.

سر دادن شعارهای «مقاومت» و «ایستادگی» دیگر کسی را نمی‌فریبد. خلق‌های ما آگاه شده‌اند و حقیقت این بازی‌ها را می‌شناسند. زیرا این رژیم علیه خلق‌ها جنایت می‌کند و این شعارهای پایداری و مقاومت و ایستادگی، صرفاً شعارهایی است برای فریب خلق‌ها و جهان.

سال‌های طولانی است که رژیم خامنه‌ای نقش محوری در سنگ‌اندازی و مانع‌تراشی در برابر هر تلاشی ایفا می‌کند که می‌توانست به‌پایان دادن به‌آبشار خون در کشورم سوریه منجر شود. هم‌چنین پروژه‌های تغییر بافت جمعیتی که رژیم در پی آن است، با به‌قتل‌رساندن و آواره‌ساختن مردم سوریه، علیه امنیت و ثبات منطقه و علیه مردم ایران است که از دهه‌ها پیش از فقر و به‌حاشیه رانده شدن و فساد رنج می‌برند و زیر یوغ تروریسم حکومتی اعمال‌شده با سلاح و سرکوب قرار دارند.

از این‌رو رژیم ایران و رژیم اسد دنبال راه‌حلی در منطقه نیستند. زیرا بقای آنها در گرو استمرار بحرانها، هرج و مرج، جنگ‌افروزی، گسترش تروریسم، بنیادگرایی، داعش و القاعده است و هر گونه راه‌حلی به‌مثابه سنگ‌بنای خاتمه‌دادن به‌این پروژه خواهد بود.

خلق‌ها همواره و برای همیشه، بیش از جلادانشان عمر می‌کنند؛ هر چه‌قدر ستم و استبداد طول بکشد، اما از بین‌رفتنی است. ما فرا رسیدن طلوع آزادی را می‌بینیم و شک نداریم که هر دو خلق ایران و سوریه به‌خواست خدا، به‌زودی آزاد خواهند شد.

خانم‌ها و آقایان، ما شاهد مرحله افول رژیم‌های استبدادی و جاه‌طلب فاسد و ویرانگر هستیم. این رژیم‌ها به پس‌مانده‌های تاریخ تبدیل شده‌اند.

در مسیر استقلال و آزادی خلق‌ها پیش می‌رویم. آزادی، به‌کوری چشم ستمگران در راه است.

برای گردهمایی شما آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم ندای شما به‌همهٔ مردم جهان آزاد برسد؛ برای بسیج همهٔ تلاش‌ها و همکاری و مشارکت همهٔ نیروها، برای پایان دادن همیشگی به‌پروژه‌های فرقه‌گرایانه، تروریستی و ویرانگر رژیم ایران در منطقه.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

(گردهمایی ایران آزاد – کهکشان ۱۷ژوییه ۲۰۲۰-۲۷تیر۹۹)

سرتیپ ستاد احمد رحال – اپوزیسیون سوریه-

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیدهٔ مقاومت ایران، اعضای مقاومت ایران، خانم‌ها و آقایان شرکت‌کننده، سلام بر شما. برایم مایهٔ خوشحالی است که امروز مفتخر شدم به‌دعوت شما، برای این‌که در این تریبون آزاد قرار بگیرم تا خاطرنشان کنم که مشکل سیاسی در ایران ناشی از آنست که عمامه به‌سران هم‌چنان در وضعیت صدور «انقلاب» به‌سر می‌برند .

ادامهٔ وضعیت صدور «انقلاب»، نهادهای دولتی و جامعه را طی ۴دهه به‌حالت تجمید درآورده است و هم‌چنان یک وضعیت سرکوبگرانه در رفتار و اهدافش ایجاد کرده است؛ چه در داخل و چه در خارج. این رژیم به‌جای آن‌که عامل پیوند میان دنیای عرب در غرب و دنیای اسلام در شرق باشد، تبدیل به‌مشکل و بحران برای این کشورها شده است.

بدون سرنگون‌شدن تجربه ولایت فقیه در ایران، نمی‌توان دربارهٔ انتقال به‌مرحله تبدیل‌شدن به‌یک حاکمیت و کشور صحبت کرد.

بدون پایان مرحله ولایت‌فقیه، دخالت‌های نظامی و نعره‌های فرقه‌گرایانهٔ رژیم ایران در منطقه پایان نخواهد یافت و رابطه میان اعراب و (نظام حاکم بر) ایران، رابطه‌یی مبتنی بر دشمنی باقی خواهد ماند.

مردم ایران مردمی زنده هستند، فرهنگ سیاسی بالایی دارند و تاریخ ریشه‌دار و تاریخچه‌یی از مبارزه سیاسی دارند که برجسته‌ترین آنها انقلاب معروف مشروطه در سال۱۹۰۶ است با نظریه‌های سیاسی که دربارهٔ حاکمیت از آن حاصل شد.

آنچه در سال۲۰۰۹ (۱۳۸۸) رخ داد، نشانهٔ روشنی است بر این مسأله و نشان می‌دهد که مردم ایران برای تغییر سیاسی بسیار مشتاق و جدی هستند.

مردم ایران مردمی زنده هستند، به‌دور از سیستم آخوندی حاکم و ابزارهایش مانند بسیج و سپاه و شبه‌نظامیان داخلی و منطقه‌یی که هدف آنها سرگرم‌نگه‌داشتن داخل ایران به مسائل خارج است، به‌منظور ادامهٔ سرکوب و ستم و هم‌چنین سرگرم‌نگه‌داشتن داخل به‌مشکلات خارجی برای حفاظت از بقای رژیم.

مردم ایران با اهداف و قیامهای مستمر و با مقاومتشان به‌رهبری رجوی و از طریق مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران، آلترناتیو دموکراتیک قطعی در برابر دو دیکتاتوری استبدادی رژیم شاه و رژیم آخوندی، برای محقق‌کردن اهداف و آمال ملت ایران ارائه می‌کند.

بر پایه قطعیت پیوند منافع و اهداف، حس برادری برآمده از خونهای بر زمین ریخته‌شده و مبازرهٔ مشترک و ادامه‌دار علیه رژیم آخوندی در تهران که بزرگ‌ترین حامی رژیم استبدادی اسد در سوریه است، کاملاً مواد ده‌گانهٔ اعلام‌شده از سوی خانم مریم رجوی را به‌عنوان پایه و اساس ایران آزاد و دموکراتیک، ایران صلح و برادری با همسایگان تأیید می‌کنیم.

زنده‌باد مقاومت ایران.

زنده‌باد انقلاب مردم ایران.

زنده‌باد انقلاب مردم سوریه.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

(سومین اجلاس ایران آزاد ـ کنفرانس بین‌المللی در مورد تروریسم رژیم ۹۹۰۴۳۰)

دکتر عمر عبدالستار محمود – نماینده پیشین پارلمان عراق-پیام پخش نشده

حقیقتاً در این کنفرانس سالیانه بین‌المللی اپوزیسیون و مقاومت ایران، همه آزادیخواهان و خلقهای منطقه و هر کس که می‌خواهد رژیم ولایت فقیه از بین برود، در کنار آن هستند.

زمانبندی این کنفرانس یعنی ژوئیه ۲۰۲۰ زمانبندی بسیار مهمی است، چرا که داده‌ها به ما این را می‌گوید که بسیاری از ایده تغییر رفتار رژیم که شکست‌خورده به ایده تغییر خود رژیم رسیده‌اند. الآن وارد مرحله آخر این رژیم تروریستی خون‌ریز شده‌ایم که ایران و منطقه را ۴۰سال است به نابودی کشانده است برای ما در عراق هم تقریباً ۱۷سال است که آنرا به نابودی کشانده است و ده سال در کشورهای دیگر .

وارد آخرین فصل شده‌ایم و انشاالله امسال ایران و منطقه و جهان بدون رژیم ولایت فقیه شود.

(پیام ویدئویی دکتر عمر عبدالستار محمود)

جیلان جبر - نویسنده و روزنامه‌نگار مصری

با تشکر از این‌که فرصت مشارکت در این گردهمایی را به من دادید باید بگویم که رژیم جمهوری اسلامی اساساً دیگر قادر به ادامه این وضعیت نیست و فقط دارد گردنکشی می‌کند. همه ما بایستی در این رابطه تلاش کنیم که همه جهان را فعال نماییم نه فقط برای نجات این مردم بلکه برای تضمین امنیت وصلح بین‌المللی. و به‌جایاین‌که این رژیم به دخالت در سرزمینهای لبنان و سوریه و یمن و عراق و غیره افتخار کند بهتر است به سرزمینهای ایران کمک کند حداقل یک بار این کار را بکند. بنابراین بایستی همه دست به‌دست هم داده و علیه این همه ظلم توسط این رژیم برخیزند واز تمامی جهان بخواهند که تصمیمات جدی بگیرند و نه فقط با حرف و وعده و وعید . بله بایستی با بیانیه‌هایی با پشتوانه عملی و در کنار آنانی قرار گیرند که جان خودشان را در دست گرفته‌اند بله برای مردمی که در زیر یوغ ستم این رژیم جنایتکار صاحب سرنوشت خودشان نیستند

واقعا برای برگزاری این گردهماییها چه تلاشهایی مبذول داشتهاید که در رأس همه این تلاشها خانم بزرگوار و مبارز و بی‌همتا مریم رجوی قرار دارد. واقعاً از صمیم قلبم از خدا می‌خواهم که به‌زودی شاهد پیروزی را درآغوش بگیرید البته که خدا نیز بالاتر از همه به شما وعده پیروزی بر این ظلم و ستم و برافراشتن پرچم پیروزی و افتخار را داده است بامید برپایی رژیم جدید در ایران رژیمی سرشار از عدل ورحمت .

(پیام ویدئویی جیلان جبر)

دکتر احمد عبدالهادی رئیس تحریریه روزنامه شباب مصر

السلام علیکم جمیعا ورحمة اله وبرکاته

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران حضار محترم؛

بسیار خوشوقتم که در این گردهمایی با شکوه شما شرکت می‌کنم.

ما معتقدیم که سرنگونی رژیم ایران نه تنها آزادی ودمکراسی را در ایران به ارمغان می‌آورد بلکه این پیروزی بر سیاستهای کشورهای عربی و هم خاورمیانه تاثیر مثبت خواهد داشت به‌ویژه که در حال حاضر عملکردهای این رژیم بر تمامی سیاست‌های کشورهای عربی و خاورمیانه سایه انداخته است می‌دانند که رژیم ایران اصلی‌ترین حامی و پشتیبان حوثی‌ها در یمن است هم‌چنانکه از ایجاد آشوب در بحرین حمایت می‌کند همان‌طور که می‌دانیم چه نقش تخریبی در دولت عراق دارد و مانع تحقق یک توازن سیاسی در آنجاست

حضارگرامی؛ تحرکات این رژیم در کشورهای عربی و خاورمیانه به‌خوبی بیانگر اینست که این رژیم به‌دنبال ایجاد جای پا در این کشورها است همان‌طور که دیدیم چطور در لبنان و عراق و یمن و بسیاری از کشورهای عربی شبه‌نظامیانش را به‌راه انداخته بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/69eb8af7-9c19-4148-92d4-38cbc81fcf65"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات