728 x 90

گردهمایی بزرگ مقاومت و عقده‌گشایی در جمعه‌بازارهای خامنه‌ای علیه مجاهدین

گردهمایی جهانی ایران آزاد با حضور مریم رجوی - ۲۷تیر۹۹
گردهمایی جهانی ایران آزاد با حضور مریم رجوی - ۲۷تیر۹۹

جمعه‌بازارهای خامنه‌ای روز ۲۷تیر و همزمان با گردهمایی بزرگ مقاومت در شهرهای مختلف کشور، به صحنه عقده‌گشایی علیه مجاهدین تبدیل شد.

تلویزیون آستان رضوی - آخوند علم‌المهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد ۲۷تیر ۹۸:

منافقین به فکر افتاده‌اند در کشور تخریبی بکنند، یک سر و صدا راه بیندازند ، این فراخوانهایی که کردند نیز مردم هوشیار و بیدار ما و جوانان اندیشمند ما به هیچ‌وجه فریفته نشدند، و این حرکت سیاسی به نفع آمریکا از طرف منافقین به جایی نرسید.

در کرج، آخوند حسینی همدانی امام جمعه و نماینده خامنه‌ای گفت: مجاهدین در مقطع پذیرش قطعنامه اقدام به‌عملیات کردند و گمان می‌کردند به‌زودی جشن پیروزی را در تهران برقرار می‌کنند. آنها در هر زمانی که توانسته‌اند دست به اسلحه شده به منافع (نظام) ضربه زده‌اند.

وی با سوزش از موج محکومیت داخلی و بین‌المللی قضاییه جلادان گفت: آنها امروز دلسوز مردم شده‌اند و ناراحت از حکم اعدام افرادی هستند که خود آنها علاوه بر وجود مستندات و فیلم اعمالشان، به جنایاتی که کرده‌اند اعتراف دارند. آنها می‌خواهند با هیاهو، جنجال و غوغا سالاری مسیری را که دستگاه قضایی به‌خوبی پیش‌گرفته را دچار انحراف و تزلزل کنند.

آخوند دژکام، امام جمعه خامنه‌ای در شیراز نیز گفت: حرکت رسواسازی (مجاهدین) به‌واسطه اقدامات مثبت دستگاه قضا آغاز شده است.

هم‌چنین آخوند دری نجف‌آبادی، امام جمعه خامنه‌ای در اراک و وزیر سابق اطلاعات منفور آخوندها در مصاحبه‌یی راجع به حکم جنایتکارانه اعدام برای سه جوان شورشی در قیام آبان ۹۸ گفت: در داستان آبان ماه ۹۸، افرادی (که) ابزار دست دشمن قرار گرفته و شروع به آتش زدن پمپ بنزین، بانکها کرده و تعدادی از نیروهای انتظامی و بسیجی را هم کشتند یا آسیب جدی وارد کردند، به‌عنوان محارب شناخته شده و حکم اعدام برای آنان صادر می‌شود.

آخوند دژخیم دری نجف‌آبادی افزود: نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد، این است که این مجازاتها، جنبه بازدارندگی نیز داشته تا افراد شرور دیگر نیز بدانند که با اعمال شرارت و جنایت، چنین مجازاتهایی در انتظار آنان است. (سایت حکومتی انتخاب۲۷تیر۹۹)

آخوند جوکار امام جمعه رژیم در شهرک قدس نیز گفت: تحریک دشمن و برپایی تجمعات در فضای مجازی درباره توافق ایران و چین (شروع شده) و مجاهدین مخالفت این توافق هستند. (خبرگزاری پاسداران، فارس - ۲۷تیر۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dcc24827-93bd-4faa-8e4a-7d45e25e723e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات