728 x 90

گرانی شکر حتی شب عید

گران شدن شکر
گران شدن شکر

در سالی که گذشت شکر ۴بار گران شد، آخوندها می‌خواهند قیمت شکر در ایران را با قیمت شکر در جهان تراز کنند در حالی‌که مطلقاً به‌دنبال این نیستند که نرخ برابری ارز در ایران را با سایر نقاط جهان یکسان کنند.

قیمت شکر در طول یک سال اخیر چهار بار افزایش پیدا کرده است. شکر در آذرماه ۷۲درصد افزایش قیمت پیدا کرد و به کیلویی ۱۵هزار تومان رسید.

قاسمعلی حسنی، دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی رژیم روز سه‌شنبه ۲۴اسفند به رسانه‌های حکومتی گفت: بنکداران و بخش خصوصی هیچ دخالتی در تعیین قیمت شکر نداشته و ندارند. قیمت شکر طی یک سال چهار مرتبه از طرف مراجع دولتی افزایش پیدا کرده.

وی افزود: ارز ۴۲۰۰تومانی شکر حذف شده است. و استدلال سازمان حمایت از تولید‌کننده و دیگر ارگانهای مسئول برای گران کردن قیمت شکر این است که می‌گویند می‌خواهیم قیمت شکر را در ایران با قیمت جهانی آن برابر کنیم. مسئول اتحادیه بنکداران مواد غذایی در ادامه گفت: ما در قیمت‌گذاری شکر هیچ دخالتی نداریم و از ما حتی نظرخواهی هم نمی‌شود.

و به این ترتیب مردم ایران در شب عید برای شیرین کردن کام خود حتی از امکان خرید شکر هم عملاً محروم شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41dfb0f2-3bee-4d22-a2bb-d5a9c9d0f91c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات