728 x 90

گرامی‌داشت روز جهانی کارگر، شورش و قیام علیه کرونای ولایت

اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق ایران
اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق ایران

سربرگ سازمان مجاهدین خلق ایران

کارگران و زحمتکشان،

ارتش گرسنگان،

روز جهانی کارگر در شرایطی فرا می‌رسد که یورش جنایتکارانه رژیم آخوندها به زندگی و معیشت زحمتکشان ایران تمامی حد و مرزها را در می‌نوردد.

بخش عمده قربانیان کرونا رنجبران و محرومان میهن ما هستند. اما خامنه‌ای و روحانی باز هم با برگرداندن زحمتکشان بی‌دفاع و بدون تجهیزات به‌سر کار، آنها را بیشتر و بیشتر به قربانگاه می‌فرستند.

آخوندها می‌خواهند از کرونا برای حکومتشان عامل بقا بسازند. مردم ایران محو و نابودی ویروس ولایت را می‌خواهند.

رژیم حداقل دستمزد کارگران را برای سال ۱۳۹۹ چند برابر کمتر از خط فقر تعیین کرده است. افزایش حداقل حقوق کارگران، نصف تورم رسمی و یک پنجم تورم واقعی است. حقوق بسیاری کارگران موقت و پیمانی حتی به یک میلیون تومان در ماه نمی‌رسد. دستمزد ناچیزی که پرداخت آن در بسیاری موارد به تعویق می‌افتد. رسانه‌های حکومتی می‌نویسند: « ۱۵میلیون روزمزد در ایران با خانواده‌هایشان که ۴۰ تا ۵۰میلیون را در بر می‌گیرند جمعیت آسیب‌پذیری هستند که خطر بزرگ‌تری از کرونا است».

آخوندهای حاکم به‌خوبی می‌دانند که اکنون بسیاری زحمتکشان با زدن نان خشک در آب ارتزاق می‌کنند. اما ثروتهای افسانه‌ای نهادها و بنیادهای تحت کنترل ولی‌فقیه و سپاه پاسدارانش که متعلق به مردم ایران است، سر به فلک می‌کشد. احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور قبلی همین رژیم در اسفند ۹۶ نوشته بود آن بنیادها «۷۰۰هزار میلیارد تومان ثروت دارند». این ثروت بدون مالیات با نرخ آن زمان بیش از ۱۵۵میلیارد دلار بود. این علاوه بر درآمدهای نجومی نفت و پتروشیمی و غارت دریاها و جنگلها و معادن ایران است. ثروتهای غارت شده مردم و دسترنج زحمتکشان در دست اشرافیت آخوندی تباه یا صرف سرکوب و تروریسم و جنگ‌افروزی و برنامه‌های اتمی و موشکی می‌شود.

چه باید کرد؟ فرمانده ارتش آزادیبخش گفت:

-«حق گرفتنی است. باید برشورید و آنرا از حلقوم آخوندهای ضدبشر بیرون کشید»

-«مبادا در وانفسای کرونا و این‌همه مصیبتها قرار از کف بدهید و آن‌چنانکه خلیفهٔ ارتجاع می‌خواهد کُنج عزلت بگزینید و صبر و انتظار انفعالی پیشه کنید. نه‌جنگ راه‌کار نیست. لازمهٔ پیروزی شورش و جنگ صد برابر است»

-«در هرکوی و برزن فریاد اعتراض سر دهید. ایران فریاد شعله‌ور است. بگذارید دنیا ببیند و بشنود. ببیند و بشنود که مردم ایران کرونا و آخوند نمی‌خواهند». آری، باید هر جانی را که از دست می‌رود به «تیک‌تاک قیام و سرنگونی» تبدیل کرد.

پیام عید کارگران و روز جهانی کارگر برای زحمتکشان و ستمدیدگان در ایران این است که در برابر کرونای ولایت و ضحاکان عمامه‌دار و پاسدار، باید کاوه آهنگر را الگو قرار داد. پیش بسوی شورش و قیام!

سلام بر خلق سلام بر آزادی

سرنگون باد رژیم ضدبشری آخوندی

درود بر رجوی

سازمان مجاهدین خلق ایران

اول اردیبهشت ۱۳۹۹

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7507d263-7839-4c51-8829-6b9fe9cb820b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات