728 x 90

گرامی‌داشت حماسه ۴خرداد توسط کانون‌های شورشی - هدف قرار دادن مراکز و نمادهای رژیم در اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان غربی

اصفهان - بسیج ضدمردمی - کانون شورشی۲۹۷
اصفهان - بسیج ضدمردمی - کانون شورشی۲۹۷

۴خرداد ۱۳۹۸، چهل و هفتمین سالگرد شهادت بنیانگذاران کبیر مجاهدین محمد حنیف‌نژاد، سعید محسن و اصغر بدیع‌زادگان و همچنین دو نفر از اعضای مرکزیت سازمان، قهرمانان مردم و تاریخ ایران، محمود عسگری‌زاده و عبدالرسول مشکین‌فام است که در سال ۱۳۵۱ توسط رژیم شاه تیرباران شدند.

کانون‌های شورشی خاطره این حماسه را در شروع ماه خرداد با فعالیت‌های گسترده خود در شهرها و استانهای مختلف کشور گرامی داشتند و این پیام را به گوش هموطنانمان رساندند که بذری که بنیانگذاران سازمان با خون خود در خاک ایران افشاندند از آن هنگام تاکنون بارها و بارها گل داده و منبع خلل‌ناپذیری از شور و انگیزه برای جوانان مبارز در مسیر پیمودن راه رهایی وطن شده است.

گزارشی از گوشه‌یی از فعالیت‌های تبلیغاتی کانون‌های شورشی ویژه ۴خرداد در سایت مجاهد در تاریخ ۵خرداد۹۸ درج شده است. کانون‌های دلاور شورشی با بخش دیگری از فعالیت‌های خود پیام ۴خرداد را که پیام ناآرامی، شورش و عصیان برای آزادی است با هدف قرار دادن مراکز سرکوب و جاسوسی و نمادهای منفور رژیم آخوندی طنین‌انداز کردند.

 

اصفهان

در اصفهان کانون شورشی ۲۹۷، یکی از مراکز بسیج پاسداران برای اعمال سرکوب علیه دانش‌آموزان را هدف قرار دادند و تابلوی این مرکز را به‌عنوان نمادی از فروزان شدن بی‌تردید شعله نفرت جوانان و دانش‌آموزان و تمامی فرهنگیان زحمتکش علیه ظلم و ستم آخوندی به آتش کشیدند.

 

خراسان رضوی

اعضای دلاور کانون شورشی۶۵۰، یک مرکز بسیج ضدمردمی برای سرکوب زنان میهنمان را در روز سوم خرداد هدف قرار داده و ورودی این مرکز را به آتش کشیدند. آنها به این وسیله نشان دادند عصیان و شورش یک ملت برای آزادی از ۴خرداد ۱۳۵۱ تا ۳خرداد ۱۳۹۸ هم‌چون رودی خروشان ادامه یافته است و تا رهایی میهن اسیر از حرکت باز نخواهد ایستاد.

آذربایجان غربی

در آذربایجان غربی، مهد مجاهدان آزادی‌ستان از ستارخان تا حنیف‌نژاد در روز ۴خرداد اعضای دلیر کانون شورشی ۶۱۷ یک تابلوی تبلیغی نیروی انتظامی حاوی تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای را در ورودی شهر سلماس به آتش کشیدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/512474de-63e2-44bb-9ee0-0204ce898941"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات