728 x 90

کویت ۱۰۰تبعه خارجی را به اتهام ارتباط با حزب‌الله لبنان از کشورش اخراج کرد

اخراج ۱۰۰تبعه خارجی به اتهام ارتباط با حزب‌الله لبنان از  کویت
اخراج ۱۰۰تبعه خارجی به اتهام ارتباط با حزب‌الله لبنان از کویت

دستگاه امنیت کویت حدود ۱۰۰تن از اتباع خارجی مقیم این کشور را به اتهام ارتباط با حزب‌الشیطان لبنان، در فهرست افراد ممنوع تمدید اقامت قرار داد.
روزنامه کویتی القبس روز سه‌شنبه ۲۵آبان نوشت، کویت از افراد اخراج شده خواسته است که در پایان دوران اقامت‌شان همراه با خانواده‌های خود فوراً خاک این کشور را ترک کنند.
منابع امنیتی این کشور گفتند، اکثر این افراد لبنانی هستند، ولی در میان این ۱۰۰نفر، اتباع دیگر کشورها از جمله ایران، یمن، سوریه، عراق، پاکستان، افغانستان، بنگال و مصر نیز در میان آنها هستند.
کویت از اتباع لبنانی خواسته است خاک این کشور را ترک کنند، خود یا بستگان درجه یک آن‌ها، متهم به ارتباط با حزب‌الشیطان هستند. اما برخی از اتباع دیگر کشورها، پیش‌تر در پرونده‌هایی چون پولشویی و مسائل حساس دیگر متهم شده‌اند.
شایان یادآوری است، کویت در سال‌های اخیر بارها از کشف و دستگیری اعضای شبکه‌های مرتبط با حزب‌الشیطان لبنان خبر داده بود. امارات و بحرین هم شماری از اتباع لبنانی را به اتهام ارتباط با حزب‌الشیطان اخراج کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d9bb367a-6297-4ab2-baef-3caf959a67e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات