728 x 90

کوهکن عضو سابق مجلس ارتجاع: ما هنوز در ادامه جنگ همه‌جانبه و ترکیبی هستیم، پایگاه تیرانای مجاهدین فعال هستند

اشرف ۳ - آلبانی
اشرف ۳ - آلبانی

کوهکن عضو سابق مجلس ارتجاع

ما هنوز در ادامه جنگ همه‌جانبه و ترکیبی هستیم

که از اواسط سال گذشته شروع شد

به هر جهت پایگاه تیرانای مجاهدین فعال هستند

 

کوهکن عضو سابق مجلس ارتجاع

مجری: رهبر انقلاب میشه گفت در دیدار اخیرشان با دانشجویان صحبت‌های جدیدی در مورد بحث رفراندوم داشتند این‌که اصلاً میشه گفت اساساً برخی که این بحث رفراندوم را پیش می‌کشند اطلاعات کامل در مورد اون ندارند و این‌که میشه گفت یکسری حرفهای سطحی هستش می‌خواستم ببینم نظر شما در این باره چی هستش؟

محسن کوهکن نماینده پیشین مجلس و فعال سیاسی: با تشکر خدمت شما عرض کنم که ما هنوز در ادامه اجرای تکه‌های اون جنگ همه‌جانبه‌ای هستیم و ترکیبی هستیم که به هر جهت از اوایل یا اواسط سال گذشته شروع شد به هر جهت پایگاه تیرانای منافقین فعال هستند.

هیچگونه ایراد و اشکالی بر فرمایشات مقام معظم رهبری وارد نیست اولاً بعضی‌ها با بی‌انصافی و بی‌اطلاعی کامل متهم کردند که ایشان رفراندوم یا همه‌پرسی را که یک امر قانونی هست مثلا زیر سؤال بردند یا بعضی‌ها دیگه پرده‌دری را از این بالاتر بردند اینجور مطرح کردند که با این جملات به ساحت مردم خدای نکرده جسارتی شده.

و لذا مقام معظم رهبری مثل همیشه یک روشنگری کردند فضا را باز کردند و برای ما مسأله کاملاً روشن است افرادی که ایراد می‌گیرند یا کسانی هستند که ناخودآگاه آنچه را که از تیرانا و اسراییل و اینها فرستاده میشه بازنشر می‌دهند.

(خبرگزاری دانشجو رژیم ۵اردیبهشت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71b85db7-0310-440c-b5b0-f703799d2825"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات