728 x 90

کوه سوسک زایید

بعد از ضربه جبران‌ناپذیر هلاکت سردژخیم قاسم سلیمانی، خامنه‌ای در وحشت از ریزش پاسداران تلاش ‌کرد تنور جنگ و انتقام و عزاداری را داغ نگه دارد.

شعار در جلسه علنی مجلس ارتجاع ۱۷دی ۹۸: «نه سازش نه تسلیم، انتقام انقام»!

سعدالله زارعی از باند خامنه‌ای ـ ۱۶دی ۹۸: «به‌نظر من حداقل چیزی که در این صحنه می‌تواند اتفاق بیفتد این است که کلیه ناوهای آمریکا در خلیج‌فارس را از بین ببریم».

فرمانده سپاه خامنه‌ای هم بدون مقدمه رفت سر اصل مطلب و انتقام سخت: «حرف آخر را اول می‌زنم... انتقام می‌گیریم، سخت، محکم، پشیمان‌کننده، قاطع و تمام‌کننده، مطمئن باشید، آرام باشید».(پاسدار سلامی - کرمان ۱۷دی ۹۸)

در هر دو باند صحبت از ضربه نهایی و سلسله‌ای از عملیات‌ها تا محو آمریکا شد.

سعدالله زارعی از باند خامنه‌ای ـ ۱۶دی ۹۸: «این اقدام نبایستی به‌صورت یک ضربه و پایان دادن به مسأله باشد بایستی به شکلی تسلسل‌وار برنامه‌ریزی بشود...».

با این همه دود و دم، خامنه‌ای در وحشت از ریزش نیروهایش، با پرتاب چند موشک در بیابانهای اطراف ۲پایگاه‌ نیروهای آمریکایی در عراق که هیچ خسارت جانی به همراه نداشت عملاً پایان عملیات نظامی را اعلام کرد و جواد ظریف ضمن اعتراف به این‌که عملیات را پیشاپیش به نخست‌وزیر عراق اطلاع داده بود، در یک موضع‌گیری هراسان اعلام کرد عملیات تمام شد.

سخنگوی مجاهدین در همین رابطه گفت:

این بار کوه سوسک زایید! به‌وضوح پیداست که خامنه‌ای مثل سگ می‌ترسد. انتقام‌های سخت و سنگین که رژیم از آن می‌ترساند،‌ نمایشی بیش نبود و با حملات موشکی به اشرف و لیبرتی غیرقابل مقایسه است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/40449593-3e93-4386-892e-e46bc164bd79"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات