728 x 90

کوبیدن بر طبل سرکوب زنان توسط سرکردگان خامنه‌ای

سرکوب زنان با بهانه بدحجابی
سرکوب زنان با بهانه بدحجابی

آخوند ذوالنوری عضو مجلس ارتجاع: «۳۲ دستگاه حکومتی و دولتی در مقوله امر به معروف نهی از منکر عفاف و حجاب و فرهنگ جامعه مسئولیت دارند آنها باید به وظیفه خودشون عمل کنند امروز به‌عنوان یک مطالبه عمومی مقام معظم رهبری در ایام هفت تیر و هفته قوه قضاییه به قوه قضاییه دستور فرمودند که در موارد حقوق عمومی با جدیت ورود کنند امروز امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر این‌که یک وظیفه ملی و عمومی است یک وظیفه حکومتی است حاکمیت با همه توان باید پشتوانه آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد

هیچ کار فرهنگی در فضای مجازی علیه مردم ما فعال نمی‌شود الا این‌که یک قرارگاه سیاسی و امنیتی سازماندهی و هدایت و پشتیبانی اون را به‌عهده دارد شما بدانید امروز زدودن حجاب و عفاف پشتوانه سیاسی و امنیتی و هزینه‌های سنگین توسط دشمنان اسلام و انقلاب را دارد. . ». (تلویزیون قم-نوررژیم ۲۱ تیر)

 

آخوند حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تحت‌امر خامنه‌ای: اگر حجاب به‌عنوان خاکریز اول مقابله با جنگ نرم دشمن از دست برود، خاکریزهای دیگر مان را نیز از دست خواهیم داد. دشمن همه توان خودش را به میدان آورده است. (همشهری آنلاین رژیم ۲۱ تیر)

 

رفیعی عضو فراکسیون زنان مجلس ارتجاع: در مورد حجاب برخی افراد از دشمنان نظام خط می‌گیرند. البته این موضوع می‌تواند در حوزه اقتصادی، اجتماعی و مسایل فرهنگی نیز وجود داشته باشد و باید با این افراد برخورد خاص شود (خبرآنلاین رژیم ۲۱ تیر).

 

صباغیان عضو مجلس ارتجاع: بدحجابی، واکنش اعتراضی به مشکلات معیشتی است. برخی‌ها که از وضعیت موجود کشور ناراضی هستند و اقتصاد و مشکلات معیشتی به آنها فشار آورده است از این طریق اعتراض خود را بیان می‌کنند (خبرگزاری خبرآنلاین رژیم ۲۱ تیر).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5af596b3-8b2a-40b9-9338-34265bd18bf2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات