728 x 90

کنفرانس پارلمانی در مجلس عوام انگلستان در ادامه کهکشان مقاومت ایران سال ۱۴۰۲ (۲۰۲۳)

کنفرانس پارلمانی در مجلس عوام انگلستان در ادامه کهکشان مقاومت ایران سال ۱۴۰۲ (۲۰۲۳) - ۲۳خرداد
کنفرانس پارلمانی در مجلس عوام انگلستان در ادامه کهکشان مقاومت ایران سال ۱۴۰۲ (۲۰۲۳) - ۲۳خرداد

کنفرانس پارلمانی در مجلس عوام انگلستان در ادامه کهکشان مقاومت ایران سال۱۴۰۲ (۲۰۲۳)، برای اعلام بیانیه مشترک ۵۲۵تن اعضای مجلسین عوام و اعیان از همه احزاب در حمایت از قیام مردم ایران و طرح ۱۰ ماده‌یی خانم مریم رجوی برای یک جمهوری دموکراتیک با جدایی دین و دولت

سخنرانی خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت و شماری از نمایندگان پارلمان و مجلس اعیان و شخصیتهای سیاسی در کنفرانس پارلمانی در مجلس عوام انگلستان

خانم رجوی خطاب به قانونگذاران انگلستان: با این بیانیه، شما یک سیاست قوی و مؤثر در بارهٔ ایران در شرایط حساس کنونی ارائه کردید.

بیانیه شما به‌وضوح نشان داد که منتخبان مردم بریتانیا در کنار مردم ایران قرار دارند و از قیام و مقاومت آنها برای آزادی حمایت می‌کنند و خواهان نفی هر گونه دیکتاتوری چه شاه و چه آخوندها هستند.

خانم مریم رجوی: این بیانیه یک پیام همبستگی نیست؛ بلکه یک موضع سیاسی در برابر رژیمی است که با اعدام و قتل‌عام شناخته می‌شود و بانی اصلی تروریسم دولتی نیز هست و انزوا و بی‌اعتباری کامل سیاست مماشات را منعکس می‌کند

خانم مریم رجوی: مردم ایران همواره نقش چشمگیری که شما با ۳۶ نماینده و لرد انگلستان از احزاب مختلف که شجاعانه لیست‌گذاری غیرعادلانه مجاهدین را در دادگاه به چالش کشیدید و نهایتاً به از لیست خارج شدن مجاهدین انجامید را همواره به یاد خواهند داشت. حالا شما پیشتاز لیست‌گذاری سپاه پاسداران هستید.

خانم مریم رجوی: وقتی آخوندها اعتراضات مردم را با اعدام‌های وحشیانه جواب می‌دهند، با انباشتن ۵تن اورانیوم غنی‌شده امنیت جهان را به خطر می‌اندازند و با فرستادن پهپادهایشان کشتار و ویرانی را برای اروپا به ارمغان می‌برند، امتیاز دادن به رژیم آخوندها، جز سرافکندگی، حاصلی ندارد.

خانم مریم رجوی: اگر مماشات سیاست غرب نبود، گروگانگیری اتباع غربی در ایران به سیاست رسمی رژیم تبدیل نمی‌شد؛ اگر مماشات سیاست غرب نبود برنامه سلاح هسته‌یی آخوندها سال‌ها پیش برچیده شده بود و اگر سیاست مماشات نبود، این همه موانع بر سر راه مردم و مقاومت برای سرنگونی رژیم قرار نمی‌گرفت.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت: مردم و مقاومت ایران. همانها که قیمت مبارزه با رژیم را در بیش از ۴دهه با تحمل درد، شکنجه و فدا از جمله فدای ۱۲۰هزار تن از بهترین پسران و دخترانشان داده‌اند هر بهایی را برای به‌دست آوردن آزادی خواهند پرداخت.

خانم مریم رجوی: سیاست مماشات این قیمت را برای ما سنگین‌تر و کار دشمن را برای سرکوب آزادی سهل‌تر کرده است. از سیاست مماشات فقط مردم ما رنج نکشیده‌اند، بلکه مردم اروپا و آمریکا و خاورمیانه هم بابت تروریسم و گروگانگیری و جنگ‌افروزی آخوندها خسارت بسیار دیده‌اند. این سیاست، فاشیسم دینی را در آستانه دستیابی به بمب اتمی قرار داده است.

خانم مریم رجوی: سیاستی که شما ارائه می‌کنید خدمت به صلح و امنیت جهانی هم هست. همان که لرد کوربت فقید در یک جمله گفت: «آزادی ایران، آزادی ماست، زیرا آزادی تجزیه‌ناپذیر است». وی خطاب به حکام ایران گفت توفان تغییر دموکراتیک به حرکت خواهد افتاد. تانکها قادر نخواهند بود دموکراسی را بکشند.

یک بار سردیوید ایمس گفت: از پای نخواهیم نشست تا زمان برخورداری تک‌تک آحاد مردم ایران از آزادی و شکوفایی. راستی که او در شمار قهرمانان آزادی است.

خانم مریم رجوی: از یاد نمی‌بریم سخنان بارونس بوتروید درباره قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی را که گفت: «این بزرگ‌ترین جنایت علیه بشریت بعد از جنگ جهانی دوم بود که کیفر داده‌نشده باقی مانده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46deddf8-5ccf-48b1-bc6f-fb20751bdf37"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات