728 x 90

کنفرانس منتخبان و شخصیتهای سیاسی اروپا در اشرف ۳- حمایت از قیام و مقاومت مردم ایران، نه به تروریسم و برنامه موشکی رژیم آخوندی

یکشنبه ۲۳تیر۹۸

کنفرانس منتخبان و شخصیتهای سیاسی اروپا در اشرف ۳ - ۲۳تیر۹۸
کنفرانس منتخبان و شخصیتهای سیاسی اروپا در اشرف ۳ - ۲۳تیر۹۸

روز یکشنبه ۲۳تیرماه در ادامه گردهماییهای ۵روزه مقاومت ایران در اشرف۳کنفرانسی با شرکت شماری از شخصیتهای سیاسی اروپا بر گزارشد.

در این کنفرانس نمایندگان پارلمان از کشورهای مختلف اروپایی، حقوقدانان، نمایندگان سازمانهای مدافع حقوق‌بشر و سندیکاهای کارگری و شماری از شخصیتهای مذهبی شرکت داشتند.

دکتر متیو آفورد نماینده پارلمان انگلستان مدیریت این کنفرانس را برعهده داشت. وی در شروع این کنفرانس ضمن معرفی سخنرانان گفت:

«امروز صبح وقتی مردم انگلستان از خواب بیدار شدند در روزنامه‌های خود در مورد فعالیت‌های ما در کمپ اشرف خواندند. ما از این صحبت می‌کردیم که باید کاری کنیم که جهان خبردار شود چه اتفاقاتی برای ساکنان کمپ اشرف افتاده است و چه اتفاقاتی در ایران رخ داده است، و چه فرصتهایی بر اثر افکار جدید خانم رجوی برای ایران وجود دارد. اکنون روزنامه‌های انگلستان در مورد ساخت اشرف۳می‌گویند و با عبارات محبت آمیزی مثل «شاخص امید» از آن یاد می‌کنند یا در توصیف مقاومت ایران می‌نویسند: «شواری ملی مقاومت جنبشی که صحنه را ترک نمی‌کند». بنابراین می‌توان گفت ما اولین قدم را در این زمینه برداشته‌ایم که جهان را خبردار کنیم آلترناتیوی برای رژیم حاکم بر ایران وجود دارد و این آلترناتیو امروز اینجا در اشرف۳ است.

یکی دیگر از دست‌آوردهای گردهمایی‌ها در ۲روز اخیر این بود که چشمان جهان به روی طرح ده ماده‌یی مریم رجوی برای ایران آزاد باز شد».

متیو آفورد نماینده پارلمان انگلستان

متیو آفورد نماینده پارلمان انگلستان

 

سپس شماری از شخصیتهای شرکت‌کننده در کنفرانس طی سخنانی ضمن محکوم کردن سیاست‌های تروریستی و جنگ‌افروزانه رژیم آخوندی، بر حمایت خود از مقاومت ایران و قیام مردم ایران برای آزادی تأکید کردند و مقاومت ایران را یگانه جایگزین دموکراتیک رژیم آخوندی دانستند.

 

الیرابت زامپاروتی عضو پیشین پارلمان ایتالیا و عضو حزب رادیکال:

در ایتالیا حزب رادیکال به‌طور رسمی مقاومت ایران را مورد حمایت قرار داده است. حزب ما موضع رسمی در قبال حمایت از مقاومت ایران دارد و دهه‌ها است که فعالیت‌های این مقاومت را دنبال می‌کند. رژیم ایران یک رژیم ویرانگر است. اما درست در نقطه مقابل آن، شما مجاهدین سازندگان آینده هستید، شما شهر می‌سازید، زندگی می‌سازید، شما بینش و عمل را با هم آمیخته ‌اید. به این وسیله شما قادرید جهان را تغییر دهید.

 

سناتور پائولو کارزینی نماینده سابق سنای ایتالیا:

غرب باید نقطه پایانی بر سیاست مماشات بگذارد. ما باید از مردم ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران برای تغییر رژیم ایران حمایت کنیم. شورای ملی مقاومت یک جایگزین معتبر برای رژیم حاکم بر ایران است.

سناتور پائولو کارزینی نماینده سابق سنای ایتالیا

سناتور پائولو کارزینی نماینده سابق سنای ایتالیا

 

برایان بینلی عضو سابق پارلمان انگلستان:

ما تلاش می‌کنیم تا سیاستی توسط دولتمان دنبال شود که به پایان این حکومت وحشتناک در ایران ختم شود. در آن روز ما با یکدیگر در ایران آزاد جشن پیروزی برپا خواهیم کرد.

برایان بینلی عضو سابق پارلمان انگلستان

برایان بینلی عضو سابق پارلمان انگلستان

 

سرجیو دلیا رهبر سازمان به قابیل دست نزیند:

تغییرایی که در اشرف۳فقط طی سال گذشته به‌وقوع پیوسته است غیرقابل تصور است. شهر نمونه‌یی از یک ایران آزاد ساخته شده است. شما فقط یک سمبل نیستید بلکه یک نمونه از آینده ایران هستید.

سرجیو دلیا رهبر سازمان به قابیل دست نزیند

سرجیو دلیا رهبر سازمان به قابیل دست نزیند

 

سناتور جان پری وزیر سابق در دولت ایرلند:

داستان اشرف۳داستان چالشها، مبارزه و عزم راسخ است. آنچه شما در اشرف۳به دست آورده اید داستان اعتقاد به آن چیزی است که شما می‌دانید می‌توانید محقق کنید. من اکنون از یک فهم عمیق و یک احترام بزرگ برای ایران آزاد برخوردار شده‌ام.

سناتور جان پری وزیر سابق در دولت ایرلند

سناتور جان پری وزیر سابق در دولت ایرلند

 

سناتور جری هورکان از ایرلند:

در این روزها از ۴۷کشور نمایندگانی در اشرف۳حضور داشتند. این یک پدیده قابل‌ توجه است. گرد آوردن این همه شخصیتهای معتبر هم‌چون رودی جولیانی یا سناتور جوزف لیبرمن یا نخست‌وزیر سابق الجزایر و آلبانی و غیره از سراسر اروپا و آمریکا بسیار مهم است. حمایت گسترده‌یی از شما در سراسر جهان وجود دارد.

سناتور جری هورکان از ایرلند

سناتور جری هورکان از ایرلند

 

لئو داتزنبرگ نماینده سابق پارلمان آلمان:

مریم رجوی با طرح ده ماده‌یی خود آلترناتیوی را نمایندگی می‌کند که خواستار دموکراسی و آزادی در ایران است. از زاویه یک اروپایی و یک آلمانی ما باید از طرح ده ماده‌یی مریم رجوی برای ایران آزاد فردا حمایت کنیم.

لئو داتزنبرگ نماینده سابق پارلمان آلمان

لئو داتزنبرگ نماینده سابق پارلمان آلمان

 

دیوید ایمس نماینده مجلس انگلستان:

گردهمایی ایران آزاد و تمام کنفرانسه‌ای این روزها در مورد دموکراسی است. اپوزیسیون دموکراتیک رژیم ایران با ساختن اشرف۳در یک زمان کوتاه یک نمونه باشکوه ارائه داده است

دیوید ایمس نماینده مجلس انگلستان

دیوید ایمس نماینده مجلس انگلستان

 

 

راجر لیونز رئیس پیشین کنگره اتحادیه‌ها در انگلستان:

ما با کارگران ایران که با سرکوب وحشیانه‌یی روبه‌رو هستند اعلام همبستگی می‌کنیم. اعمال رژیم ایران باعث می‌شود مردم بیش‌از‌پیش نیاز به حمایت از مقاومت ایران و تغییر رژیم در کشورشان را درک کنند.

راجر لیونز رئیس پیشین کنگره اتحادیه‌ها در انگلستان

راجر لیونز رئیس پیشین کنگره اتحادیه‌ها در انگلستان

الفرد دیزایاس متخصص پیشین سازمان ملل در توسعه دموکراسی:

من مدت طولانی است که از طرح ده ماده‌یی خانم رجوی برای یک ایران آزاد حمایت می‌کنم. نقض حقوق‌بشر در ایران آن‌چنان گسترده است که در ردیف جنایت علیه بشریت قرار می‌گیرد.

الفرد دیزایاس متخصص پیشین سازمان ملل در توسعه دموکراسی

الفرد دیزایاس متخصص پیشین سازمان ملل در توسعه دموکراسی

پال فورست نماینده پیشین پارلمان کانادا:

مجاهدین خلق در اشرف۳باید به‌عنوان افراد پیروزمند شناخته شوند. برای مردم ایران آینده بسیار روشن‌تر از گذشته است و ما به حمایت خود از مردم ایران برای رسیدن به آزادی ادامه می‌دهیم.

پال فورست نماینده پیشین پارلمان کانادا

پال فورست نماینده پیشین پارلمان کانادا

فردریک آزوپاردی نماینده پارلمان مالت:

به مجاهدین خلق در اشرف۳می گویم آرمان شما آرمان ماست. رنج شما رنج ماست. نبرد شما نبرد ماست و به خواست خدا پیروزی شما پیروزی ما خواهد بود. ما به شجاعت شما درود می‌فرستیم.

فردریک آزوپاردی نماینده پارلمان مالت

فردریک آزوپاردی نماینده پارلمان مالت

لارش ریسه نماینده سابق پارلمان نروژ:

مأموران اطلاعات رژیم آخوندی در اسلو خود را به‌عنوان پناهنده جا می‌زنند تا کارزار اطلاع‌رسانی غلط را درباره سازمان مجاهدین خلق ایران اپوزیسیون دموکراتیک مردم ایران گسترش دهند.

لارش ریسه نماینده سابق پارلمان نروژ

لارش ریسه نماینده سابق پارلمان نروژ

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a47fcf8-4b81-46fd-a9ee-09dc0b3554d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات