728 x 90

کنفرانس شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن – ضرورت ابقای سپاه پاسداران در لیست تروریستی

سونا صمصامی
سونا صمصامی

کنفرانس در دفتر شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن با شرکت متخصصان امنیت ملی و مسایل خارجی شامل محققان از ۶بانک فکری، یک وزیر، ۳معاون وزیر سابق، ۲ مدیر کل پیشین وزارت‌خارجه و دفاع و یک ژنرال معاون سابق ناتو

در کنفرانس شورای ملی مقاومت سخنرانان بر ضرورت حمایت از مقاومت مردم ایران برای آزادی، ابقای سپاه پاسداران در لیست تروریستی، افزایش تحریم‌ها علیه رژیم و مخالفت با هر نوع امتیاز دهی به دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران تأکید کردند.

سونا صمصامی: در حالی که ما نوروز را جشن می‌گیریم، قلبها و دعاهای ما با مردم تحت ستم ایران و کشور جنگ‌زده اوکراین است. ما به مردم و به‌ویژه زنان این دو کشور برای یک مقاومت قهرمانانه علیه استبداد مذهبی و یک نیروی اشغالگر درود می‌فرستیم.

سونا صمصامی: اجازه بدهید ابراز امیدواری کنیم که با آغاز قرن۱۵ هجری شمسی، یک قرن دیکتاتوری سلطنتی و استبداد مذهبی به پایان برسد و آزادی و دموکراسی در ایران شکوفا شود.

 

سفیر لینکلن بلومفیلد، مدیرکل وزارت‌خارجه آمریکا در دوران بوش: قبل از آن‌که ترامپ از برجام خارج شود، رژیم ایران به طراحی یک کشتار جمعی در تیرانا، آلبانی مشغول بود و قصد داشت من و بسیاری از شما (سخنرانان) را در پاریس به‌قتل برساند. این در حالی بود که آمریکا کاملاً از برجام متابعت می‌کرد.

 

سفیر میچل ریس، مدیر سیاست‌گذاری وزارت‌خارجه در دوران بوش: هیچ بحثی نمی‌باید برای خروج سپاه پاسداران از لیست سازمانهای تروریستی خارجی در بین باشد. سپاه پاسداران مسئولیت شلیک یک دوجین موشک را به عراق پذیرفت. خارج کردن آن از لیست تروریستی پیام غلطی را به رژیم ایران می‌دهد که به صدور تروریزم بیشتر ادامه دهد.

 

سناتور رابرت توریسلی: در حالی که دولت بایدن با رژیم ایران در حال مذاکره است و آخوندها اصرار دارند که سپاه پاسداران از لیست سازمانهای تروریستی خارجی خارج شود، ما باید قاطعانه بگوییم «نه». آنها به فعالیت‌های تروریستی خودشان ادامه داده‌اند. ما باید تحریم‌ها را علیه رژیم حفظ کنیم.

 

پروفسور سیامک شجاعی: سپاه پاسداران دو هدف دارد:

۱)هر طور که شده رژیم را در قدرت حفظ کند. از جمله از طریق سرکوب. و

۲) از همه فعالیتها برای صدور تروریسم در سراسر جهان استفاده کند. هر دلاری که به سپاه داده شود مستقیماْ به جیب تروریست‌ها در سراسر جهان می‌ریزد.

 

دکتر بهزاد رئوفی: رژیم ایران سرمایه‌های مردم ایران را برای نقض حقوق‌بشر و صدور تروریسم دولتی به کار گرفته است. هدف رژیم این است که نه تنها یک بمب اتمی تولید کند بلکه کلاهک‌های هسته‌یی برای استفاده موشکهای بالستیکی بسازد.

 

قاضی مایکل موکیزی، وزیر دادگستری پیشین آمریکا: حذف نام سپاه پاسداران از لیست سازمانهای تروریستی خارجی تصمیم نادرستی است. کنگره می‌باید برجام را به‌عنوان یک پیمان مورد بررسی قرار داده و آنرا لغو کند.

 

سفیر رابرت جوزف: چطور ممکن است که رژیم ایران از تروریسم دست بردارد؟ این یک قول تو خالی است. سپاه پاسداران دستش به‌خون صدها آمریکایی آغشته است. در سراسر خاورمیانه به تروریسم مبادرت می‌کند. چطور ممکن است آمریکا باور کند که رژیم ایران از تروریسم دست برخواهد داشت.

 

دکتر استیو بوچی، محقق امنیت سایبری، عملیات ویژه و دفاعی در اندیشکده هریتیج: سپاه پاسداران خطرناکترین سازمان تروریستی در جهان است. آنها به سایر گروه‌های تروریستی مانند حزب‌الله توانبخشی می‌دهند. با این حال ما داریم به آنها پول می‌دهیم در حالی که آن گستاخانه ادعا می‌کنند که به تروریسم خودشان ادامه می‌دهند.

 

دیوید شد، رئیس سابق ضداطلاعات ارتش آمریکا: ما باید با حفظ سپاه پاسداران در لیست تروریستی در کنار مردم ایران قرار بگیریم.

سفیر پالا دوبریانسکی، معاون وزیر خارجه در دولت بوش: سپاه پاسداران مسئول حملات بی‌رحمانه بیشماری علیه شهروندان آمریکایی و نیروهای ائتلاف در سرتاسر خاورمیانه می باشد.

 

ژنرال چاک والد، معاون فرماندهی نیروهای ناتو: نگرانی من این است که اگر توافقی صورت بگیرد، رژیم ایران به‌سمت یک سلاح اتمی خواهد رفت که به‌طور چشمگیری مانع توانمندیهای ما در خاورمیانه می‌شود. اگر رژیم ایران به سلاح اتمی مجهز شود، جهان به شکل قابل توجهی تغییر خواهد کرد.

دکتر جاناتان روهه: بر اساس توافق جدید اتمی، رژیم ایران شش ماه زمان گریز خواهد داشت. رژیم ایران یک راه نجات نامحدود از پول نقد دریافت خواهد کرد و از آن برای فعالیت‌های خصمانه خود استفاده کرد. توافق جدید راه را برای ساخت سلاح هسته‌یی و گسترش تروریسم توسط رژیم هموار می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d3a18b06-08d1-442f-88f4-6ddb6f58e068"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات