728 x 90

کنفرانس سیاست در قبال ایران، ضرورت تحریم و حسابرسی از رژیم - اجلاس در دوسوی آتلانتیک

کنفرانس «سیاست در قبال ایران، ضرورت تحریم و حسابرسی از رژیم» در دو سوی آتلانتیک
کنفرانس «سیاست در قبال ایران، ضرورت تحریم و حسابرسی از رژیم» در دو سوی آتلانتیک

در آستانه تشکیل مجمع عمومی ملل متحد، گردهمایی «سیاست در قبال ایران، ضرورت تحریم و حسابرسی از رژیم، اجلاس در دو سوی آتلانتیک» که ایرانیان را در ۱۰هزار نقطه در کشورهای مختلف جهان گردآورده بود تشکیل شد.

در این گردهمایی ۳۰قانونگذار آمریکایی از هر دو حزب از جمله سناتور تد کروز، سناتور بلانت، سناتور روبیو، سناتور منندز و... و شخصیتهایی مانند شهردار جولیانی، ژنرال جیمز جونز (مشاور امنیت ملی پرزیدنت اوباما)، نیوت گینگریچ (اسپیکر مجلس نمایندگان)، سناتور لیبرمن و ... هم‌چنین یک گروه از نمایندگان پارلمان انگلستان و آقای جولیو ترتزی وزیر خارجه سابق ایتالیا در آن سخنرانی کردند.

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، در این جلسه با گرامی‌داشت یاد قهرمان شورشگر ملی نوید افکاری گفت:

هموطنان،
شخصیت‌های ارجمند،
شش روز پیش سراسر ایران به‌خاطر اعدام یک جوان شورشگر و یک قهرمان کشتی در سوگ و اشک و خشم فرو رفت. او نوید افکاری است؛ قهرمان شورشگر ملی در قیام علیه دیکتاتوری دینی.
جرم‌اش برخاستن و مبارزه کردن برای سرنگونی رژیمی است که ایران را در خون و ویرانی و غارت غرق کرده است.
از هفته‌ها قبل مردم ایران به حکم قضاییه خامنه‌ای برای اعدام او معترض بودند. مردم ایران، مدافعان حقوق‌بشر، آزادیخواهان و قهرمانان ورزشی در یک رستاخیز بی‌نظیر در سراسر جهان به مخالفت برخاستند.
اکنون نوید شورشگر در جان رزمنده‌ هزاران کانون شورشی، به مقاومت و قیام برای آزادی و عدالت ادامه خواهد داد.
برای پهلوان نوید، قهرمان شورشگر قیام، کف می‌زنیم.

مردم ایران خواستار مجازات این رژیم و تحریم همه‌جانبه آن هستند.
مردم ایران در برابر اعدام و قتل‌عام از سازمان ملل و به‌خصوص شورای امنیت می‌خواهند که آنها هم ماشه تحریم‌های مصرح در ۶قطعنامه را علیه این رژیم بکشند. والا خامنه‌ای ادامه می‌دهد. زیرا بقای خود را در سرکوب و اعدام می‌بیند. خامنه‌ای اگر اعدام نکند شیرازه رژیمش از هم می‌پاشد قیام‌هایی که در دل جامعه ایران بی‌تابی می‌کند، دوباره طغیان خواهد کرد و قیام و سرنگونی بر سر رژیم ولایت فقیه فرود خواهد آمد.

کرونا متحد رژیم

لطفاً توجه کنید من در شرایطی با شما صحبت می‌کنم که آمار جانگداز قربانیان کرونا در میهنم دست کم ۱۰۵هزار نفر است. به نسبت جمعیت، آخوندها در مرگ و میر به‌خاطر کرونا هم مانند کشتار و اعدام در ردیف اول هستند.
سه روز پیش معاون وزارت بهداشت گفت:‌ «ما از موضوع موج گذشتیم. . . درگیر یک دریای طوفانی هستیم»، و افزود: «شمار بیماران ناشی از ویروس کرونا در تهران از ۹۰۰نفر در روز به ۱۸۰۰نفر افزایش یافته است»
و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: «این استان در وضعیت فوق بحرانی قرار گرفته است».

آ‌ن روز کسی باور نمی‌کرد که هواپیمای مسافربری اوکراینی را رژیم زده است. حالا هم باور‌کردنش مشکل است که خامنه‌ای و روحانی عمداً مردم را به قربانگاه کرونا می‌فرستند. اما استراتژی آنها کلان تلفات و سپر انسانی در برابر خطر قیام و سرنگونی است.
ثروت نهادها و مؤسسات تحت کنترل خامنه‌ای بیش از هزار میلیارد دلار است. اما از این دارایی و سرمایه و امکانات که متعلق به مردم ایران است تا امروز چیزی صرف بهداشت و درمان نشده است. قرار بود از ذخایر ارزی در صندوق توسعه فقط یک میلیارد یورو به بهداشت و درمان و مقابله با کرونا اختصاص یابد. اما وزیر بهداشت رژیم می‌گوید از همین مقدار هم، تا به‌حال کمتر از یک‌سوم آن‌را دریافت کرده. به‌همین خاطر حقوق پرستاران را نمی‌دهند در حالی‌که بسیاری از پرسنل پزشکی در اثر کرونا جان‌باخته‌اند.
بله، کرونا قوی‌ترین متحد آخوندها، اعدام و زندان مهم‌ترین ابزار حاکمیت آخوندها، و سپاه پاسداران تکیه‌گاه آخوندها برای سرکوب و جنایت است.
چنان‌که مسعود رجوی گفته است، اگر قصد سرکوب و جنگ‌افروزی و صدور تروریسم ندارید، پس یک ارتش برای شما کافیست و نباید هزینه‌های نجومی سپاه پاسداران را به مردم ایران تحمیل کنید. آن را منحل کنید و مخارجش را صرف بهداشت و درمان و حقوق پرستاران و کارگران و معلمان و کارمندان کنید.
امروز بخش مؤثر و سودده صنایع، معادن، مخابرات، بانکها و شرکت‌های ساختمانی در مالکیت انحصاری خامنه‌ای و سپاه پاسداران است. ثروت آنها به یک‌هزار میلیارد دلار سر‌می‌زند. و هر سال در نتیجه فساد و غارتگری آخوندها و سپاه پاسداران دهها میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود.
اعضای مجلس ارتجاع مبالغ پرداخت شده برای عملیات جنگی سپاه پاسداران در سوریه را تا ۳۰میلیارد دلار تخمین می‌زنند. البته رقم واقعی چند برابر است. به‌علاوه برای عملیات حزب‌الشیطان لبنان، کتائب عراق، انصارالشیطان در یمن و گروه‌های مشابه هزینه‌های هنگفتی صرف می‌شود.

آنچه مردم ایران می‌خواهند...... (جزئیات بیشتر در سایت مریم رجوی)

سخنرانی رودی جولیانی:

رودی جولیانی - کنفرانس سیاست در قبال ایران، ضرورت تحریم و حسابرسی از رژیم - 0

شما پیشرفتهای زیادی تحت رهبری خانم رجوی کردید. اکنون همه شواهد نشان می‌دهد که این رژیم آخرین دوران خودش را طی می‌کند. البته این موضوع درست در مطبوعات آمریکا منعکس نشده است.

همه می‌دانند این یک رژیم تروریست است و بدترین کارنامه نقض حقوق‌بشر را دارد.
متأسفانه از این رژیم حمایت شد از طرف کسانی که نباید حمایت می‌شد و ما باید این را تغییر دهیم. چیزی که نباید تغییر کند عزم جزم دولت آمریکا در قبال رژیم است که در طرف درست آزادی و دمکراسی قرار گرفته است.

برای دولتهای اروپایی هیچ دلیلی وجود ندارد که همین تحریم‌ها را اعمال نکنند.
امیدواریم از روز دوشنبه تحریم‌های ملل‌متحد بر جای خودش برگردد. همان مکانیزم ماشه
که آمریکا آن را فعال کرده است.
فقط با تحریم می‌شود این رژیم را وادار کرد که دست به اقداماتی بزند.

این خیلی دردآور است که اجازه بدهیم رژیم ایران به یک قدرت اتمی تبدیل شود. در دولت قبلی به این رژیم میلیاردها دلار پول دادند. کسانی که این کار را کردند گفتند پول خودشان بوده خیر! این رژیم درستی نیست که در ایران حاکم است که این پول متعلق به آن باشد.
باید کمی بیشتر به واقعیت توجه کنیم تا آنچه رسانه‌ها می‌گویند. رژیم ایران افراد بسیاری را کشتار می‌کند و الآن در نقطه ناامیدی است.

سخنرانی دیوید جونز نماینده پارلمان انگلستان - وزیر برگزیت در دولت ترزا می:

دیوید جونز نماینده پارلمان انگلستان - 0
قطعا این یک جلسه بسیار به‌موقع است.
ایران در یک نقطه سرفصلی قرار گرفته است.
رژیم هم‌چنان با سرکوب اعتراضات با اعدام با شکنجه و کشتار ۱۵۰۰معترض در قیام آبان به آنها جواب داد.
این رژیم هم‌چنین دست به توطئه‌های تروریستی زده علیه اپوزیسیون سازمان‌یافته ایران در آلبانی و یک دیپلمات رژیم در بلژیک تحت محاکمه است.
شکی وجود ندارد که آخوندها بسیار وحشت‌زده هستند از این انفجار قریب‌الوقوع جامعه ایران و هم‌چنان پاسخ نخواهند داد به فراخوانهای جامعه بین‌المللی یک نمونه‌اش اعدام نوید افکاری بود که یک قهرمان کشتی و یک زندانی سیاسی بود و به‌رغم اعتراضات گسترده بین‌المللی.
می‌خواهم به دولت خودم بگویم نباید به توافق اتمی چسبید و این ساده‌لوحانه است و نباید به این رژیم اطمینان کرد.
بنظرم توافق اتمی نتیجه عکس داده است و به رژیم کمک کرده است تا تروریسم خودش را پیش ببرد.

ژنرال جک کین ـ معاون پیشین ستاد نیروی زمینی ارتش آمریکا

ژنرال جک کین ـ معاون پیشین ستاد نیروی زمینی ارتش آمریکا - 0

تنها در سال گذشته ۱۵۰۰ ایرانی شجاع توسط ملایان به‌قتل رسیدند چون علیه استبداد رژیم اعتراض کردند. ۱۲هزار تن در زندان تحت شکنجه هستند و قهرمانی به نام نوید افکاری در هفته گذشته به‌قتل رسید.

مردم ایران به‌خوبی تشخیص دادند که رژیم ضعیف‌تر و آسیب‌پذیرتر از هر زمان دیگر است. مردم ایران به‌خوبی می‌بینند و احساس می‌کنند که تعادل علیه رژیم ایران چرخیده و مردم نوک پیکان همین تغییر هستند. آنان رژیم را در مسیر تغییر قرار دادند. مردم جان خودشان را به خطر می‌اندازند تا مقابل این رژیم بایستند.

ژنرال جیمز جونز - نخستین مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور اوباما

ژنرال جیمز جونز - نخستین مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور اوباما - 0

اجازه بدهید قبل از هر چیز از سخنان دو نفر قبل تشکر کنم.
این دهمین سال است که من درگیر این حرکت فوق‌العاده هستم و در ۱۰سال گذشته که نزدیکتر کار کردم شاهد جنایات وحشتناک رژیم بوده‌ام و شکی نیست که این رژیم اولین صادر‌کننده تروریسم در جهان است.
توسعه و ایجاد سلاحهای اتمی و این رژیم است که دشمن مردم آزادیخواه است به‌طور سیستماتیک و به‌عنوان یک روش جاری دست به اعدام و جنایت علیه مردم بیگناه می‌زند و از قهرمان مردم ایران نوید افکاری و همین‌طور تهدیدهایی که این رژیم داشت اجرا می‌کرد برای قتل یک سفیر آمریکا به‌عنوان تلافی از صحنه خارج کردن تروریستی به‌عنوان قاسم سلیمانی.
بحث این است که ما چه باید بکنیم، به‌نظر من جامعه بین‌المللی به‌طور فزاینده‌یی خواهان منزوی کردن رژیم ایران است.

پاندلی مایکو - وزیر دولت آلبانی، نخست‌وزیر پیشین

پاندلی مایکو - وزیر دولت آلبانی، نخست‌وزیر پیشین - 0

رژیم ایران خاورمیانه را به یک میدان جنگ تبدیل کرده با نیروهایش بدون یونیفرم رسمی، این نیروها شبه‌نظامیان رژیم هستند و این رژیم اقدامات افراط‌گرایانه‌اش را ادامه می‌دهد به یک چالش نظامی و سیاسی تبدیل شده است و وضعیت رژیم ایران شبیه ژاپن قبل از جنگ جهانی است.
آخوندها دارند فشارها را احساس می‌کنند و روشن است که هر شکافی غرب به‌وجود بیاورد تحت عنوان سیاست شرقی این را حس خواهد کرد.
نباید کاری کنیم که رژیم بتواند موقعیتش را تقویت کند اقدامات صلحجویانه با کشورهای منطقه بسیار بسیار اساسی است. سازمان مجاهدین و خانم رجوی آنها پیشتازان صلح هستند.

روی بلانت - رئیس کمیته سیاسی جمهوری‌خواهان در سنای آمریکا

روی بلانت - رئیس کمیته سیاسی جمهوری‌خواهان در سنای آمریکا - 0

رژیم ایران چندین تهدید تسلیحاتی را نقض کرده است و هم‌چنان نقض می‌کند. محدودیتهایی که در مورد موشکهای بالستیک اعمال شده است. رژیم ایران نیروی مخربی است و در خاورمیانه بی‌ثبات‌گر است. به تأمین مالی و تسلیحاتی شبه‌نظامیان عراق ادامه می‌دهد. به رژیم اسد نیرو و سلاح می‌دهد. از تروریستهای حزب‌الله در لبنان حمایت می‌کند و با نقض تحریم تسلیحاتی به حوثی‌ها در یمن کمک می‌کند.

ما شاهد افزایش اعتراضات در دو سال اخیر در ایران بودیم. این رژیم هر چه وحشی‌گری و شکنجه کند و زندانیان سیاسی را اعدام کند و سرکوب کند شما به مبارزه خودتان و پیشتازی آن ادامه می‌دهید.
ما باید پیام مردم ایران را گوش کنیم که می‌گویند مرگ بر دیکتاتور.
ایالات متحده در کنار مردم ایران ایستاده که جانشان را برای آزادی به خطر انداختند. من خوشحالم که در کنار شما هستم برای مقاومت در برابر رژیم ایران.

تد کروز کاندیدای پیشین ریاست جمهوری

سناتور تد کروز کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری - 0

سلام از همه شما ممنونم که در این گردهمایی شرکت کردید.
یک ضرورت تام و تمام وجود دارد که مقامات رژیم ایران را به‌خاطر نقض حقوق‌بشر و جنایات علیه بشریت مورد حسابرسی قرار بدهیم.
اخیراً بار دیگر برای ما یادآوری شد که رژیم از هیچ اقدام شنیعی خودداری نمی‌کند.
نوید افکاری را مورد شکنجه قرار دادند اقدامی بود شنیع و ما باید رژیم را مورد حسابرسی قرار دهیم . رژیم حاکم بر ایران جنایاتی علیه حقوق‌بشر انجام داده است که در بنیاد به تلاشهایش برای ساخت سلاحهای اتمیش مربوط می‌شود و این رژیم نه فقط می‌خواهد مردم خودش را بلکه همه مردم آزاده در سرتاسر جهان را مورد تهدید قرار بدهد.

مارکو روبیو - کاندیدای پیشین ریاست جمهوری - رئیس کمیته اطلاعات سنا

مارکو روبیو - کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری - رئیس کمیته اطلاعات سنا - 0

تفاوت بسیار بزرگی وجود دارد بین حاکمان فعلی و مردم ایران. مردم ایران کسانی هستند که نمایندگی می‌کنند یک تمدن بزرگ تاریخی را. کسانی که در هنر و ادب و علم بسیار پیشرفته بودند. اما رهبرانی که امروز این کشور را به اسارت گرفتند می‌خواهند ایران و منطقه را به نابودی بکشانند.
ایران می‌تواند دوباره به همین جایگاه در میان ملل جهان برسد. ایران همیشه شاهد دوستی ملل بوده است. این نبرد شما و ما است.
نبرد واقعی این است که ایران را به مردم ایران برگردانیم.

سناتور جین شهین عضو کمیته‌های خارجی و قوای مسلح سنای آمریکا

سناتور جین شهین عضو کمیته‌های خارجی و قوای مسلح سنای آمریکا - 0

سلام ممنونم که از من دعوت کردید که سخنرانی کنم این اجلاس مهمی است در زمانی تعیین‌کننده برای ایران و جامعه جهانی.
حکومت ایران هم‌چنان به نقض فاحش حقوق‌بشر هم علیه مردم ایران و هم در جنگهایی که در منطقه از آن حمایت می‌کند ادامه می‌دهد.

سناتور رابرت منندز

رئیس دموکراتها در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا - 0

خوشحالم که می‌بینم شما از حمایت بسیاری برخوردارید. حفظ امنیت شما این امید را زنده می‌کند که روزی مردم ایران در امنیت و کرامت و آزادی زندگی کنند.
این رژیم قهرمان ایرانی نوید افکاری را اعدام کرد. او جرمش این بود که علیه رژیم اعتراض کرد. رژیم او را متهم شناخت و دیدیم او طنین‌انداز قدرتمندی بود برای بازتاب صدای اعتراض مردم ایران.

سناتور راب پرتمن رئیس زیرکمیته تحقیقات سنای آمریکا

سناتور راب پرتمن رئیس زیرکمیته تحقیقات سنای آمریکا - 0

این رژیمی که به اشاعه تروریزم بین‌المللی ادامه می‌دهد. من از موضع دولت کنونی علیه رژیم ایران حمایت کرده‌ام و ادامه خواهم داد که یک سیاست قاطع برای جلوگیری این رژیم از دستیابی به سلاح اتمی و هرج و مرج در منطقه.
مردم ایران شایسته بهتر از حکومتی هستند که ثروتهایش را صرف نیروهای نیابتی می‌کند. به‌جای این‌که الویت بدهد به الویتهای داخلی. اعدام اخیر کشتی‌گیر نوید افکاری با اتهامات واهی نمونه دیگری از اقدامات یک رژیم فاسد است که توجهی به حقوق پایه‌یی مردم ندارد.

سناتور مارتا مک سالی عضو کمیته قوای مسلح سنای آمریکا

 سناتور مک‌سالی عضو کمیته قوای مسلح سنای آمریکا - 0

باید نقطه پایانی گذاشت بر نقش رژیم به‌عنوان یک حامی تروریزم. من از مردم ایران حمایت می‌کنم که جانشان را به کف گرفته‌اند تا در مقابل این رژیم جنایتکار بایستند و مقابله کنند و برای آزادی که حق خدادادی آنها می‌جنگند.
من عضو نیروهای مسلح بودم. در افغانستان شاهد مستقیم تروریسم رژیم در منطقه بودم.
من از سیاست حداکثر دولت برای فشار علیه دولت ایران حمایت می‌کنم. بایستی در تمامی زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، دیپلماتیک ... روی این رژیم فشار گذاشت.

سناتور جوزف لیبرمن کاندیدای پیشین معاون ریاست‌جمهوری آمریکا

سناتور جوزف لیبرمن - 0

خیلی ممنونم به‌خاطر گردهمایی تاثیرگذاری که امروز می‌بینیم از همه جا و خانم رجوی از شما به‌خاطر شجاعت و تعهدتان برای یک ایران آزاد.
ما می‌دانیم که همه تلاشهای ممکن انجام شده که این رژیم اقدامات خودش را متوقف کند و فکر می‌کنم این نتیجه را همه در جهان گرفته‌اند که این رژیم تغییر ناپذیر است و ما باید این رژیم را تغییر دهیم.
و این کاری و حرفی است که ما به‌شدت بهش اعتقاد داریم و منظور ما وقتی می‌گوییم که مردم ایران باید آزاد بشوند منظورمان چنین اقداماتی است و تحریم‌ها باید گسترش پیدا بکند و تحریم تسلیحاتی را نمی‌توان مشمول انقضا دانست و بایستی هم‌چنان ادامه پیدا بکند.
می‌خواهم در مورد سیاست آمریکا از زاویه دیگر صحبت بکنم، من یک دموکرات هستم ولی اولین چیزی که می‌خواهم بگویم این است که پرزیدنت ترامپ از شما تشکر می‌کنم و از دولت شما به‌خاطر این‌که از توافق اتمی با رژیم بیرون کشیدید و به‌خاطر راه‌اندازی مکانیسم ماشه و نشان‌دادن این‌که چقدر غیرمسئولانه بود. آنهایی که داشتند در دستگاه قبلی با این رژیم تنظیم می‌کردند. در رابطه با توافقی که رژیم به‌طور مستمر آنرا نقض کرد و پولهایی که به‌دست آورد را نه برای مردم ایران بلکه برای حمایت از نیروهای تروریستی قدس سپاه پاسداران و بسیج خرج کرد.

سنارتور کلی ایات

سناتور کلی آیات - 0

خانم رجوی و اعضای و اعضای جامعه مقیم آمریکا ما امروز به شما می‌پیوندیم تا بگوییم که مدافع آزادی مردم ایران هستیم.
زمان آن فرا رسیده که مردم ایران بتوانند منتخبان خودشان را انتخاب کنند.
آخوندها باید بروند. این را همه سخنرانان و از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در واشنگتن روی آن تأکید کردند. این دیدگاه ما است چون می‌دانیم یک آلترناتیو وجود دارد. برنامه ده ماده‌ای خانم رجوی یک برنامه عالی است. این آلترناتیوی است که یک ایران صلح‌جو را می‌خواهد بر پایه انتخابات آزاد. آزادی بیان. جدایی دین و دولت و یک ایران غیراتمی.
در یک سرفصل خیلی مهمی هستیم. می‌دانیم مردم ایران خواهان صلح هستند.
آخوندها ثروتهای مردم را به جای این‌که صرف بهداشت و سلامت مردم در دوران کرونا کنند خرج کارهای تروریستی کردند. آنها میلیاردها دلار را برای گروه‌های تروریستی استفاده کردند.
رژیم ایران دست به توطئه‌های زیادی در سراسر جهان زده است. نباید فراموش کنیم روزی که رژیم ایران می‌خواست سفیر عربستان در آمریکا را به‌قتل برساند و اخیرا هم دوباره توطئه‌یی کشف شد که قصد کشتن سفیری را داشته است.

نیوت گینگریچ رئیس پیشین کنگره آمریکا و کاندیدای ریاست جمهوری

نیوت گینگریچ رئیس پیشین کنگره آمریکا و کاندیدای ریاست‌جمهوری - 0

بسیار متشکرم که اجازه دادید در این تعهد بسیار مهم برای آزادی و دموکراسی و حقوق‌بشر در ایران به شما بپیوندم.
از گزارش عفوبین‌الملل روشن می‌شود که اوضاع بسیار بدتر شده و ۹۰۰۰نفر و یا بیشتر فقط در سال گذشته دستگیر شده‌اند و سه کشتی‌گیر برجسته و چهره‌های شناخته شده و افراد معروف شکنجه شدند و به مجازات بسیار سنگین محکوم شدند. فقط به‌خاطر مخالفت با رژیم و دیکتاتوری بیش از بیش مستاصل می شود و ناچار است که مجازات‌های بیشتر اعمال کند و نارضایتی مردم هم بیشتر و بیشتر می‌شود.
بسیار مهم بود که وزیر خارجه پمپئو گزارش عفو بین‌الملل را مورد توجه قرار داد و جدیت دولت ترامپ را در جایگزینی مهار رژیم به جای معامله با آن نشان داد.
بنظر من تحولاتی که در منطقه خاورمیانه در حال حاضر در حال انجام هستند بسیار امیدوارکننده هستند و می‌توانیم شاهد این باشیم که یخ دارد می‌شکند و ذوب می‌شود و حرکتی رو بجلو است و حرکت در جهت دیکتاتوری نیست. این‌که کشتن تروریست شماره یک یعنی سلیمانی منجر نشد به یک انفجار و فعالیت‌های تروریستی، این خودش نشان می‌دهد که هم به‌دلیل ته کشیدن پولها و هم به‌دلیل تلاش مداوم برای ضربه زدن شبکه تروریستی ملاها آنها محدوده عمل کمتری نسبت به دو یا سه سال پیش دارند.

تام مک کلینتاک نماینده کنگره آمریکا

تام مک کلینتاک نماینده کنگره آمریکا - 0

سی و دو سال پیش، رژیم ایران یک کمپین وحشیانه برای شکنجه و اعدام هزاران شهروند خود که فقط به‌خاطر بکار بردن حقوق پایه انسانی خود و بیان عقاید در زندان بودند، را راه انداخت.
کمیته مرگ ولی فقیه در جستجوی کسانی بود که عقاید سیاسی آنها با حکومت دینی ناسازگار تلقی می‌شد و اطمینان حاصل کرد که به‌سادگی می‌تواند آنها را از بین ببرد.
تا به امروز، حکومت ایران هم‌چنان این جنایت را انکار می‌کند و هنوز هم مرتباً از سپاه پاسداران می‌خواهد علیه مردم خود که اعتراض مسالمت‌آمیز و مخالفت با رژیم حاکم کرده، دست به خشونت بزند.
ایران یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین تمدنهای تاریخ است. اما توسط گروهی از اراذل و اوباش تئوکرات که دولت نامشروع ایران را تشکیل می‌دهند، سرکوب و غارت شده است.
همان‌طور که آخوندها سرکوبگر و افراطی‌تر شده‌اند، مقاومت بین‌المللی در برابر آنها قویتر و قاطع‌تر شده است.

شورای ملی مقاومت ایران، به‌طور پیوسته پیشرفت کرده و بنابراین به هدف اصلی اعمال تروریستی جهانی رژیم تبدیل شده است.
ده‌ها تن از به‌اصطلاح دیپلماتهای رژیم ایران، و هم‌چنین عوامل آن توسط کشورهای اروپایی از جمله بلژیک، فرانسه، آلبانی و هم‌چنین ایالات متحده به‌دلیل توطئه‌های تروریستی خود، به‌ویژه علیه مقامات اخراج یا زندانی شده‌اند. اما مقاومت ایران به‌عنوان هدف سرکوب در ایران باقی مانده است.
بسیاری از هواداران آنها اخیراً به‌دلیل وابستگی به این جنبش در ایران دستگیر شده‌اند. در نوامبر گذشته رژیم حداقل ۱۵۰۰ ایرانی بی‌گناه را که به مخفی‌کاری‌ها، مدیریت و فساد بالای سیستم اعتراض کردند، را به‌قتل رساند.
تغییر واقعی مستلزم آن است که با دیکتاتوری ایران همانند خودش به‌طور بین‌المللی برخورد شود.
و این مستلزم تأمین هر مقدار حمایت معنوی و مادی که اپوزیسیون ایران برای رهایی ملت خود از این دیکتاتوری اسلامی فاشیست نیاز دارد، می‌باشد. تا میراث پرافتخار خود در ایران را بازگرداند و جایگاه شایسته خود در میان ملتهای متمدن جهان را بازگرداند.

سفیر رابرت جوزف معاون پیشین وزیر امور خارجه آمریکا

سفیر رابرت جوزف - 0

شما مشعلهای واقعی آزادی هستید. شما رنج‌های غیرقابل بیان را برای برقراری حقوق‌بشر و برابری زن و مرد تحمل کردید.
پیروزی شما مایه انگیزش نسلهای بعدی خواهد بود. از شما به‌خاطر فداکاری و مبارزه مستمرتان حمایت می‌کنم.
امروز بیش از گذشته به آزادی نزدیک هستیم.
اکنون در معرض یک دو راهی هستیم و با تصمیم‌هایی که در ماههای آینده گرفته می‌شود ۳ عامل مهم پیش رویمان است:
1. مکانیزم ماشه. می‌دانید که آمریکا ماشه را چکاند. تاثر عملی مکانیزم ماشه این است که شرکتهای خارجی از معامله با رژیم ایران در هراس خواهند بود. شرکتها یک انتخاب ساده دارند. معامله با آمریکا یا با رژیم.
2. سیاست دولت بعدی آمریکا علیه رژیم چه خواهد بود؟ آیا آمریکا سیاست فشار حداکثر را ادامه خواهد داد؟
3. آیا رژیم در آسیب‌پذیریهای داخلی خودش غلبه می‌کند؟ خیر. اقتصاد در حال سقوط است. رژیم امکاناتی که باید در جهت شکوفایی مردم استفاده می‌شد، محروم کرد. رژیم تمامی ذرات مشروعیت خود را از دست داد. گزارش عفو بین‌الملل تأکید مؤکدی بود بر عدم مشروعیت رژیم. هم‌چنین اعدام نوید افکاری.

شیلا جکسون لی

شیلا جکسون لی - 0

خوشحالم که از رزم‌آوران آزادی و حقوق‌بشر در ایران دفاع کنم و در رأس آنها خانم مریم رجوی که در برابر نقض وحشتناک حقوق‌بشر در ایران ایستاده است.
من قطعنامه‌ای را با ۲۲۲ حامی به کنگره ارائه کردم که در مسیر دادخواهی شهدای مردم ایران است و رژیم را مورد حسابرسی قرار می‌دهد. آزادیخواهان و رزم‌آوران آزادی که مقابل این رژیم ایستادند شایسته حمایت همه ما هستند.
برای من شوکه‌کننده بود که قهرمانی مانند نوید افکاری صرفاً به‌خاطر اعتراض اعدام شود. سازمان ملل با باید واداشت که این جنایت را مورد تحقیق قرار دهد. من برای حقوق‌بشر در کنار مردم ایران و همراه شما هستم.
من از پیام خانم رجوی حمایت می‌کنم.

پال گوسار نماینده کنگره آمریکا

پال گوسار نماینده کنگره آمریکا - 0

سلام بر شما
متأسفانه نمی‌توانم مثل همیشه در کنار شما باشم اما مثل همیشه ما در آزادی ایران هدف مشترک داریم با توجه به فعال شدن مکانیسم ماشه که به آمریکا اجازه داد تحریم علیه رژیم را استمرار بدهد من از آن حمایت می‌کنم. و هم‌چنانکه نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت آمریکا با تمامی شرکتهایی که بخواهند با رژیم معامله کنند هشدار می‌دهد که دارند منافع خودشان را بخطر می اندازند. ما خواهان یک ایران، یک جمهوری غیرهسته‌یی و آزاد هستیم. از چشم‌اندازهایی که خانم مریم رجوی برای ایران ارائه می‌کنند حمایت می‌کنیم.

من هم‌چنین در خشم نسبت به اعدام نوید افکاری با شما مشترک هستم.

لنس گودن نماینده کنگره آمریکا

لنس گودن نماینده کنگره آمریکا - 0

به سازمان ملل در رابطه با قتل‌عام ۶۷ فراخوان می‌دهم.
من از برنامه ده ماده‌ای خانم رجوی حمایت می‌کنم. بدانید شما دوستانی در آمریکا دارید که از تلاشهای شما حمایت می‌کند.
ما بر این باوریم که شما در حال پیشرفت هستید.
می‌خواهم به مردم ایران هم بگویم که از آنها در سراسر جهان حمایت می‌کنیم و به آزادی ایران اعتقاد داریم.

فاتمیر مدیو رئیس حزب جمهوری خواه آلبانی، وزیر دفاع پیشین

فاتمیر مدیو - 0

شب بخیر و ظهر بخیر به دوستانمان در آمریکا
خانم رجوی بسیار ممنونم که من را در این کنفرانس شرکت دادید. آلبانی این‌که سالهاست که به خانه مجاهدین و شورای ملی مقاومت تبدیل شده است و ممنونم از تصمیمی که شما خانم رجوی در زمان سالی بریشا گرفتید.
شما مایه انگیزش ما هستید وقتی که پایداری و عشق شما به خلقتان را می‌بینیم و به‌خصوص طرح شما برای یک ایران آزاد. من هم‌چنین از شما ممنونم به‌خاطر این‌که خانواده بزرگی از دوستان در سراسر جهان به ما معرف کردید مثل آقای جولیانی و لیبرمن و توریسلی.
همه ملتها و رهبران دنیا مسئول هستند در مقابل مردم ایران.
همه باید بدانیم که رژیم چه کارهایی انجام می‌دهد.
آلبانی تصمیم گرفت سفیر رژیم ایران را اخراج کند و این کافی نیست.

کلایدا جوشا

کلایدا گیوشا وزیر پیشین آلبانی برای پیوستن به اتحادیه اروپا - 0

خوشحالم که افرادی از سراسر جهان در این اجلاس هستند.
ایران یکی از بهترین نمونه‌ها است که در آن همه روز برای همه چیزهایی که حق انسان‌ها است مبارزه می‌شود. غیرقابل قبول است که آنچه در سالیان گذشته اتفاق افتاده ادامه پیدا کند مانند اعدام و شکنجه و نقض حقوق بشر.
ما بسیار مصمم هستیم که همراه با مردم ایران به مبارزه ادامه بدهیم. آلبانی درهای خودش را به روی مردم باز کرده است و خانه بسیاری از اعضای مجاهدین شده است که می‌خواهند صدای خودشان را در سراسر جهان برسانند.
من از کسانی هستم که از خانه آنها بازدید کردم با خانم رجوی دیدار کردم. بسیار خوشحالم که چنین جنبشی وجود دارد و زمان آن فرا رسیده که جامعه جهانی مانند آلبانی با اقدامات مشخص در برابر رژیم بایستد.
ما سازمان ملل را فرا می‌خوانیم که دست به تحقیقات بزند در رابطه با قتل‌عام ۶۷.

تام امر نماینده کنگره آمریکا

تام امر نماینده کنگره آمریکا - 0

مردم ایران و خانواده‌های شهدای قتل‌عام ۶۷ هرگز آرام نمی‌گیرند مگر این‌که قاتلان آنان مورد حسابرسی قرار بگیرند.

باب بلکمن نماینده پارلمان انگلستان

باب بلکمن نماینده پارلمان انگلستان - 0

مایه افتخار من است که به ایرانیان در ایران و سراسر جهان بپیوندم و به شخصیتها و سخنرانان برجسته امروز، تا ابراز همبستگی کنیم با مردم ایران و فراخوان بدهیم به جامعه جهانی و به غرب برای یک سیاست قاطع در برابر این رژیم و روزهای آینده رهبران جهان و سفرا با هم جمع می‌شوند در اجلاس سالانه در نیویورک و این اجلاس چه حضوری برگزار بشود و چه مجازی باید چند موضوع را در برنامه‌اش بگنجاند.
اول از همه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ملل‌متحد علیه رژیم ایران.
دوم. اعمال مجدد همه تحریم‌های شورای امنیت علیه رژیم ایران و تحریم‌های بین‌المللی علیه رژیمی که در تهران حاکم است.

جودی چو نماینده کنگره آمریکا

جودی چو نماینده کنگره آمریکا - 0

ما به یاد هزاران زندانی سیاسی هستیم که در سال۶۷ به‌خاطر بیان اعتقاداتشان به‌شهادت رسیدند. رژیم آخوندی حتی به خانواده‌ها نگفت عزیزانشان را کجا دفن کردند. بسیاری از کسانی که مسئول قتل‌عام بودند هنوز مسئول کار هستند.
اخیراً شاهد بودیم که رژیم یک قهرمان ورزشی را اعدام کرد.
نمی‌توانیم هزاران قربانی را فراموش کنیم. از جمله ۷هزار نفری که بعد از اعتراضات سال گذشته دستگیر شدند و اکنون تحت شکنجه قرار دارند.
هم‌چنین شاهد هستیم که رژیم در مقابل ویروس کرونا هم مردم را به قربانگاه بردند.
امسال شاهد بودیم که رژیم طرح‌هایی برای اقدام تروریستی علیه یکی از سفرای آمریکا. من از استمرار و تمدید تسلیحاتی علیه رژیم و قطعنامه بسیار مهم محکومیت رژیم حمایت کردم. این قطعنامه بیش از ۲۰۰حامی در کنگره دارد و این پیام روشنی برای مردم ایران دارد که نشان می‌دهند مردم ایران تنها نیستند.

پهلوان مسلم اسکند فیلابی مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت

پهلوان مسلم اسکندر فیلابی - 0

پیش بسوی آزادی و استقلال ایران
دوستان عزیز و شخصیتهای گرامی خبر ناگوار اعدام وحشیانه یکی از ورزشکاران جوانمرد و شجاع ایران پهلوانی شورشی نوید افکاری مردم ایران و جامعه جهانی را در بهت و حیرت فرو برد و نزدیک ۴۰سال است مردم ایران به‌دست مشتی آخوند دزد و جانی و بی‌فرهنگ و بی‌دین به‌ گروگان‌گرفته‌ شده‌اند.
رژیم آخوندی نه تنها برای مردم ایران فاجعه آفریده بلکه مردم کل منطقه و جهان را به خطر انداخته است.

جن شکووسکی

جن شکووسکی - نماینده کنگره آمریکا - 0

رفتار رژیم ایران در قبال اقلیتها غیرقابل قبول است. این رژیمی است که به‌نحو وحشیانه اقلیتها و مخالفان سیاسی را سرکوب می‌کند.
هیچ روند عادلانه‌ای در این رژیم وجود ندارد. پایه‌یی‌ترین حقوق مردم را نقض می‌کند.
بسیاری از مردم در این رژیم ناپدید شدند و به‌قتل رسیدند. از جمله نوید افکاری و هم‌چنین مدافعان حقوق بشر. کارنامه حقوق‌بشر شایان این است که همه کشورهای مسئول در جهان آن را محکوم کنند.
مردم در ایران درد و رنج می‌کشند و سرکوب می‌شوند. ضروری است که حمایت کنیم از مردم ایران در تلاششان برای برقراری دمکراسی و آزادی.
نباید بگذاریم رژیم ایران به سلاحهای اتمی دسترسی پیدا کند. باید رژیم ایرانی را منزوی کنیم.
من در کنار شما خواهم بود و به‌صورت دو حزبی در کنگره آمریکا در کنار شما خواهم بود.

دیوید جویس

دیوید جویس - 0

جهان امسال شاهد بود که مردم ایران جان خودشان را گذاشتند تا در برابر این رژیم بایستند و به آزادی برسند. ۱۵۰۰ معترض کشته شدند و تعداد بسیاری دستگیر شدند.
ما در یک شریط سرفصلی قرار داریم برای مردم ایران. دولت آمریکا گفته هرگز از رژیم ایران حمایت نمی‌کند و از مردم حمایت می‌کند.
من قطعنامه‌ای را امضا کردم که رژیم ایران را محکوم می‌کرد و تلاش می‌کند که در برابر وحشی‌گری رژیم در برابر مردم خودش بایستد.

دن کرنشاو نماینده کنگره آمریکا

دن کرنشاو - 0

در چند روز اخیر ما شاهد اعدام ناعادلانه و بی‌دلیل نوید افکاری بودیم که شکنجه شده بود. می‌دانیم خبرهای نوید را چون او یک ورزشکار بود ولی چند اعدام دیگر صورت گرفته که ما از آن خبر نداریم. چقدر حقوق‌بشر نقض شده ما می‌دانیم هزاران نفر در سال۶۷ دستگیر و اعدام شده‌اند و دیگر این‌که این رژیم برای ماندن در قدرت دست به خشونت‌زده و در سال۷۹ و ۱۹۸۸ و ۲۰۰۹ و در ۲۰۱۹ یعنی آبان ۹۸ مردم ایران خواهان حقوق خودشان بودند و ما نمی‌توانیم به این رژیم اجازه بدهیم به جنایتش علیه مردم ایران ادامه بده و به‌خاطر همین هر قطعنامه ۷۵۲ حمایت کردم برای حمایت از حقوق مردم ایران و آزادی بیان.

رابرت آدرهولت عضو کمیته تخصیص بودجه کنگره آمریکا

رابرت ادرهولت - 0

ما این واقعیت را نمی‌توانیم در برابرش سکوت کنیم وقتی می‌بینم که چنین جنایتی در ایران اتفاق میافتد.
ما باید کماکان برای مردم سرکوب شده‌ای مثل ایران دعاهای خودمان و اقدامات خودمان را داشته باشیم. من از مردم ایران حمایت می‌کنم

جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا

جولیو ترتزی - 0

یک موضوع بسیار مهم هست که با هر گونه تهدید و بحث و مذاکره و یا ابتکارعمل برای تغییر بنیادین قدرت در ایران همخوانی دارد چونکه این یک هدف معمول برای آزادی ۸۰میلیون ایران از چنگال رژیمی است که خون‌ریز است و مستبد گفتم وضعیت ایران همخوانی دارد با چنین جلسه ویژه‌یی در ارتباط با سازمان مللی که بهش نیاز داریم و تعهد جمعی ما به چند جانبه‌گرایی.
چونکه بخش بزرگی از جامعه بین‌المللی و مردم ایران بیش‌ از‌ پیش بدبین و عصبانی شده‌اند به‌طور خاص وقتیکه شورای امنیت شکست خورد در به‌رسمیت شناختن تهدیدهای بزرگ ایران به منطقه و کل جامعه بین‌المللی.
ایران تحت رژیم حاکم سالهاست که از عنوان رژیم شماره یک تروریست برخوردار است.

آیا نباید از رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا بپرسیم که چرا در سخنرانی سالیانه‌اش از پرونده نوید افکاری اشاره نکرد. چرا همان‌طور که به مسأله دیگران اشاره کرد به شکنجه شده‌ها و اقداماتی که علیه خانواده‌ها صورت می‌گیرد اشاره نکرد؟ چرا این جنایت وحشیانه علیه نوید افکاری مورد توجه قرار نگرفت تا مانع از جنایت شود؟ چرا یک سیاست قاطع در اروپا اتخاذ نمی‌شود؟

تد یوهو

تد یوهو - 0

ما باید یاد کسانی را گرامی بداریم که جان‌شان را برای فردای بهتر مردم ایران از دست دادند. به‌خصوص از کسانی که در سال۶۷ قتل‌عام شدند.
به مردم ایران می‌گویم آمریکا در کنار شما است و ما می‌خواهم شما یک زندگی بهتر بدون سرکوب و نگرانی داشته باشید و ما از همه ایرانیها و از آزادی شما حمایت می‌کنیم.

برد آشنایدر نماینده کنگره آمریکا

برد آشنایدر - 0

حقوق بشر خواسته قلبی من است و یک مسأله اساسی در جامعه جهانی ما است.
در اعتراضات اخیر علیه دولت طی ۱۸ماه گذشته، طبق گزارشات، حدود ۱۵۰۰معترض به‌دلیل فعالیت خود کشته شده‌اند.
این فوق‌العاده مهم است که ما هزاران ایرانی را که در قتل‌عام مخالفان سیاسی سال۱۹۸۸ جان خود را از دست داده‌اند، یادشان را گرامی بداریم، و من از شما به‌خاطر تلاش برای رساندن صدای کسانی که جان خود را از دست داده‌اند، تقدیر می‌کنم.
تنها جرمی که مردم ایران، این زنان و مردانی که بی‌نام و نشان کشته شدند، مرتکب شدند، رشادت آنها در مخالفت با دولت و اعتقاد به نظامی فراتر از رژیم سرکوبگر بود.
مردم ایران مستحق حمایت ما در به‌رسمیت شناختن قتل‌عام سال۱۹۸۸ و دیگر فجایع گذشته هستند و امروز نیز شایسته است که صدای آنان به گوش مردم برسد، زیرا مردم ایران هم‌چنان مخالفت خود را با رژیم ایران ابراز می‌کنند. من کنار شما ایستاده‌ام.

فرنچ هیل رئیس‌ جمهوریخواهان در زیرکمیته امنیت و توسعه در کنگره آمریکا

فرنچ هیل - 0

رژیم ایران یک حکومت اصلی تروریستی است و دوست آمریکا نیست و ما نباید فراموش کنیم که مردم ایران تحت سرکوب یک رژیم بنیادگرایی اسلامی زندگی کرده‌اند که حقوق‌بشر را نقض می‌کند و ماهیت وحشتناک آخوندها برای جهان بیش‌ از ‌پیش عیان شد با دستگیری شکنجه و اعدام نوید افکاری ۲۷ساله به‌رغم اعتراضهای بین‌المللی از جمله توسط دونالد ترامپ او را اعدام کرد. یک قهرمان کشتی که در اعتراضات سراسری علیه رژیم مستبد شرکت کرده بود ولی به‌طور مخفیانه بدون اطلاع وکیل و خانواده‌اش اعدام شد و ما باید از شهروندانی مثل نوید که از آزادی دفاع می‌کنند حمایت کنیم.

دان بیکن

دان بیکن - 0

من ۳۰سال در ارتش خدمت کردم و ۴مأموریت در خاورمیانه داشتم و با آنچه آنجا می‌گذرد آشنا هستم. من متوجه شدم گروههایی که با رژیم ایران هم‌سو بودند چگونه کار می‌کنند. رژیم ایران بزرگترین صادر‌کننده تروریست در منطقه است.
ما می خواهیم کشور ایران کشوری باشد صلح‌جو و هرگز نمی‌خواهیم مردم ایران در حال جنگ باشند. مردم ایران مهربان‌ترین و دوست داشتنی‌ترین مردم هستند.
این رژیم همسایه‌های خودش را به خطر می اندازد. غیرقابل تحمل است و مردم ایران را سخت سرکوب و بدرفتاری می‌کند و این نباید باشد بنابراین ما در کنار مردم ایران هستیم.

گلن گروتمن نماینده کنگره آمریکا

گلن گروتمن - 0

گلن گروتمن هستم می‌خواهم با ایرانیان مقیم آمریکا در ... و با سایر ایرانیان مقیم آمریکا صحبت کنم در مورد وضعیت کنونی ایران که کشور شما ایران آنطوری که باید پیش نمی‌رود حتماً می خواهید ایرانی داشته باشید که آزادی بیان و آزادی عقیده وجود داشته باشد برخلاف حکومت ملاها می‌دانم که شما یاد کشته‌شدگان قتل‌عام سال۶۷ را گرامی می‌دارید کسانی که مخالف این حکومت بودند و به‌طور خاص این خشمگین کننده است. ایران صدها سال است که یکی از باشکوه‌ترین کشورهای دنیا است. می‌دانم می‌خواهید ایرانی برپا بشه که مدافع اول حقوق‌بشر باشه و به مردم با هر نژاد و مذهبی بتوانند با هم دیدار کنند.

گاس بیلیراکیس

گاس بیلیراکیس - 0

حکومت ایران یک نیروی بی‌ثبات کننده و خصومت آمیزی در خاورمیانه و برای مردم ایران بوده است. حمله این رژیم به کسانی که خواهان دمکراسی بودند همه را شوکه کرد.
من با کمال افتخار قطعنامه ۶۹۸۶ را در کنگره به راه انداختم در محکوم کردن نقض حقوق‌بشر در رژیم و برای حفاظت از حقوق بشر.
ما بایستی کماکان به تلاش خودمان ادامه بدهیم و آمریکا هم‌چنان در کنار رزم‌آوران آزادی برای آزادی بیان و دمکراسی در کنار مردم ایران خواهد ایستاد.

کتلین رایس رئیس زیرکمیته امنیت مرزی کنگره آمریکا

کتلین رایس رئیس زیرکمیته امنیت مرزی کنگره آمریکا - 0

از ادامه فعالیت و فداکاری شما در حمایت از مردم ایران متشکرم.
من مفتخرم که از قطعنامه ۴۷۴۴ آمریکا و مسئولیت‌پذیری در قبال نقض حقوق‌بشر و گروگانگیری در ایران حمایت کردم. در این لایحه آمده است که کنگره موارد ذیل را راجع به قتل‌عام در سال۱۹۸۸ یافته است:
رژیم ایران طی یک دوره ۴ماهه در سال۱۹۸۸، اعدام‌های گسترده وحشیانه هزاران زندانی سیاسی را با آویختن و تیرباران به‌دلیل امتناع از دست کشیدن از عقیده سیاسی خود، انجام داد.
هوادارانی که در برخی موارد به‌دلیل همراه داشتن مطالب خواندنی سیاسی، این زندانیان که از جمله زندانیان عقیدتی، نوجوانان و زنان باردار بودند اعدام شدند.
من از شورای حقوق‌بشر سازمان ملل می‌خواهم که نقض حقوق‌بشر در رژیم ایران را محکوم کرده و سازوکاری را ایجاد کند که شورای امنیت سازمان ملل بتواند چنین نقض‌هایی را کنترل کند.
قول می‌دهم به هر صورتی که بتوانم به حمایت از مردم ایران در مبارزه با این حکومت ظالم ادامه خواهم دهم.

تصاویری از کنفرانس سیاست در قبال ایران، ضرورت تحریم و حسابرسی از رژیم - اجلاس در دوسوی آتلانتیک با حضور مریم رجوی:

مریم رجوی - گل‌گذاری بر تصویر قهرمان ملی شهید نوید افکاری - 0

مریم رجوی - گل‌گذاری بر تصویر قهرمان ملی شهید نوید افکاری - 1

مریم رجوی - گل‌گذاری بر تصویر قهرمان ملی شهید نوید افکاری - 2

مریم رجوی - گل‌گذاری بر تصویر قهرمان ملی شهید نوید افکاری - 0

مریم رجوی - گل‌گذاری بر تصویر قهرمان ملی شهید نوید افکاری - 1

مریم رجوی - گل‌گذاری بر تصویر قهرمان ملی شهید نوید افکاری - 2

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ed5a023-87a6-4892-a3df-5872607c0d6c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات