728 x 90

کنفرانس بین‌المللی عربی اسلامی در همبستگی با مردم و مقاومت ایران در ۲۰۰۰نقطه در ۴۰کشور (۹)

کنفرانسکنفرانس بین‌المللی عربی اسلامی - رمضان۱۴۰۰
کنفرانسکنفرانس بین‌المللی عربی اسلامی - رمضان۱۴۰۰

کنفرانس بین‌المللی عربی اسلامی

در ۲۰۰۰نقطه در ۴۰کشور

رمضان ۱۴۰۰ (۱۴۴۲ هجری قمری)

همبستگی عربی اسلامی با مردم و مقاومت ایران

برای پایان دادن به تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم آخوندی

سخنان

طاهر بومدرا نمایندهٔ دبیرکل ملل متحد برای اشرف، رئیس پیشین حقوق‌بشر یونامی

کاک بابا شیخ حسینی- دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران

طاهر بومدرا - نمایندهٔ دبیرکل ملل متحد برای اشرف، رئیس پیشین حقوق‌بشر یونامی

خواهران و برادران خانمها و آقایان

به‌مناسب ماه مبارک رمضان برای همهٔ شما قدرت و سلامت آرزو می‌کنم. از این فرصت استفاده می‌کنم تا چند کلامی در مورد وضعیت حقوق‌بشر در ایران صحبت کنم.

تعداد مسلمانانی که به‌دست رژیم ایران کشته شده‌اند، در هیچ جای دنیا نمونه ندارد. آخوندها در ایران از قوانین شریعت استفادهٔ ابزاری و سوء‌استفاده کرده‌اند تا انبوه مسلمانان بیگناه را اعدام کنند، شهروندانی که زندگیشان با رفتارها و ارزشهای اسلام راستین منطبق بوده است.

فتوای خمینی در ژوئن ۱۹۸۸ که طی آن دستور اعدامهای بدوی کسانی را صادر کرد که با ایدهٔ ولایت فقیه او مخالف بودند، یک نمونهٔ تکان‌دهنده است.

با اجرای این فتوا، ۳۰هزار زندانی سیاسی در تابستان ۱۹۸۸ اعدام شدند. این قتل‌عام یکی از بدترین جنایات تاریخ مدرن ایران است. اخیراً هفت کارشناس مستقل سازمان ملل بر این واقعیت صحه گذاشتند. قتل‌عامی که به‌دستور خمینی و به‌دست عواملش هم‌چون حسینعلی نیری، مصطفی پورمحمدی، ابراهیم رئیسی، علیرضا آوایی و بسیاری دیگر اجرا شد که در حال حاضر در سیستم قضایی رژیم ایران کار می‌کنند. آنها اکنون به‌مقاماتی در بین ترکیب رهبری فعلی رژیم آخوندها ارتقا یافته‌اند.

محاکمه و محکومیت اسدالله اسدی در بلژیک، سند دیگری در اثبات این واقعیت است که رژیم ایران هنوز در اجرای فتوای ۱۹۸۸ خمینی فعال است.

باید به‌جامعهٔ جهانی یادآوری کرد که این فتوا هرگز لغو نشده. هنوز به‌قوت خود باقی است و رژیم هنوز فعالانه برای اجرای آن در داخل و خارج از ایران تلاش می‌کند.

در این ماه مبارک رمضان، جهان اسلام و در واقع جامعهٔ بین‌المللی باید مطلع شود که ایدئولوژی ولایت فقیه آخوندها در خدمت اسلام نیست. درست به‌عکس در بین مسلمانان تفرقه می‌اندازد، فرقه‌گرایی و نفرت را گسترش می‌دهد.

تغییر رژیم در ایران یک پیروزی برای «اسلام جدای از دولت» است، اسلامی که حقوق‌بشر و تقدس جان انسان‌ها را به‌رسمیت می‌شناسد.

بسیار ممنونم که توجه کردید. افطار خوبی داشته باشید.

کاک بابا شیخ حسینی- دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران

خانم مریم رجوی دوستان گرامی نمایندگان کشورهای اسلامی و عربی شرکت‌کننده در این کنفرانس همان‌طور که مستحضر هستید که رژیم سفاک آخوندی در طول ۴۲سال زمامداریش از تمام ترفند ها برای ضربه زدن به همزیستی اسلامی و انسانی در ایران و کشورهای منطقه بهره جسته. این رژیم که خود را مدافع اسلام می‌داند در اصل با تمام توان در ضدیت با اسلام و مسلمین می‌باشد.

حاکمیت آخوندی در ایران در مدت ۴۲سال گذشته با تمام توان اقوام و ملیتهای ایرانی را سرکوب کرده به‌خصوص مردم کردستان ایران از جانب این رژیم سفاک و ضدانسانی ظلم‌ها و زجرهای فراوانی را متحمل شدند. شمار زیادی از جوانان کرد در ایران و شمار زیادی از فعالان کرد در ایران و حتی استادان دینی و اسلامی در کردستان ایران مورد شکنجه و ظلم قرار گرفته‌اند. ماموستا ملا ابراهیم حکمت که در آنزمان حدود ۸۰سال عمر داشت تنها به‌خاطر این‌که سنی بود از جانب این رژیم به اعدام محکوم شد. شخصی که به انواع وسیله و با تمام توان در خدمت مردم بود. ماموستا شیخ عزالدین حسینی و ماموستا سید جلال حسینی و دیگر رهبران دینی در کردستان ایران از جانب این حاکمیت منفور مورد ظلم قرار گرفتند.

ما در سازمان خبات کردستان ایران سازمانی که از جانب یک علامه اسلامی و دینی جناب ماموستا سید جلال حسینی تأسیس گردیده در مدت ۴۲سال در برابر این رژیم سفاک و ضدانسانی ایستادگی کرده‌ایم

سردمداران رژیم آخوندی همان‌گونه که علیه ملیتهای ایران و افکار و عقاید مردم در ایران ضدیت و دشمنی دارند در برابر مسلمانان اهل سنت جنایتهای مضاعفی را از خود نشان می‌دهند.

ما در سازمان خبات که هم‌پیمان و دوست با سازمان مجاهدین خلق هستیم می‌کوشیم و تلاشمان بر این است که این حاکمیت منفور و ضدانسانی سرنگون گردد و حکومتی دمکراتیک و آلترناتیو واقعی ان شورای ملی مقاومت جایگزین این حاکمیت گردد در آنوقت که این حاکمیت نابود شد مردم ایران مردم کردستان و تمام ملتهای منطقه و مردم کشورهای اسلامی در رفاه خواهند بود

با تشکر از شما و با تبریک به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و با ایقان به سرنگونی رژیم منفور ضداسلامی و ضدانسانی آخوندی

ادامه دارد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b0feaea-277d-4af9-8445-758e257bb4d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات