728 x 90

کنفرانس بین‌المللی عربی اسلامی در همبستگی با مردم و مقاومت ایران در ۲۰۰۰نقطه در ۴۰کشور (۶)

کنفرانس بین‌المللی عربی اسلامی - رمضان۱۴۰۰
کنفرانس بین‌المللی عربی اسلامی - رمضان۱۴۰۰

کنفرانس بین‌المللی عربی اسلامی

در ۲۰۰۰نقطه در ۴۰کشور

رمضان ۱۴۰۰ (۱۴۴۲ هجری قمری)

 

همبستگی عربی اسلامی با مردم و مقاومت ایران

برای پایان دادن به تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم آخوندی

 

سخنان

دکتر ایهم سامرایی وزیر پیشین برق عراق

احمد الجارالله سردبیر روزنامهٔ السیاسه کویت

ولید فارس دبیرکل گروه پارلمانی فرا اطلس در مقابله با تروریسم

الحاج عبدالله لی فدراسیون فرانسوی انجمنهای اسلامی آفریقا، کومور و آنتیل

 

دکتر ایهم سامرایی – وزیر پیشین برق عراق

برادران و خواهران گرامی. از سوی خودم و از سوی جنبش ملی عراق به شما نمایندگان مردم قهرمان ایران، همسایه عزیز، ماه مبارک رمضان را تبریک می گویم. امیدوارم این مناسبت برای هر دو خلق ایران و عراق بشارت دهنده سرنگونی رژیم آخوندها در تهران و بغداد باشد و بازگشت آزادی و عدالت و پیشرفت در سراسر ایران و عراق و تمامی منطقه.

بیش از ۴۰سال است که مردم ایران، در زیر ظلم دیکتاتورها به‌سر می‌برند. این رژیم مردم را زندانی کرده یا مفقود الاثر نموده و به‌قتل رسانده است؛ به نام دین، در حالیکه دین بری از آنها و اعمال جنایتکارانه اشان است.

این اعمال را بر مبنای افکار ارتجاعی و خرافاتی خود ارائه می‌دهند که عاری از صحت است و از یک ذهن بیمار و سبک مغز و افراد عقب مانده و به‌دور از روح عصر نوین در می‌آید.

۴۰سال است مردم قهرمان ایران مبارزه می‌کنند تحت هدایت و رهبری مقاومت ملی خود و در رأس آن مبارزان، مجاهدین خلق قهرمان با رئیس‌جمهور منتخب مقاومت مردم ایران زن مبارز محترم مریم رجوی که از خداوند مسئلت دارم به او طول عمر دهد تا تحقق پیروزی که نزدیک است و به ایران متمدن و مترقی و رفاه باز گردند.

عزیرانم، شما را بشارت می‌دهم، در همسایگی شما مردم عراق با تمامی اقلیتهای خود از کرد و ترکمان وکلده و آشوری، انقلاب شان را علیه دخالت‌های رژیم ایران. آنچه که شبه‌نظامیان مزدور آن مرتکب می شوند اعلام نموده‌اند.

 

جنایتهای رژیم ایران علیه مردم عراق طی ۱۸سال گذشته از قتل و کوچاندن و ناپدید کردن عراقیان و حمایت از فساد و تجارت مواد مخدر. چیزهایی که عراقیان قبلاً با آنها بیگانه بودند. و چپاول اندوخته کشور و پولشویی و تشکیل شبه‌نظامیان و اعزام سپاه پاسداران و حمایت از آنها برای آموزش و حضورشان در بغداد و ظلم و ستم به مردم عراق و بسیاری موارد دیگر.

قیام اخیر مردم عراق که عمر آن نزدیک به دو سال است ضد جیره‌خواران رژیم آخوندی است. به‌ویژه در استانهای شیعه‌نشین در جنوب عراق که رژیم ایران، به‌دروغ مدعی برخورداری از حمایت آنها بود و این دال بر آگاهی مردم عراق و خباثت و رذالت رژیم آخوندهای قم است.

این رژیم از همان ابتدا به تشویق شعله‌ور کردن جنگ مذهبی فرقه‌ای بین شیعه و سنی پرداخت که مردم عراق قبلاً با آن ناآشنا بودند تا روی این مردم سلطه پیدا کند.

در اینجا به شما اطمینان خاطر می‌دهم که انقلاب مردم عراق ادامه خواهد یافت و پیروزی آنها نزدیک است.

 

برادران و خواهران

در اینجا هم‌چنین باید به شما یادآور شوم آنچه این رژیم سبک مغز و ظالم علیه مردم قهرمان ایران می‌کند از سیاست‌های احمقانه در منطقه از جمله دخالت‌های آشکارش در سوریه مجاهد و قهرمان که میلیونها مردم قهرمان آن قربانی آن شده‌اند.

و به این شکل رژیم آخوندها بشار اسد را در حاکمیت حفظ کرد و هنوز این رژیم فاشیست با سلاح و نیرو و شبه‌نظامیان از طریق عراق از اسد حمایت می‌کند.

در اینجا هم‌چنین می‌خواهم تأکید کنم مردم عراق هر گونه امتیاز دادن به رژیم آخوندها را در مذاکرات بین‌المللی با این رژیم فاشیستی در مورد به‌اصطلاح توافق اتمی رد می‌کنند

هر گونه امتیاز دادن به این رژیم تروریستی منجر به افزایش اعمال تروریستی و جنگ‌افروزیش در منطقه می‌شود.

 

برادران و خواهران

تنها راه نجات خلقهای منطقه و جهان همان‌طورکه می‌بینیم:

یکم: حمایت از مردم قهرمان ایران در انقلابشان علیه ولایت فقیه و کمک به آن برای سرنگونی رژیم آخوندها به رهبری مقاومت دلاور ایران.

دوم: حمایت از قیام مردم عراق و سوریه و لبنان علیه آخوندهای حاکم بر ایران.

سوم: همبستگی با مقاومت ایران و مجاهدین خلق و برنامه خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی برای برپایی یک ایران آزاد، در همزیستی مسالمت‌آمیز و مودت با همسایگان، و حمایت از آنها و به‌رسمیت شناختن بین‌المللی آنها به‌عنوان نمایندگان اصلی مردم ایران.

برای شما دوستان عزیزم، آرزوی سلامتی مستمر و موفقیت دارم

واین‌که درد و رنجهای مردم ایران و تمامی منطقه با سرنگونی رژیم ولایت فقیه پایان پذیرد، انشاءالله این امر نزدیک است، که خلقهای منطقه برخوردار از آزادی و شکوفایی گردند، رمضان مبارک

 

احمد الجارالله - سردبیر روزنامهٔ السیاسه کویت

در این مناسبت فرخنده، مناسبت فرا رسیدن مقدس‌ترین ماه، ماه رمضان که خداوند آن‌را بزرگ داشته است، در این مناسبت و پیش از هر چیز، به‌مردم ایران، ماه رمضان را تبریک می‌گوییم و برای آنها آرزوی خیر مستمر داریم. آنها مردمی هستند که در حال حاضر از نحوست رژیم رنج می‌برند، این رژیم یک رژیم عقب‌مانده است که مردم را فرسوده و کشور بزرگ ایران را هلاک کرده؛ کما این‌که همسایگانش را با تروریسم‌پروری خود فرسوده کرده و با صدور فرقه‌گرایی که هرگز در دورهٔ معاصر مشاهده نکرده بودم، مگر در دوران خمینی و خامنه‌ای.

هم‌چنین به‌خانم مریم رجوی رهبر رئیس‌جمهور منتخب مقاومت تبریک می‌گوییم و امیدواریم و دعا می‌کنیم که ایشان رهبری این مردم بزرگ، مردم ایران را به‌دست بگیرد که در حال حاضر از تباهی و ویرانی توسط قاتلان و جلادان اطلاعات و قصابان سپاه پاسداران در ایران رنج می‌برند.

 

به‌این مناسبت می‌گوییم، (رژیم) ایران یک حکومت منزوی است و جهان را تهدید می‌کند و در رویاهایش موفق نخواهد شد؛ این رویاها بزرگ‌تر از توانمندی این رژیم است و قادر نخواهد بود کشورهای عربی را اشغال کند و بر منطقه مسلط شود این کشورها نمی‌توانند توانمندی‌شان را باز یابند تا وقتی این رژیم تروریستی زبون سرنگون نشود. این رژیم، جهان را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهد، مانند رژیم‌هایی که روزگاری در این جهان بودند، مانند هیتلر و موسولینی و رژیم‌های دیگری که سرنگون شدند و دیکتاتوری و تروریسم و قتل را برای کسب خواسته‌های این حاکمان و یا رژیمشان اعمال می‌کردند و مردمشان را آزار می‌دادند.

از مقاومت ایران تشکر می‌کنم و امیدوارم تمامی جهان در کنار آنها بایستد، چرا که ایستادن در کنار این مقاومت به‌این معنا است که این رژیم آزاردهندهٔ منطقه و کشورهای عربی و کشورهای اسلامی و هم‌چنین کشورهای جهان، سرنگون خواهد شد.

از خانم عالیقدر مریم رجوی تشکر می‌کنم و برایشان آرزومندم که مسئولیت این کشور را به‌دست بگیرند تا این‌که این تنش در این منطقه پایان پذیرد و مانند قبل منطقه از خیر و همکاری و روابط خوب بین کشورها برخوردار شود.

 

ولید فارس دبیرکل گروه پارلمانی فرا اطلس در مقابله با تروریسم

بسیار سپاسگزارم خانم مریم رجوی، شرکت‌کنندگان محترم، از اینجا از واشنگتن گرم‌ترین تبریک‌هایم را به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به‌شما تقدیم می‌کنم و آرزومندیم برای همه در هر کجا که هستند که به‌زادگاهشان بازگردند و از آزادی و دمکراسی برخوردار شوند.

به‌ما در واشنگتن و پایتخت‌های دیگر گفته شده است که به‌رژیم حاکم بر تهران فشار زیادی وارد نکنیم، زیرا ادعا می‌کند که جهان اسلامی را نمایندگی می‌کند؛ ما اکنون در ابتدای ماه مبارک رمضان هستیم.

این حرف، باعث تأخیر و درنگ پایتخت‌های جهان به‌ویژه ایالات متحدهٔ آمریکا شده است تا در صحنه نباشند.

 

شبه‌نظامیان وابسته به‌رژیم ایران بیشترین فشار و سرکوب و تروریسم را علیه بیشتر خلق‌های عرب و مسلمان در منطقه اعمال می‌کنند.

آیا آنچه را که در سوریه توسط شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران انجام شد ندیدیم که صدها هزار تن را به‌قتل رساند و بیشتر آنها مسلمانان سنی و سایرین بودند؟

آیا ندیدم آنچه را که شبه‌نظامیان مورد حمایت مقام‌های (رژیم) ایران در سراسر عراق انجام دادند؟ نه تنها یک‌بار، بلکه دو و سه بار.

آیا آنچه را که حزب‌الله در لبنان انجام داد و می‌دهد در میان گروه‌های مختلف از جمله گروه‌های اسلامی ندیدیم؟

هم‌چنین آیا ندیدیم آنچه را که حوثیها در یمن علیه مردم یمن انجام دادند که بیشتر آنها مسلمان هستند؟

 

هم‌چنین گفته می‌شود رژیم ایران دست‌کم از شیعیان حمایت می‌کند. اما همان‌طور که از شما شنیدیم، در حال حاضر و در گذشته این مسأله کاملاً عکس است. این، رژیم ایران و شبه‌نظامیان بودند که شیعه عرب را در عراق سرکوب کردند.

آیا ندیدیم آنچه را که در پاییز۲۰۱۹ اتفاق افتاد؟ بیشتر کسانی که به‌قتل رسیدند یا مجروح شدند یا به‌گروگان گرفته شدند یا شکنجه شدند، از بغداد تا بصره، از شیعیان بودند.

آنچه به‌تازگی در لبنان رخ داد، دستگیریهای روشنفکران شیعه، هم‌چنین آنچه در صنعا و یمن رخ داد.

اما مهم‌تر از همهٔ اینها این است که رژیم ایران بیشترین مجموعهٔ شیعیان در جهان را سرکوب کرده است که در خود ایران هستند. شرکت‌کنندگان دربارهٔ زمانی صحبت کردند که این اقدامات سرکوبگرانه آغاز شد، طبعاً این در برابر مقاومت ایران انجام شد که در قلب آن مجاهدین خلق قرار دارند؛ آنچه در سال۱۹۸۸ (۱۳۶۷) رخ داد و اعدام بیش از ۳۰هزار تن از زندانیان سیاسی.

پس از همهٔ این تصویر خونین که بیش از ۳دهه است ادامه دارد چگونه می‌توانیم بگوییم که رژیم خمینی حاکم بر ایران حامی مسلمانان است!

به‌عکس، اگر چیزی بخواهیم بگوییم و اگر فهمیده باشیم، این رژیم در برابر آزادی مسلمانان و آزادی اقلیت‌های دیگر مانند مسیحیان و ایزدی‌ها و سایر اقلیتها ایستاده است.

 

بنابراین غرب به‌طور عام و ایالات متحدهٔ آمریکا به‌طور خاص، چه از طریق کنگره یا از طریق دولت، باید اشراف و آگاهی عمیق‌تری نسبت به‌آنچه در صحنهٔ واقعی وجود دارد به‌دست بیاورد.

بیشتر مسلمانان عرب، ایرانی‌ها، ترک‌ها، کردها و اقلیت‌های دیگر در منطقه نسبت به‌خطر این رژیم علیه خودشان اشراف دارند و به‌این ترتیب توصیهٔ اصلی در ابتدای رمضان این است که جهان و در رأس آن ایالات متحدهٔ آمریکا از مردم منطقه و در رأس آنها از مردم ایران به‌ویژه اپوزیسیون ایران و در قلب آن مقاومت ایران حمایت کند تا در ایجاد تغییر سیاسی در ایران موفق شود و منطقه و همهٔ مردم آن، از صلح و ثبات و شکوفایی برخوردار شوند.

از همه تشکر می‌کنم

 

الحاج عبدالله لی –فدراسیون فرانسوی انجمنهای اسلامی آفریقا، کومور و آنتیل

بسم الله الرحمن الرحیم والصلواه والسلام علی سیدنا و مولانا محمد و علی الصاحبین ...

خانم رئیس‌جمهور، مقامات عالیرتبه و مدعوین، ما در حال سپری‌کردن دورانی بسیار سخت و بسیار تاریخی هستیم. جهان در تمامیتش درگیر بحرانهای سیاسی است و پاندمی، سراسر جهان را فرا گرفته. اشارهٔ من به‌مشکلات و درگیریهایی است که در سراسر جهان از جمله در اینجا داشتیم.

همان‌طور که می‌دانید در گذشته‌یی نه چندان دور، خشونت‌های بی‌سابقه‌یی به‌نام اسلام صورت گرفت که به‌شکل تروریسم و خون‌ریزی در اقصی نقاط جهان بارز شد و جنگ‌هایی را کلید زد که تنها حاصل آن کشورهایی است ویران‌شده با انبوهی یتیم و بیوه.

ما شریک شما در رنج‌ها و مشکلاتتان هستیم. ما به فکر برادرانمان در ایران و در اقصی نقاط جهان هستیم که در شرایطی بسیار ناگوار و خارج از شأن بشر زندگی می‌کنند. بیش از این سخن را به‌درازا نمی‌کشانم و درود می‌فرستم به خانم رئیس‌جمهور و به‌همهٔ برادران ایرانی‌ام در مقاومت.

السلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

ادامه دارد

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7061d5e2-11ee-4e83-a200-06fc1683961f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات