728 x 90

کنفرانس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، ولایت فقیه بزرگترین دشمن اسلام، صلح و برابری - سخنرانی شخصیتها - قسمت دوم

کنفرانس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان
کنفرانس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان

کنفرانس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان

ولایت فقیه بزرگترین دشمن اسلام، صلح و برابری

متحد با قیام ومقاومت ایران برای جمهوری دموکراتیک

قسمت دوم

 

سخنرانی های

جرج صبرا -انور مالک -شیخ مسکین

خلیل مرون -دکتر ایهم السامرایی -هایل داوود

 

جرج صبرا

از رهبران ائتلاف ملی سوریه

رژیم آخوندها پس از آن که زندانی کردن و قتل و سرکوب ایرانیان را گسترش داد

این عمل جنایتکارانه را به کشورهای منطقه از جمله کشورما منتقل کرد

اسماعیل قاآنی و قاسم سلیمانی و خامنه‌ای در میان ملت‌های خاورمیانه

به‌عنوان جلادان شناخته شده است

 

جرج صبرا

هنگامی‌که سرکوب نتوانست صدای ملت را خاموش کند و رسوایی رژیم بین‌المللی شد

و صدا و فعالیت‌های شورای ملی مقاومت ایران در داخل منعکس شد

تلاش برای ایجاد آلترناتیوهای ساختگی آغاز شد

اما موفق نشدند

آیا ایرانیان علیه استبداد مذهبی قیام کردند تا استبداد شاهنشاهی را جایگزین آن کنند؟!

 

جرج صبرا از رهبران ائتلاف ملی سوریه

-جرج صبرا از رهبران ائتلاف ملی سوریه

رمضان بر شما و بر ما مبارک، و بر همه روزه‌داران و همه عبادت‌کنندگان و بر همه آزادگان جهان مبارک باد. بر مردم و کشورهای ما که توسط حاکمان‌شان مورد ستم قرار گرفته‌اند. دهها سال است که مردم ما در خاورمیانه از استبداد رنج می‌برند. تا جایی‌که آزادی و زندگی شرافتمندانه خواست همه شده است.

اما بدترین نوع استبداد همان چیزی است که مردم ایران از آن رنج می‌برند که همان استبداد دینی است زیرا که با رژیم مرگ همراه است. از زمانی که فاشیسم مذهبی زمام قدرت را در تهران به‌دست گرفت. شبح مرگ بر ایران سایه انداخت. سپس توسط رژیم آخوندی به بقیه منطقه منتقل شد؛ رژیم آخوندها، سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان فرقه‌یی آن‌که در کشورهای منطقه کاشته است. و پس از آن‌که زندانی کردن و قتل و سرکوب ایرانیان را گسترش داد، این عمل جنایتکارانه را به کشورهای منطقه منتقل کرد از جمله کشور ما، سوریه. تا از حاکمان سلطه‌گر حمایت کنند و جنایت کنند و کینه‌ورزی ترویج دهند و دشمنی بین خلق‌ها را دامن بزنند. تا آن جا که اسماعیل قاآنی و قاسم سلیمانی و خامنه‌ای به‌عنوان جلادان در میان ملت‌های خاورمیانه شناخته شده است.

آیا جهان زندان اوین و کشتار سال۱۳۶۷ را فراموش خواهد کرد؟ زمانی که ابراهیم رئیسی جلاد کمیته مرگ بود که هزاران ایرانی آزاده را اعدام کرد. قیامهای مردم ایران و مقاومت آنها فروکش نکرد که آخرین آن قیامی است که از زمان قتل مهسا امینی ادامه دارد که همه ایرانیان در سراسر کشور به آن پاسخ دادند. به‌رغم وحشی‌گری اقتدارگرایانه و اعدام‌های وحشیانه‌یی که علیه تظاهر کنندگان مجدداً انجام شد. این‌جا بود که شیوهٔ جدیدی در مبارزه می‌طلبید که کانون‌های‌شورشی در داخل پدیدار شدند. که نیروی مستحکم انقلاب در داخل ایران به‌دور از دید و دسترسی نیروهای سرکوب‌گر تشکیل دادند و آنها آن نور امید را روشن می‌کنند برای ادامهٔ قیام و امنیت جوانان تا پیروزی.

و هنگامی‌که سرکوب نتوانست صدای ملت را در شهرها و روستاها و دانشگاهها خاموش کند

و رسوایی رژیم مرگ بین‌المللی شد و صدا و فعالیت‌های شورای ملی مقاومت ایران که به‌دلیل مبارزاتش و پیشگامی‌اش شناخته شده است، در داخل منعکس شد، تلاش برای ایجاد آلترناتیوهای ساختگی برای بی‌اعتبار کردن قیام و از هم پاشیدن تلاش‌های مردم آغاز شد. اما در این امر موفق نشدند. آیا ایرانیان علیه استبداد مذهبی قیام کردند تا استبداد شاهنشاهی را که خود می‌دانند چه کسی آن را هدایت می‌کند جایگزین آن کنند؟

درود بر مردم ایران که با رژیم آخوندی می‌جنگند. درود بر مردم به‌پا خاسته سوریه که برای آزادی و کرامت خود قیام می‌کنند و درود بر همهٔ مردمی که برای بهار خود در منطقه قیام کردند. درود بر آزادگان منطقه و مردم آن‌که با رژیم مرگ و استبداد مبارزه می‌کنند. درود بر شورای ملی مقاومت ایران قهرمان. درود بر شما

انور مالک

رئیس دیدبان حقوق بشر الجزایر

گزارشگر پیشین اتحادیه عرب در مورد سوریه:

راه حلی جز این نیست که همه ما حول این مقاومت

به‌رهبری خانم مریم رجوی متحد شویم

علیه این حکومت تروریستی که بر مردم ایران مسلط شده

و می‌خواهد بر دیگران نیز مسلط شود

 

انور مالک رئیس دیدبان حقوق بشر الجزایر وگزارشگر پیشین اتحادیه عرب در مورد سوریه

-انور مالک رئیس دیدبان حقوق‌بشر الجزایر و گزارشگر پیشین اتحادیه عرب در مورد سوریه

سلام و برکت و رحمت خداوند بر شما باد.

قبل از هر چیز تبریک می‌گویم حلول ماه مبارک رمضان را به شما و حضار محترم و هم‌چنین تمامی تبریکات خود را به خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب مقاومت ایران و از طریق ایشان به مردم قهرمان ایران که با استبداد و فساد روبه‌رو هستند و از دههٔ هفتاد با تروریسم می‌جنگند، می‌فرستم.

به‌راستی که ما در ماه روزه‌داری هستیم، این ماه بزرگ که به ما بردباری، همزیستی را می‌آموزد، صلح را به ما می‌آموزد و به ما می‌آموزد که چگونه در برخورد با یکدیگر انسان‌دوست باشیم، ما همیشه با هم دیدار می‌کنیم تا یادآور شویم که جهان به رژیم آخوندی مبتلا شده است.

رژیم آخوندی که فساد کرد، و ثروت ایرانیان را به فساد کشاند و ثروت خلق‌های دیگر مثل سوریه، عراق، یمن و لبنان را به فساد کشاند و به کشورهای مغرب‌زمین چشم دوخته است و چشمش به بسیاری از کشورها برای اعمال فساد و استبداد است.

مقاومت ایران و مجاهدین خلق بهای گزافی پرداخت کردند خیلی‌ها برای آزادی مردم ایران شهید شدند و خیلی‌ها با فدای جانشان قیمت بازگرداندن انقلابی را دادند که یک انقلاب مردمی علیه استبداد شاهنشاهی و دیکتاتوری آن بود. انقلابی که توسط دیکتاتور دیگری دزدیده شد. دیکتاتوری که زیر پرده دین قرار گرفته و از دین سوءاستفاده می‌کند و می‌خواهد این‌طور وانمود کند که گویی این استبداد از آسمان نازل شده است در حالی‌که اسلام دین آزادی است. دین عدالت است دینی است که حقوق مردم از هر نژاد و مذاهبی را حفظ می‌کند. آنچه مهم است، همزیستی و حفظ حقوق و عدالت در بین همه است.

واقعیت این است که رژیم آخوندی فساد می‌کند، و همان‌طور که اشاره کردم، علیه مردم ایران و مردم منطقه نیز ظلم می‌کند.

این رژیم تروریستی است تروریسمی که سومین بیماری صعب‌العلاجی را که جهان و بشریت با آن مواجه شده، اعمال می‌کند. این رژیم شبه‌نظامیان تروریستی ایجاد کرد که سوریها را می‌کشند، عراقی‌ها را می‌کشند، یمنی‌ها را می‌کشند، لبنانی‌ها را می‌کشند و می‌کشند و انواع ترور در شرق و غرب انجام داده است و به‌دنبال حمایت از گروه‌های جدایی‌طلب در شمال آفریقاست و همه نوع تروریسم را در کل آفریقا اعمال می‌کند و هیچ قاره‌یی از دست تروریسمی که آخوندها گسترش داده‌اند در امان نیست.

به‌راستی ما همیشه به این مقاومت دلاورانه، مقاومت مردم ایران افتخار کرده‌ایم، مقاومتی که ثابت کرده است که ریشه در اعماق جامعه دارد، همان‌طور که تصاویر مسعود رجوی را دیدیم عکس‌های خانم مریم رجوی را در خیابانهای ایران دیدیم و حتی در محل‌هایی دیدیم که روزی مداحی خمینی و خامنه‌ای می‌کردند.

اینک او را با کفش می‌زند، عکس‌هایش را می‌سوزاند و عکس‌های خانم مریم رجوی و آقای مسعود رجوی را بالا می‌برند و عکس شهدای مقاومت ایران را بالا می‌برند شهدایی که خود را فدا کردند تا مردم ایران آزاد زندگی کنند. واقعیت این است که راه‌حلی با رژیم آخوندها وجود ندارد.

بله، با رژیم آخوندها راه‌حلی جز سرنگونی این رژیم وجود ندارد به‌ویژه روی سیاست مماشات با آخوندها تمرکز می‌کنم که برخی کشورها به آن متوسل می‌شوند. من در پایان می‌گویم، وقتی این رژیم احساس می‌کند که ضعیف است، سعی می‌کند برخی را جذب کند تا این‌که از این ضعف عبور کند و بعد از آن تبدیل به یک نظام وحشی می‌شود که تروریسم را گسترش می‌دهد، ویرانی را گسترش می‌دهد و فساد و استبداد را در سراسر جهان گسترش می‌دهد.

در واقع راه‌حلی جز این نیست که همهٔ ما حول این مقاومت دلاورانه به رهبری خانم مریم رجوی متحد شویم که همیشه به حمایت از او می‌بالیم و در کنار او ایستاده‌ایم علیه این حکومت تروریستی که بر مردم ایران مسلط شده است و می‌خواهد بر دیگران نیز مسلط شود.

آخوندها با تروریسم خود شروع به ایجاد رعب و وحشت علیه مردم ایران کردند و وقتی همه ساکت ماندند، این تروریسم را به کشورهای دیگر هم کشاندند و تا زمانی که ما به سرچشمه بیماری برنگردیم که آزادسازی تهران از این جنایت به‌نام ولایت فقیه است کشورها نمی‌توانند آزاد باشند و همین‌طور این سیاست شبه‌نظامی که تفاوتی بین بچه و مرد و زن و پیرمرد و پیرزن قائل نیست. این همان چیزی است که من خودم روزی در سوریه شاهد آن بودم که هنوز تاوان این استکبار و این تروریسم را می‌پردازند.

آزادی و سرافرازی برای مردم ایران و برای همهٔ مردمی باد که با تروریسم آخوندها مخالفند. روزی فرا خواهد رسید که ما با هم در تهران دیدار می‌کنیم

با تشکر از همهٔ شما و همراهی‌تان و قدردانی از سرکار خانم مریم رجوی و درود بر شما

 

شیخ مسکین رئیس شورای امامان فرانسه

وقتی طرح ده ماده‌یی خانم رجوی را می‌بینم

در مفاد آن به‌عنوان مسلمان خودمان را باز می‌یابیم

احترام به‌ انسان، به‌ عدالت، آزادی و دموکراسی در انتخاب‌کردن

 

شیخ مسکین

اشرفی‌ها امید یک ملت بزرگند

که بلاوقفه علیه استبداد قیام می‌کند

 

شیخ مسکین رئیس شورای امامان فرانسه

-شیخ مسکین رئیس شورای امامان فرانسه

 

السلام علیکم.

دوستان گرامی. مهم است که در این‌جا با هم دیدار و تبادل نظر کنیم تا حمایت‌مان را از یک آرمان نیک در این ماه مبارک تجدید کنیم. شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ‌الْقُرْآنُ هُدًی لِّلنَّاسِ وَ بَیِّنَاتٍ مِّنَ‌الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ. رمضان ماهی است که در آن قرآن برای هدایت خلق‌ها نازل شده، به‌عنوان دلیل متقنی برای جداسازی و مرزبندی راه از بی‌راهه. ماه بخشش که در آن به‌این مبارزان درود می‌فرستیم که نه فقط برای ایران، بلکه برای همهٔ ما مبارزه می‌کنند. موضوع (رژیم) ایران به‌ همهٔ ما ربط دارد، (رژیمی) که ضایعات بسیاری در عراق، سوریه و یمن و لبنان و هم‌چنین کشورهای دیگر بر جای گذاشته است. این در واقع دیدار معنوی ما است، دیداری در ماه رمضان. اما مانع از آن نمی‌شود که دردی را که همهٔ ما از آن رنج می‌بریم مطرح نکنیم. این ماه بخشش است، که در آن قلب‌هایمان با عشق به‌ دیگران سرشار می‌شود، ماه همبستگی و نزدیکی قلب‌ها به‌ پروردگار.

دوستی بسیار مهم با نزدیکانمان، با همسایگان و نیازمندان و با تمام بشریت. این عشق بزرگ را به‌خوبی در قلب‌ها و روشنی درخشان روح و روان حس می‌کنیم. ظاهر ماه رمضان این است که باید از خوردن و آشامیدن خودداری کرد، اما در واقع یک بیداری است؛ ماهی برای برهم زدن تعادل و راضی‌‌نشدنی که تکامل می‌یابد. رضایت از وضع موجود را رد می‌کند و به‌ جنگیدن، مبارزه‌کردن، حمایت و صبر فرامی‌خواند برای تحقق آرمانی نیک از آنچه که باید باشد. وضع موجود را رد می‌کند و انرژی روحی درونی را احیا می‌کند که منجر به‌ تولد شورش و تغییر عادات و خصلتها و همهٔ موانعی می‌شود که مانع زندگی آزادانه و همبستهٴ انسان‌ها می‌شود. . نیازی نیست من به‌ اشرفی‌ها دربارهٔ پالایش روح و روان در ماه رمضان بیاموزم. آنها بهتر از هر کسی با آن آشنا هستند. اذعان می‌کنم که من از اشرفی‌ها می‌آموزم و به‌ آنها چیزی یاد نمی‌دهم. از آنها آموزش صبر می‌گیریم، آموزش مبارزه و رزمندگی درست، فداکاری و تسلط بر روح و روان که بالاترین هدف انسان است. با وقایعی که در اشرف و لیبرتی رخ داد، با معجزه‌یی که در آلبانی رقم زده‌اند، توانسته‌اند استقامت کنند و موفق بشوند و الگویی را برای ما ارائه می‌کنند که مهم است از آن پیروی شود. آنها اکنون امید یک ملت بزرگند که بلاوقفه علیه استبداد قیام می‌کند، اما هم‌چنین امید ملتهایی هستند که توسط این رژیم ویرانگر، به‌ تباهی کشیده شده‌اند. عراق و سوریه و لبنان و یمن را به‌یاد داریم و البته اگر کاری نکنیم، این فهرست بسا طولانی خواهد شد. تغییر در ایران، فقط برای ایران سودمند نخواهد بود، بلکه برای صلح در کل منطقه و جلوگیری از جنگهای ویرانگر ضروریست.

از ۱۲سال پیش به‌خانم رجوی گفته‌ام که فقط ایران به‌ شما نیاز ندارد، بلکه همهٔ منطقهٴ خاورمیانه به‌ شما نیازمند است تا سرانجام مسیر ایران تغییر کند و صلح را به‌جای جنگ در منطقه ترویج کند. در این ماه مقدس می‌توان نکات زیادی را مطرح کرد و آنچه اکنون (در این منطقه) می‌بینیم هیچ شباهتی به‌ دین اسلام ندارد. وقتی این دین صلح را می‌بینیم که به‌ انسان‌ها ارج می‌نهد، دست‌یازیدن به‌ انسان‌ها را ممنوع می‌کند و تأکید دارد که کشتن یک انسان، به‌مثابه کشتن تمام بشریت است، متوجه می‌شویم که این برداشت از اسلام، برداشتی نیست که (رژیم) ایران از آن پیروی می‌کند.

 

وقتی طرح ده ماده‌یی خانم رجوی را می‌بینم، در همین طرح است که ما به‌عنوان مسلمان خودمان را باز می‌یابیم؛ احترام به‌انسان، به‌عدالت، آزادی و دموکراسی در انتخاب‌کردن. وقتی می‌بینم که چهرهٔ ما در این‌جا و آنجا تخریب می‌شود، باید گفت که این ربطی به‌ اسلام ندارد. اسلامی که بر پایهٔ گفتگو است؛ کما این‌که یکی از سوره‌های بزرگ قرآن «شورا» نام دارد. همان گفتگو. اگر در پی گفتگو هستیم، این گفتگو هرگز با رژیمی صورت نمی‌گیرد که وقتی رأی همهٔ مردم به‌یک سمت است، فقط یک نفر می‌تواند همه‌چیز را نابود کند. انسان برای این به‌وجود نیامده که این‌چنین بر او تسلط بیابند. این هیچ ربطی به‌ اسلام ندارد. این دموکراسی در اسلام و همهٔ مذاهب یک ارزش است. نمی‌توانیم ادعا کنیم که به‌نام مذهب صحبت می‌کنیم اگر که به‌ انسان‌ها احترام نگذاریم. نظر انسان‌ها ارزش دارد، اجباری در دین وجود ندارد، وقتی اجبار در کار باشد دیگر دینی باقی نخواهد ماند. بله این اسلامی است که ما از آن پیروی می‌کنیم. این همان اسلامی است که خانم رجوی در کتابشان دربارهٔ جایگاه زنان در اسلام به‌ آن پرداخته‌اند. و من به‌عنوان یک امام و متخصص دین اسلام از سال۱۹۷۹ از آن تماماً پیروی می‌کنم. پس خدا را شکر؛ و نباید گفت که این رژیم می‌تواند ادعای مسلمانی داشته باشد. باشد که این مبارزه ادامه یابد، این مبارزه همهٔ بشریت است تا نیکی به‌ پیروزی برسد. از توجه شما ممنونم. بارک الله فیکم.

 

 

خلیل مرون مدیر مسجد اوری فرانسه

برنامه ۱۰ ماده‌یی خانم رجوی

برای یک ایران دموکراتیک

و به‌دور از هرگونه تبعیض بین زن و مرد و غیرمسلمان و مسلمان است

 

خلیل مرون مدیر مسجد اوری فرانسه

-خلیل مرون مدیر مسجد اوری فرانسه

 

چقدر خوشحالم از دیدن شما. همین الآن یک روحانی بود که صحبت می‌کرد، او یک فرد منطقی است. اما آخوندهایی که کشور را اداره می‌کنند سردرگم هستند. اگر این آخوندها خودشان را مسلمان می‌دانند، من نیستم. ولی من مسلمانم، این اسلام است که به انسانیت احترام می‌گذارد که هیچ محدودیتی نسبت به دیگران ندارد. و هم‌چنین وقتی در ماه رمضان قرآن را می‌خوانم، تمام قرآن را می‌خوانم و دوره می‌کنم، حتی یک آیه از قرآن را پیدا نمی‌کنم که خداوند به پیامبران دستور دهد که مردم را مجبور به ایمان یا عدم ایمان کند. لست علیهم بمصیطر. آزادی وجدان! اما من می‌خواهم به شما بگویم، و این‌که شما گفتید بسیار خوب است، که این آخوندها به مردم ایران ظلم کرده‌اند. و رفته‌رفته به‌ همه‌جا نفوذ کردند تا اختلاف‌افکنی کنند. و اگر در کنار هم قرار نگیریم و بالاتر از همه این مقاومت را حفظ نکنیم، آسیب‌ها از این هم بیشتر خواهد بود. سعی می‌کردم بفهمم ولی نمی‌توانستم بفهمم. داشتم قسمتی از سوره محمد (ص) را می‌خواندم، او بود که برای ما پیام‌آور بود. چی می‌بینم؟ محمد (ص) را می‌بینم که می‌رود، که به آسمانها عروج کند، معراج.

زمانی رسید که جبرئیل دیگر نمی‌تواند همراه او برود. به محمد رسول‌الله گفت اگر که... چون پیغمبر متواضع است، بسیار برادر است. از دوستی صمیمانه حمایت می‌کند. به او می‌گوید، تو که تا این‌جا با من بالا آمدی، ادامه بده. جبرئیل به او گفت: «نه، من جلو نمی‌روم. اگر یک قدم بردارم می‌سوزم». اما وقتی خدا محمد (ص) را پذیرفت، محمد می‌خواست همان کاری را انجام دهد که در خانه‌اش می‌کرد، او می‌خواست کفش‌ها را در بیاورد. و خداوند به او فرمود: نه، نه، همان‌طور که هستی وارد شو. اما داستان این نیست. آن‌جایی‌ست که او که به زمین بازگشت. آیا او گفته بود: من یک دیکتاتور خواهم بود و یک زندگی جهنمی را پیش خواهم برد؟ خیر ابتدا به خدمت خانواده‌اش آمد. بله، او آشپزی می‌کرد، ظرف‌ها را می‌شست. به خانواده‌اش خدمت می‌کرد. و با فروتنی به زندگی با یارانش ادامه داد به‌عنوان مردی که هیچ تفاوتی با دیگران نداشت.

بله این است خانم رجوی، الگوی رئیس دولت یک کشور مسلمان. . سخنرانی شما خیلی مورد پسند من بود و اگر بیشتر نگفتم به‌خاطر این است که شما همهٔ آنچه که لازم بود را گفتید و من فقط یک سنگ کوچک به ساختمان آنچه شما گفتید اضافه کردم. این سنگ ساختمانی را هم می‌خواهم بیاورم و با شما بگذارم. ، ده ماده‌یی خانم رجوی، برای یک ایران دموکراتیک و به‌دور از هرگونه تبعیض بین زن و مرد، غیرمسلمان و مسلمان تنظیم شده است. مسلمانان باید خیلی بازتر باشند. آیا در قرآن آیات متعددی وجود ندارد که اهل کتاب را مورد خطاب قرار دهد؟

به‌یاد دارم که کلام عالی‌تری هم (در قرآن) وجود دارد که گفت: «با مردم با کلام شایسته صحبت کنید». من هیچ حرف شایسته‌یی از آن طرف نمی‌شنوم. می‌دانید، ما در فرانسه در کشور شگفت‌انگیزی زندگی می‌کنیم که آن را پذیرفته‌ایم و ما را پذیرفته است. وقتی انتقادات بر سر اسلام را می‌شنیدم، قبلاً می‌گفتم: «اما چرا این همه انتقاد؟ چرا این تنفر نسبت به اسلام؟» و من فهمیدم چرا. تصویری که آن‌ها (آخوندها) از این اسلام منحط می‌دهند، عامل انتقادات به اسلام است. بیایید در مبارزه متحد باشیم، نه تنها برای آزادی ایرانیان، بلکه ساختن تصویر درست و کامل این اسلام متمایز از آن‌ها. این آن چیزی است که من سعی دارم بازگو کنم. من نفهمیدم چرا یک زن به این دلیل کشته می‌شود که یک تار مو از روسری او فراتر رفته است. این چیست؟ این دیوانگی‌است،

و ما باید با هم به نام اسلام علیه استبداد مبارزه کنیم و با کسانی که اسلام را به شیوه‌یی پوچ مورد انتقاد قرار می‌دهند، مبارزه کنیم.

متشکرم.

 

 

دکتر ایهم السامرایی وزیر سابق برق عراق

هراس خامنه‌ای و رژیم رو به سقوطش

از ضربات مجاهدان و قیام‌کنندگان قهرمان ایران است

که در شش ماه گذشته به مراتب سنگین‌تر شده است

 

دکتر ایهم السامرایی

اذعان به وجود رهبری انقلاب در ایران از سوی جامعة جهانی بیشتر شده

آخرین مورد آن در حمایت کنگرة آمریکا

از طرح ۱۰ ماده‌یی رئیس جمهور مریم رجوی برای آینده ایران

با ایجاد یک جمهوری دموکراتیک و رعایت حقوق بشر خود را نشان داد

 

دکتر ایهم السامرایی وزیر سابق برق عراق

-دکتر ایهم السامرایی وزیر سابق برق عراق

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خانم مریم رجوی مبارز. برادران و خواهران قهرمان، اعضای محترم مجاهدین خلق. رمضان مبارک. درود و رحمت و برکات خداوند بر شما باد و انشاالله ماه مبارک رمضان بار دیگر باز خواهد گشت در حالی‌که انقلاب مردم قهرمان ایران و سقوط رژیم فاسد و جنایتکار آخوندها محقق شده باشد. و همهٔ ما به تهران آزادی و برابری و عدالت و دموکراسی برمی‌گردیم.

برادران و خواهران گرامی

جنبش مقاومت در ایران قوی‌تر از همیشه است. شجاعت زنان و مردان جوانی که در شش ماه گذشته به خیابان‌ها آمدند تا از آینده‌یی آزاد و دموکراتیک دفاع کنند، علاوه بر واحدهای مقاومت که مایهٔ امید مردم ایران و موتور تحول در داخل کشور هستند، هر روز قوی‌تر می‌شود هر چه این اعمال قوی‌تر باشد، بی‌شک رژیم ضعیف‌تر می‌شود.

هراس خامنه‌ای و رژیم رو به سقوط‌ش ناشی از ضربات مجاهدان و قیام‌کنندگان قهرمان ایران در ۴۴سال گذشته است که در شش ماه گذشته به‌مراتب سنگین‌تر شده است، و طی آن مردم ایران ارادهٴ خود را برای سرنگونی رژیم بیشتر صیقل زده‌اند.

علاوه بر آن اذعان به‌ وجود رهبری انقلاب در ایران از سوی جامعهٔ جهانی بیشتر شده است که آخرین آن هفتهٔ گذشته با حمایت کنگرهٴ آمریکا از طرح ده ماده‌یی رئیس‌جمهور مریم رجوی برای آینده ایران در قطعنامهٔ ۱۰۰ خود را نشان داد که بر ایجاد یک حاکمیت جدید بر پایهٔ جمهوری دموکراتیک و رعایت حقوق‌بشر تأکید می‌شود. در این قطعنامه هم‌چنین بر مخالفت خود از بازگشت هر نوع دیکتاتوری مثل بازگشت فرزند شاه سابق، ابراز داشتند. این طرح حمایت شخصیت‌های مهم آمریکایی و جهانی مانند آقای مایک پنس، معاون سابق رئیس‌جمهور آمریکا و سناتور جوزف لیبرمن و سناتور رابرت توریسلی، ژنرال جیمز جونز و جان بولتون مشاوران امنیت ملی اوباما و ترامپ را در خود دارد.

پس از گذشت بیش از ۴۴سال از حاکمیت این رژیم و مبارزه مداوم علیه این رژیم عقب‌مانده و آخوندهای روضه‌خوان از سوی مقاومت ایران به رهبری مجاهدین خلق قهرمان، بایستی که غرب، اعراب و همسایگان ایران سیاست مماشات با آخوندهای ایران را کنار بگذارند. این سیاست در گذشته شکست‌خورده است و این‌بار نیز بهتر از این نخواهد بود.

نیروهای آزادیخواه جهان و برادران مسلمان و عرب ما در خاورمیانه بایستی بر ضرورت توسل به‌زور در برخورد با نظام ولی‌فقیه و ایستادن در کنار مردم ایران برای دفاع از آرمان آزادی و عدالت تأکید نمایند. و باید تمام تلاش‌ها برای حمایت از مذاکرات هسته‌یی با تهران را متوقف کرد. سیاست مماشات با رژیم آخوندی باعث افزایش بی‌ثباتی و نرسیدن به صلح واقعی خواهد شد و به تقویت رژیمی کمک می‌کند که مردم ایران را شکنجه کرده و می‌کند و پیامدهای فاجعه‌بار آن در افزایش تروریسم و ​​بی‌ثبات کردن منطقه را به همراه خواهد داشت.

 

برادران و خواهران، انقلابیون عراق نیز این روزها در خیابان‌ها مانند شما خواهان سرنگونی این رژیم هستند و موفقیت ما نزدیک است و آتش انقلاب ما خاموش نخواهد شد تا زمانی‌که آخوندهای جنایتکار را از خاکمان بیرون کنیم. این انقلابی است تا آزادی و پیروزی به خواست خدا و با بازوان قهرمانان مقاومت، درود و رحمت و برکات خداوند بر شما باد.

 

 

 

هایل داوود وزیر پیشین اوقاف اردن

به سازمان مجاهدین خلق

به‌خاطر تلاش برای دستیابی به آزادی و دموکراسی در ایران

و ارائه تصویری واقعی و درخشان از ایران و اسلام

درود می‌فرستم

 

 

هایل داوود وزیر سابق اوقاف اردن

-هایل داوود وزیر سابق اوقاف اردن

سلام و درود و رحمت خداوند بر شما باد.

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو مبارک.

ای برادران در سازمان مجاهدین خلق. به تلاش‌های شما برای دستیابی به آزادی و دموکراسی برای مردم ایران درود می‌فرستم، به‌خاطر تلاش‌های شما برای ایجاد تصویری واقعی و درخشان از ایران و اسلام و صلح پایدار در منطقه، درود می‌فرستم.

متأسفانه امروز چهرهٔ واقعی اسلام به‌دلیل سوء‌استفاده از دین به‌منظور اجرای یک برنامهٔ سیاسی مشخص که ربطی به دین ندارد، تغییر داده شده است. این جریان با اعمال خود در حقیقت مذهب و دین را به وسیله‌یی برای دستیابی به اهداف و طمع‌های خود تبدیل کرده است. آنها هم‌چنین این منطقه را درگرداب درگیریها و کشتار و ویرانی فرو برده است و تمام قابلیت‌های این منطقه را به‌جای این‌که برای رفاه و پیشرفت مردم استفاده شود، از بین برده و ضایع کرده است و از این قابلیتها به‌عنوان وسیله‌یی برای گسترش هرج و مرج، ویرانی و نابودی استفاده می‌کند.

علاوه‌بر این‌ها امروزه به‌جای این‌که دین زمینه‌ساز اتحاد مردم این منطقه و جهان باشد، وسیله و ابزار تفرقه و درگیریهاست. در حالی که درست نیست که از دین به‌عنوان وسیله‌یی برای تسلط بر دیگران و کشاندن آنها به آشوب و نابودی استفاده کنیم. این سیاستی است که امروز در ایران توسط طبقه حاکم دنبال می‌شود. که اساساً نیز به ایران و منطقه خدمتی نخواهد کرد.

ما باید اسلام را در رفتارمان، در تصمیمات سیاسی و در همهٔ سازمانهایمان به‌طور مادی نشان بدهیم، به همین دلیل است که امروز از حق مردم ایران و سازمان بزرگ آن‌که به‌دنبال تحقق آرمانها و امیدهای مردم ایران است و برای دفاع از خود و به‌دست آوردن آزادی تلاش می‌کند، همراه هستیم و از آن حمایت می‌کنیم.

از خداوند سبحان و متعال توفیق شما را خواستاریم و این‌که شما را به راه خیر هدایت فرماید.

 

ادامه دارد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/221b0c48-0d26-493e-8b10-65ca94f6609e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات