728 x 90

کنفرانس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان (قسمت آخر)

کنفرانس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان
کنفرانس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان

کنفرانس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان

(قسمت آخر)

 

سخنرانیها و پیامهای

حاتم السر علی وزیر پیشین بازرگانی و حمل و نقل سودان

دکتر عبده المغلس عضو مجلس شورای یمن

شیخ خلیل مرون مدیر مسجد اوری پاریس

دکتر شیخ تیسیر التمیمی قاضیِ القضات پیشین فلسطین

احمد جارالله سردبیر روزنامه السیاسه کویت

و احمد کامل نماینده اپوزیسیون سوریه

 

حاتم السر علی-وزیر پیشین بازرگانی و حمل و نقل سودان

کمال خوشوقتی خودم را از شرکت مستمر در فعالیت‌های این جنبش و مقاومت ایران ابراز می‌کنم و همبستگی کامل خودم را با جنبش و مبارزه ملی این مقاومت اعلام می‌کنم، مبارزه‌یی که هدف آن تحقق دموکراسی و آزادی و عدالت و صلح و امنیت و ثبات در ایران و سراسر منطقه است.

شاید یکی از پارادوکس های عجیب و غریب رژیم ولایت فقیه در ایران این است که در شرایطی که مسلمانان از شرق و غرب این ماه مبارک را جشن می‌گیرند، این رژیم به بیرحمانه‌ترین اعمال و شدیدترین انواع ظلم و ستم و سرکوب و فقیرسازی و مصادره حقوق مردم بی‌دفاع و صلح‌طلب ایران در پهنه داخلی می‌پردازد.

دخالت‌های رژیم ایران در امور کشورها به جنگ‌افروزی و گسترش کشتار و ویرانی و افزایش درد و رنج مردم کشورهای منطقه منجر شده و باعث به هم ریختگی در تجارت بین‌المللی و تهدید کشتیرانی دریایی شده است.

بر همگان روشن است که رژیم ایران با تکیه بر سلاح و سرکوب حاکمیت می‌کند، مورد نفرت مردم ایران است و تحریم گسترده انتخابات اخیر در ایران، میزان نارضایتی مردم ایران از این رژیم را نشان می‌دهد.

متقابلا یک آلترناتیو ملی، دموکراتیک، فعال با برنامه اعلام شده که در اساس طرح ۱۰ ماده‌ای خانم مریم رجوی است وجود دارد که مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته است و از طرف بیش از ۳۱ پارلمان در سراسر جهان، ۱۲۵ رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر پیشین، و ۷۵ شخصیت بین‌المللی برنده جایزه نوبل مورد حمایت است و به‌رسمیت شناخته شده است.

بنابراین تأکید می‌کنم که هیچ راهی برای توقف خشونت سیستماتیک رژیم حاکم بر ایران علیه مردم بی‌دفاع و پایان دان به گسترش تروریسم و ​​بی‌ثبات کردن امنیت در منطقه و کل جهان وجود ندارد.

تنها راه سرنگونی حاکمیت آخوندها و خلاصی مردم ایران از شر ولایت فقیه است

زنده باد ایران آزاد

 

دکتر عبده المِغلٍس - عضو مجلس شورای یمن

از یمن که از مصائب رژیم ولایت فقیه رنج می‌برد به همه شما برادران دینی و انسانیم درود می‌فرستم.

از خوبیهای این دیدارها و سمینارها و کنفرانس‌ها این است که جهان را از درد و رنج مردم ایران که پس از انقلاب بهمن ۱۳۵۷ از یک دیکتاتوری به دیکتاتوری دیگر منتقل شدند و مردم ایران در آن جان‌فشانیهای زیادی کردند، آگاه می‌کند. انقلاب آنها و آمال و آرزوهایشان به دست رژیم آخوندی بسرقت رفت.

ما به‌عنوان مسلمانان مؤمن و آزاده به آزادی به‌مثابه یک حق مشروع برای همه مردم معتقدیم، ما به حق مردم ایران برای دفاع از خود و حق آنها برای انقلاب برای تغییر رژیم اعتقاد داریم، با این رویکرد ما از پروژه شورای ملی مقاومت ایرانو برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم مریم رجوی حمایت می‌کنیم، و امیدواریم که رهایی مردمایران، رهایی کل کشورها و خلقهای منطقه از کابوس بنیادگرایی و تروریسم و مقدمه ثبات، امنیت و صلح بین‌المللی باشد.

حقیقت روشن این است که از ابتدای روی کار آمدن این رژیم، هرج و مرج، جنگ و ناآرامی سراسر منطقه را فراگرفته است و ما نیز مانند سایر کشورهای عربی از این آفت و آنچه که امروز در فاجعه جنگ در غزه می‌بینیم در امان نمانده‌ایم که بهای آن را هزاران هزار مردم فلسطین می‌پردازند و فجایعی که ما در میهنمان یمن و سوریه و عراق و لبنان شاهد آن هستیم.

آنچه در اینجا باید به آن توجه شود، سوء‌استفاده از تخریب و کشتار در غزه است که توسط رژیم ایران و اهرم های آن در یمن، شبه‌نظامیان تروریست حوثی و شبه‌نظامیان تروریست حزب‌الله لبنان صورت می‌گیرد.

آنچه که امروز هر ناظری آن را رصد می‌کند همان قیام و مقاومت و ادامه نفی (رژیم) توسط مردم در داخل ایران است و به‌خوبی صحت این امر یعنی تنفر مردم ایران از این رژیم در انتخابات اخیر آشکار شد. مطابق آمارهای دقیق کمتر از ۵ میلیون نفر یعنی ۸% از کل مردم ایران در این انتخابات شرکت کردند.

هم‌چنین من به شما اطمینان می‌دهم که مردم یمن با کشورشان و دولت‌شان و ارتش و مقاومت‌شان به نفی این رژیم و رویارویی با رژیم ولایت فقیه و اهرم های آن شبه‌نظامیان تروریست حوثی که دولت یمن آن را تروریستی دسته‌بندی کرده، ادامه می‌دهند.

در پایان از خداوند مسئلت دارم که دیدار سال آینده با شما در تهران باشد، خداوند شما را و آرمانتان را پیروز گرداند.

 

شیخ خلیل مرون مدیر مسجد اوری پاریس

ابتدا از شما خانم رجوی رئیس‌جمهور تشکر می‌کنم.

من می‌خواهم تصویر این پیامبر، صلوات الله علیه را مشخص کنم.

حضرت محمد راحت بود، یعنی همیشه خندان بود. او دارای شخصیتی ملایم، با طبیعتی سخاوتمند، با چهره‌ای متواضع بود. اما وقتی کسانی را می‌بیند که مدعی رهبری جهان اسلام هستند، ناراحت می‌شوند. او نسبت به اصحاب سخاوتمند بود، هرگز نمی‌خواست با اصحاب خود متفاوت باشد،

حال آن‌که کسانی را که مدعی رهبری جهان اسلام هستند، مستکبران، پر از شرارت می‌بینیم که از انسانیت به دور هستند.

خانم رجوی ما به رهبرانی نیاز داریم که حق ضعیفان را به آنها برگردانند. کسانی که می‌گویند ما در ایران یک جمهوری اسلامی هستیم، درست برعکس آنها هستند. رفتار آنها با محرومان و رفتار آنها با زنان درست در نقطه مقابل رفتار پیامبر است.

خانم رجوی من در پایان می‌خواهم یک چیز را به شما بگویم. ظاهر و باطن ما یکی است ما تنها یک صورت داریم، حتی ماسک هم نداریم. ما در کنار شما هستیم، هر بهایی که هم که لازم باشد می‌پردازیم. با تشکر.

 

دکتر شیخ تیسیر التمیمی قاضی‌القضات سابق فلسطین

از مسجد الاقصی مبارک در بیت‌المقدس اولین قبله مسلمانان در شرق و غرب جهان گرم‌ترین تبریکات و تهنیت هایم را به‌مناسبت حلول ماه مبارک رمضان تقدیم شما می‌کنم.

هم‌چنین در این شب مبارک درودها و محبت مردم فلسطین که با یک کشتار دسته‌جمعی و تصفیه‌های قومی مواجه هستند و بیش از ۱۲۰هزار نفر از آنها کشته و زخمی شده‌اند که اکثرشان از کودکان و زنان و سالمندان بودند را به شما می‌رسانم.

همزمان رژیم آخوندی از دهها سال پیش در ماه مبارک رمضان از شعار آزادی قدس و روز جهانی قدس در ماه رمضان سو استفاده می‌کند.

این در حالیست که مردم ایران برادر از فقر و گرسنگی رنج می‌برند و هزاران مخالف ایرانی توسط این رژیم دیکتاتور به‌قتل رسیده و یا دستگیر شده‌اند.

تحریم انتخابات توسط مردم برادر ایران نفرت مردم ایران از این رژیم را منعکس می‌کند.

این در حالی است که گرد آمدن مردم ایران حول اپوزیسیون ایران به رهبری خواهران و برادران در سازمان مجاهدین خلق ایران که امید مردم ایران برای آزادی و ثبات و برادری و دموکراسی هستند رو به فزونی است.

لذا از کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهم که با این رژیم مماشات نکنند و برای تغییر آن در کنار مردم ایران باشید که از شورای ملی مقاومت ایران به رهبری برادران و خواهران در سازمان مجاهدین خلق ایران حمایت می‌کنند و هم‌چنین از طرح ده ماده‌ای رئیس‌جمهور خواهر مریم رجوی برای محقق کردن آرزوهای مردم ایران با برقراری یک نظام دموکراتیک که برادری و ثبات و صلح در منطقه را محقق می‌کنند حمایت کنید.

 

احمد جارالله- سردبیر روزنامه السیاسه کویت

هر سال در ماه رمضان جمع می‌شویم تا از مقاومت ایران به‌ریاست خانم مریم رجوی صحبت کنیم. هر سال شاهد پیشرفت این مقاومت و روی آوردن مردم به آن چه در داخل ایران و هم‌چنین در بین مردم جهان که در کنفرانس سالانه آنها از همه نقاط عالم شرکت می‌کنند، هستیم.

خانم مریم رجوی در خلال سال‌ها توانست توجه و تأیید مردم ایران را به‌دست بیاورد.

با فعالیت این مقاومت که خانم مریم رجوی آنرا هدایت می‌کند، جهان به این باور رسیده است که آنچه در ایران اتفاق میافتد، خارج از نرم یک حاکمیت در اداره کشور یا اداره مردم است. از این رو ما شاهد انزوای روزافزون رژیم ایران هستیم.

رژیم آخوندی ادعا دارد که قدس را آزاد می‌کند اما برعکس هر آنچه از طرف این رژیم شاهد بودیم، تخریب یمن، لبنان و عراق و تخریب تمامی این دولتهاست و تلاش می‌کند که در آنها نفوذ کند.

امیدوارم خانم بزرگوار مریم رجوی و گروه اپوزیسیونش موفقیت‌شان را در برآورده ساختن خواسته‌های مردم ایران تکمیل کنند.

مردمی که در انتظار یک حکومت با کفایت و حکومتی که مردم را راضی می‌کند هستند.

 

احمد کامل نماینده اپوزیسیون سوریه

همه سخنرانها نسبت به سوء‌استفاده بی‌رحمانه و ظالمانه رژیم ایران از مردم فلسطین هشدار دادند؛ که اکنون در حال تجربه یک فاجعه بزرگ هستند. رژیم ایران با آرمان فلسطین بازی و از این آن سوء‌استفاده می‌کند، اما در واقع یک آرمان فلسطین واقعی و عادلانه وجود دارد، و یکی از بزرگترین مسائل جهان است. آنچه که باید متوقف شود، حمایت از مسأله فلسطین و فلسطینیها نیست، بلکه بازی رژیم ایران با این موضوع است که باید متوقف شود.

همه سخنرانان خطر رژیم ایران برای مردم ایران و مردم منطقه را گوشزد کردند و گفتند که آزادی مردم ایران، آزادی همه مردم منطقه است و چون در ماه رمضان هستیم و ماه رمضان یک مناسبت اسلامی است همه تأکید داشتند که رژیم آخوندی نقض کننده ارزش‌ها و اخلاق اسلامی است.

خانم مریم رجوی در سخنانش یک کلمه اضافه کردند که تمام این مفهوم را خلاصه کرد، «اسلام آمد تا غل و زنجیر را از دستها و اذهان بردارد» و این رژیم کاملاً برعکس آن است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/446e5b27-533c-4d5c-a777-2e76596df86c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات