728 x 90

با شرکت خبرنگاران رسانه‌های بین‌المللی:

کنفرانس اینترنتی محمد محدثین - ابعاد فاجعهٔ کرونا در ایران، پنهان‌کاری و اقدامات فریبکارانه رژیم آخوندی

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران

جامعه بین‌المللی باید رژیم را مجبور کند که کمکهای خارجی بدون دخالت نهادهای رژیم، به‌مردم ایران و نیازمندان برسد.

همهٔ زندانیان، به‌ویژه زندانیان سیاسی باید به‌فوریت آزاد شوند.

 

در یک کنفرانس مطبوعاتی اینترنتی با حضور خبرنگاران رسانه‌های بین‌المللی در روز ۷فروردین ۹۹ محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ابعاد گسترده فاجعه کرونا و پنهان‌کاریهای مجرمانه رژیم و اقدامات فریبکارانه آخوندها در سطح بین‌المللی برای تضعیف تحریم‌های جهانی علیه رژیم با بهره‌برداری از تاثیرات شیوع کرونا در ایران را افشا کرد. وی گفت: «گزارشها از قم نشان می‌دهد، روزانه ۶۰تا ۷۰نفر به‌خاطر ابتلا به ویروس کرونا می‌میرند و گورستانها دیگر نمی‌توانند گنجایش دفن بیشتر داشته باشند.

وضعیت در گورستان بهشت ​​زهرا در تهران نیز وخیم است. حداقل ۱۸۵۰قربانی تا ۲۸اسفند در گورستان بهشت ​​زهرا دفن شده‌اند. اخیراً قراردادی برای حفاری ۱۰،۰۰۰گور اضافی در این گورستان به‌امضا رسیده است».

 

محدثین افزود: «یکی دیگر از شاخصهای مقیاس فاجعه، کشته شدن بیش از ۱۰۰مقام رژیم، از جمله بیش از دوازده آخوند ارشد مانند نمایندگان خامنه‌ای و مشاوران، حداقل ۱۰سرکرده ارشد سپاه از جمله سرتیپهای سپاه است. حسین اسدالهی، سرکرده سابق لشکر ۲۷سپاه که مسئولیت کنترل تهران را برعهده‌ دارد، یکی از آنان است.

یکی از مسائل قابل توجه، مشکلات کادر پزشکی، اعم از پزشکان و پرستاران است که فاقد اساسی‌ترین نیازهای شخصی برای حفاظت فردی خود هستند. تاکنون بیش از ۱۰۰پزشک، پرستار و سایر کادر پزشکی در حین معالجه بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند».

 

مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت درباره بگیر و ببندهای رژیم به‌خاطر انتشار آمار تلفات ناشی از کرونا افزود: «س‍پاه پاسداران دستور داده است که تمام بخش‌ها و مقرهای استان سپاه در بیمارستانها، مراکز پزشکی و بهداشتی حضور داشته باشند تا گزارش تعداد بیماران آلوده یا فوت شده در اثر ویروس را کنترل کنند».

وی در ادامه تلاشهای رژیم برای پنهان‌کاری آمار تلفات و مبتلایان به‌کرونا به‌خاطر راهپیمایی نمایشی ۲۲بهمن و نمایش انتخابات رژیم را برشمرد و با اشاره به استمرار پروازهای ماهان‌ایر سپاه پاسداران به‌رغم هشدارهای مکرر افزود: «در حالی‌که رژیم تلاش هماهنگی برای مقصر دانستن تحریم‌ها به‌عنوان دلیل واقعی وضعیت فاجعه‌بار انجام داده است، در حقیقت هیچ‌کس جز رژیم مسئول بحران نیست».

 

محمد محدثین سپس با اشاره به چند حقیقت اساسی در ارتباط با رژیم ولایت فقیه در ایران از جمله سرکوب، حمایت از تروریسم و جنگ‌افروزی در منطقه، گسترش سلاحهای کشتار جمعی و فساد و چپاول نهادینه شده در این رژیم که باعث ویرانی پایه‌های اساسی جامعه ایران به قیمت برپا ماندن این رژیم شده و غارتگری نجومی در نظام ولایت فقیه از جمله از بودجه درمانی گفت:

«امکانات پزشکی منحصراً توسط سپاه کنترل می‌شود. به‌دلیل احتکار و سوء‌مدیریت، بیمارستانها فاقد منابع اولیه هستند و تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با این فاجعه را دارند. بیماران معمولی از نیازهای اساسی مانند ماسک و مایعات ضد عفونی کننده محروم هستند. سپاه آنها را با قیمت واقعی ۱۰برابر در بازار سیاه به فروش می‌رساند.

به اذعان مقامات ارشد رژیم، پنج مؤسسه وجود دارد که ۶۰درصد از ثروت ملی را کنترل می‌کنند. این موارد شامل: ستاد اجرای فرمان خمینی، قرارگاه خاتم سپاه، آستان قدس رضوی، بنیادهای شهدا و مستضعفان است.

همه آنها تحت کنترل کامل خامنه‌ای هستند. و دارایی تنها ستاد اجرای فرمان خمینی بیش از ۱۰۰میلیارد دلار باشد.

در واقع دهها میلیارد دلار دارایی وجود دارد که بخش کمی از آن می‌تواند هزینه‌های مقابله با ویروس کرونا، از جمله پرداخت حقوق کارگران، کارمندان و پرستاران را تأمین کند».

 

نمودار مقایسه آمار رسمی اعلام شده توسط رژیم با آمار واقعی فوت‌شدگان بر اثر کرونا

نمودار مقایسه آمار رسمی اعلام شده توسط رژیم با آمار واقعی فوت‌شدگان بر اثر کرونا

 

مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت در پایان افزود: «در سراسر جهان، دولتها برای مبارزه با ویروس کرونا روالهای معمول خود را کنار گذاشته‌اند. ایران تنها کشوری است که رژیم و مردم در دو طرف مختلف قرار دارند. تلاشهای رژیم با هدف پنهان کردن آمار واقعی و مقابله با پیامدهای سیاسی کرونا، یعنی خنثی کردن هر گونه ابراز خشم عمومی در پاسخ به سوء‌مدیریت رژیم در مقابله با این ویروس. امری است به‌طور جدی موجب بروز سختیهای بسیاری برای مردم ایران شده است.

رژیم از گرفتاری مردم ایران برای تضعیف تحریم‌ها سوء‌استفاده می‌کند تا ابزار بیشتری برای ادامه سرکوب، تروریسم و ​​جنگ‌طلبی خود داشته باشد. کلیه کمکها به ایران باید مستقیماً توسط آژانس‌های بین‌المللی ارسال و توزیع شود. در غیراین صورت آنها توسط رژیم دزدیده می‌شوند.

جامعه بین‌المللی باید رژیم را مجبور کند که اجازه ورود روزنامه‌نگاران، ناظران، مأموریتها و کمکهای خارجی را به داخل کشور بدهد و اجازه دهد که بدون واسطه کمکها به نیازمندان برسد. آنها هم‌چنین باید رژیم را تحت فشار قرار دهند تا همه زندانیان، به‌ویژه زندانیان سیاسی آزاد شوند».

 

سرجمع فوت‌شدگان بر اساس شهرهای ایران - ۷فروردین ۹۹

سرجمع فوت‌شدگان بر اساس شهرهای ایران - ۷فروردین ۹۹

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b09fd12f-2fd1-4c1a-9ded-5a8b930a11b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات