728 x 90

کندی اینترنت صدای همه را درآورده است

محدود کردن اینترنت - عکس از آرشیو
محدود کردن اینترنت - عکس از آرشیو

«کسی زیر بار کندی اینترنت نمی‌رود» عنوان مطلبی در  روزنامه حکومتی همدلی ۳ اسفند است که تلویحاً به ترس و وحشت سران نظام از شبکه‌های اجتماعی اعتراف می‌کند.

همدلی نوشته است: کندی اینترنت صدای همه را درآورده است. موضوعی که تا به امروز هیچ‌کس مسئولیتش را برعهده نگرفته است اما زمزمه‌هایی از اجرای طرح جنجالی «صیانت از حقوق کاربران در برابر فضای مجازی» یا همان که در فضای مجازی به فیلترینگ نوین اینترنت معروف شده، به گوش می‌رسد.

در همین رابطه ویس کرمی کارگزار رژیم در کمیسیون مشترک طرح صیانت برای طفره رفتن از پاسخ شفاف به این موضوع گفت: «کندی اینترنت شاید به مسائل اجتماعی دیگر ربطی داشته باشد و این را باید از مسئولان مربوط پرسید»...
همدلی به‌نقل از وی نوشت؛ ویس کرمی با یادآوری این نکته که هر زمانی موضوعات حاد سیاسی و امنیتی در کشور پیش بیاید حاکمیت تصمیم به انسداد اینترنت می‌گیرد، اظهار داشت: «در حال حاضر هم که طرح صیانت اجرانشده، این مسائل رخ می‌دهد و وجود دارد»... .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس رژیم نیز با اعتراف به افزایش نفرت عمومی مردم از نظام آخوندی گفت:... حساسیت افکار عمومی نسبت به مسأله اینترنت باعث شود که نوع نگاه منفی به مجلس یازدهم و دولت رئیسی به بیشترین میزان خود برسد (روزنامه حکومتی همدلی ۳اسفند). 

پیش از این عباس عبدی مهره ریزشی رژیم در این باره گفت: «این موضوع ربطی به زیرساختها ندارد .... ظاهراً این وضع ناشی از اجرای بی‌سر و صدای همان طرح صیانت پیش از تصویب قانون است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/603629d8-979f-4cff-8f90-d66930ceaf64"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات