728 x 90

کمیسیون ورزش شورا عموم ورزشکاران و ورزش دوستان را به اعتراض علیه اعدام جنایتکارانه مجیدرضا رهنورد فرامی‌خواند

کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت

کمیسیون ورزش شورا عموم ورزشکاران و ورزش دوستان را به اعتراض علیه اعدام جنایتکارانه مجیدرضا رهنورد فرامی‌خواند

صبح امروز شورشگر قهرمان مجیدرضا رهنورد در مشهد به‌دست دژخیمان رژیم جنایتکار خامنه‌ای به‌دار آویخته شد و در کنار محسن شکاری به اسطوره دیگری برای مردم ایران تبدیل شد. مجیدرضا در ۲۸آبان دستگیر و در ۸آذر در بیدادگاه آخوندی به اعدام محکوم شده بود و تنها ۲۰روز پس از دستگیری، اعدام شد.

مجیدرضای دلاور ورزشکاری جوانمرد و خوشنام بود که شجاعانه به دفاع از تظاهرات مردم مشهد علیه خامنه‌ای و مقابله با هجوم وحشیانه بسیجیان هار و تیراندازی نیروهای سرکوبگر پرداخت.

کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران این جنایت سبعانه را قویاً محکوم می‌کند و شخص خامنه‌ای را مسئول مستقیم این جنایت می‌داند، اما نه فقط از این جنایت طرفی نخواهد بست بلکه روند سرنگونی تمامیت نظامش را سرعت خواهد بخشید.

کمیسیون ورزش شورا با استقبال از اعلام اعتراض و عزای ملی به‌مناسبت شهادت مجیدرضا رهنورد و هفتم شهادت محسن شکاری توسط خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب مقاومت ایران، عموم ورزشکاران و ورزش‌دوستان ایران را به اعتراض علیه این اعدام جنایتکارانه فرامی‌خواند و از عموم ورزشکاران و مجامع ورزشی در کشورهای مختلف جهان خواهان محکوم کردن این جنایت ضدانسانی می‌باشد. راه و آرمان مجیدرضا رهنورد بر قله افتخار و شرف ایران و ایرانی در کنار ورزشکارانی هم‌چون حبیب خبیری، فروزان عبدی، نوید افکاری و... که جان‌شان را فدای آزادی مردم میهن‌شان کرده‌اند، خواهد درخشید.

شورای ملی مقاومت ایران- کمیسیون ورزش

۲۱ آذر ۱۴۰۱ (۱۲ دسامبر۲۰۲۲)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6768beea-71c9-4dca-ba71-fbf80090c9a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات