728 x 90

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت، قتل مهسا امینی ۲۲ساله، به‌دست نیروهای سرکوبگر رژیم زن‌ستیز آخوندی را به‌شدت محکوم می‌کند

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت

قتل مهسا امینی، ۲۲ساله، به‌دست نیروهای سرکوبگر رژیم زن‌ستیز آخوندی را به‌شدت محکوم می‌کند

 

مهسا (ژینا) امینی، دختر ۲۲ساله اهل سقز که به‌همراه خانواده‌اش به تهران سفر کرده بود، روز سه‌شنبه ۲۲شهریور در ورودی بزرگراه حقانی توسط نیروهای گشت ارشاد، دستگیر شده و به ارگان سرکوبگر موسوم به «امنیت اخلاقی» منتقل می‌شود.

وی که نسبت به این بازداشت اعتراض می‌کند به‌شدت مورد ضرب و شتم مزدوران انتظامی قرار گرفته و به‌دلیل شدت جراحات، به بیمارستان کسری در تهران منتقل می‌گردد. پزشکان معالج او پس از معاینه مهسا اعلام کردند که وی به‌طور همزمان دچار سکته قلبی و مرگ مغزی شده است. گفته می‌شود مرگ مغزی مهسا به‌دلیل شکستگی جمجمه او به‌دنبال ضربات شدید مزدوران به سر وی بوده است.

در وحشت از واکنش عمومی نسبت به این جنایت وحشیانه، رئیسی جلاد دستور پیگیری و بررسی این حادثه را به احمد وحیدی وزیر کشورش داد.

 

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، ضمن ابراز عمیق‌ترین همدردی‌ها با خانواده مهسا امینی، تصریح کرد زن‌ستیزی رژیم آخوندی هر روز قربانیان بیشتری در میان زنان و دختران ایرانی می‌گیرد. ضرب و شتم وحشیانه مهسا توسط مزدوران رژیم، خشم و انزجار هر انسانی را برمی‌انگیزد. ستم آخوندها و پاسداران جهل و جنایت با ایستادگی و مقاومت زن ایرانی درهم خواهد شکست. با تمام قوا باید با این رژیم مقابله کرد.

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت از شورای حقوق‌بشر و همه سازمانها و فعالان حقوق زنان می‌خواهد که این جنایت وحشیانه را محکوم کنند و در مقابل این رژیم زن‌ستیز تن به مماشات و سازش ندهند.

 

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران

۲۵شهریور ۱۴۰۱ (۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1d842b6-92fa-4081-a7bc-70dc77962e9d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات