728 x 90

کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت از اعتراضهای گسترده و سراسری معلمان و بازنشستگان ایرانی که ماههاست جریان دارد، قویاً حمایت می‌کند

کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت
کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت

کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت که از حمایت ۴۰۰۰ پارلمانتر در اروپا و آمریکا برخوردار است اعلام کرد از اعتراضهای گسترده و سراسری معلمان و بازنشستگان ایرانی که ماههاست جریان دارد، قویاً حمایت می‌کند.

این کمیته از همه ارگانهای ذیربط بین‌المللی می‌خواهد تظاهرات سراسری روز یکشنبه ۳اکتبر (۱۱ مهر) را از نزدیک دنبال کنند و اجازه ندهند رژیم آخوندی آنرا سرکوب کند.

 

کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت از همه اتحادیه‌ها و سندیکاهای معلمان و دانشجویان در کشورهای مختلف جهان خواست به حمایت از معلمان ایرانی برخیزند و اجازه ندهند دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران صدای حق‌طلبانه آنها را خاموش کند.

رژیم ایران همه ساله دهها میلیارد دلار هزینه سرکوب و پروژه‌های اتمی و موشکی می‌کند و دست‌نشانده‌های تروریست خود در خاورمیانه را مسلح کرده و آموزش می‌دهد و تأمین مالی می‌کند اما از اختصاص دادن پول لازم برای کمک به ایرانیان برای مقابله با کرونا که نزدیک به ۴۵۰هزار نفر جانشان را در اثر آن از دست داده‌اند، امتناع می‌کند.

بخشهای وسیعی از سرمایه‌های مردم ایران توسط علی خامنه‌ای و سپاه پاسداران غصب شده است و معلمان و بازنشستگان و کارگران و زحمتکشان زیر بار فشارهای طاقت‌فرسای اقتصادی کمرشکن شده‌اند.

کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت از ملل متحد و ارگانهای ذیربط جهانی خواست برای آزادی معلمان زندانی اقدام فوری به‌عمل بیاورند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a79fe29-77d0-456a-8b13-11d9ef01a0c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات