728 x 90

کلاهبرداری ۲هزار میلیارد تومانی جلوی چشم دولت حزب‌اللهی

کوروش کمپانی
کوروش کمپانی

در روزگاری که همه کسب و کارها و حتی امورات شخصی و خانوادگی مردم با یک «موبایل» می‌چرخد یا دست‌کم «تسهیل» می‌شود، یک کمپانی رسمی پیدا می‌شود (به اسم هلدینگ؟! یا کمپانی کوروش) که با هزاران تبلیغ و ترفند به همه می‌قبولاند که موبایل مدل آیفون را به نصف قیمت جهانی‌اش می‌تواند در دسترس همگان بگذارد!

دقت کنید! نصف قیمت جهانی آن! یعنی وعده داده که موبایل ۳۵ تا ۴۰میلیون تومانی را به ۲۰میلیون تومان به مشتری بدهد!

البته که عجیب است اما این تبلیغ بارها و بارها و بارها از رسانه‌های رسمی این نظام با حضور چهره‌های شناخته شده و پیش چشم تمامی مسئولان نظام پخش می‌شود و نشان می‌دهد که این تبلیغ، کار یک بنگاه مقبول حکومت است! یا دست‌کم شارلاتان و قاچاق‌چی نیست و خلاصه کارش این‌قدر اعتبار دارد که جلوی چشم کل نظام و وسط چهارراه پایتخت، تجارت مشکوکش را این‌گونه تبلیغ می‌کند!

ضمن این‌که همه می‌دانند وارد کردن موبایل در انحصار بنیادهای حکومتی و ارگانهای خاص است و ورود غیردولتی آن، قاچاق محسوب می‌شود! همه می‌دانند که وارد کننده موبایل حتماً باید حکومتی باشد و یا وصل به حکومت و آن ارگانهای دارای مجوز واردات موبایل باشد که این‌گونه وسط روز تبلیغ وارد کردن و فروش موبایل آن‌هم از نوع «آیفون» بکند و کسی هم کاری به کارش نداشته باشد! اما... . اما نتیجه این‌که؛ شماری از مردم می‌روند و هر کدام هم کلی پول نقد برای پیش‌خرید نزد این کمپانی می‌گذارند تا به نوبت و با حفظ شئونات! بدون صف بستن در خیابان یا از سر و کول هم بالارفتن در فلان فروشگاه، موبایل گران قیمت‌شان را به نصف قیمت دریافت کنند!

چند نفر پول گذاشتند؟ آمارهایی که رسانه‌ها منتشر کرده‌اند می‌گوید صدهزار نفر!

صاحب هلدینگ؟ یا صاحب کمپانی؟ همین‌که صندوقش از ۲هزار میلیارد تومان انباشته شد، پول را برداشته و غیبش می‌زند! و داستان پایان می‌یابد.

تنها اتفاقی که می‌افتد این‌که دو هزار میلیارد تومان پس‌انداز مردمی که با این قبیل خرید و فروش‌ها تلاش می‌کنند ارزش پول‌شان را حفظ کرده و نان شبشان را در بیاورند، هستی‌اشان را از کف می‌دهند!

این نهاد هم که یک نهاد دولتی نبوده که مثل صندوق‌های قرض‌الحسنه، دولت ناگزیر از پرداخت بخشی از پول مردم بشود! و این بخشی از دزدبازاری است که آخوندها در جدید‌ترین نمایش از سرقت‌های سازمان‌یافته حکومتی برای سرقت پول مردم، طراحی کرده‌اند.

نظامی که پول مردم را یا در بورس بالا می‌کشد یا در بازار مصنوعی خرید و فروش ارز، یا در پیش‌فروش کردن خودروهایی که هرگز وارد نمی‌شوند!

و اکنون در پیش‌فروش موبایل‌هایی که هرگز وجود خارجی نداشته‌اند. یک دور باطل شارلاتانیسم حکومتی که مردم را مورد سوءاستفاده قرار می‌دهد و هر بار به شکلی!

تا روزی که سرانجام مردم، صاحب‌عله اصلی نظام را با همان عبا عمامه و سر ریشش گرفته و به صندلی مجازات ببندند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43e310e8-ce41-4029-a1eb-6991ab7a3e60"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات