728 x 90

سه کشور اروپایی به رژیم هشدار دادند نقض برجام را متوقف کند

سه کشور اروپایی به رژیم هشدار دادند نقض برجام را متوقف کند
سه کشور اروپایی به رژیم هشدار دادند نقض برجام را متوقف کند

وزرای خارجه سه کشور فرانسه، انگلستان و آلمان، در یک موضع‌گیری مشترک تأکید کردند رژیم آخوندی باید از برجام متابعت کند و از مسیری که در نقض برجام طی کرده، بازگردد.

از سوی دیگر، آخوند روحانی رئیس‌جمهور ورشکسته ارتجاع، مدعی شد که برجام را نقض نکرده و بار دیگر، خودش را از کوالالامپور به مذاکره با آمریکا در ژاپن دعوت کرد!

آخوند روحانی: در مسأله هسته‌یی ما از طریق مذاکره در سهم خودمان یعنی سهم ایران صددرصد روشن کردیم که ایران اهل گفتگو و مذاکره هست و می‌تواند گره‌ها را از طریق مذاکره باز بکند و ما توانستیم به یک توافقاتی با کشورهای جهان برسیم.

وی افزود: در دوره بعد اونچه ما شاهدش هستیم باز هم این ایران نیست که توافق را بهم زده یا معاهده را بهم زده یا قولی که داده اون قول را زیر پا گذاشته، باز هم این از طرف مقابل آغاز شده.

آخوند روحانی اضافه کرد: کاری که آمریکا کرده به نفع هیچکس نبوده نه به نفع خودش نه به نفع دوستانش نه به نفع دیگران و بنابراین این مسیر وقتی مسیری است که باخت باخت است مسیری است که به نفع هیچ‌کس نیست این مسیر نمی‌تواند بلندمدت ادامه پیدا کند این مسیر یک جایی ناچار است متوقف بشود چون مسیری نیست که برای کسی فایده داشته باشد و مفید باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f82e073d-dd61-400f-b543-7f8a9bd3559a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات