728 x 90

کشمکش‌ها و جنگ باندهای غارتگر ولایت بر سر لایحه بودجه دولت رئیسی جلاد و انتصابات فامیلی

لایحه بودجه دولت رئیسی جلاد
لایحه بودجه دولت رئیسی جلاد

در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس رژیم، کشمکش‌ها و جنگ باندهای غارتگر ولایت بر سر لایحه بودجه دولت رئیسی جلاد به‌ویژه به‌خاطر حذف ارز ۴۲۰۰تومانی و هم‌چنین انتصابات فامیلی و اوضاع خطرناک اقتصادی رژیم بالا گرفت.

زارعی، مجلس ارتجاع ۷ دی ۱۴۰۰ «تذکر به دولت و مجلس در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف ارز ترجیحی دیگر وقت آزمایش و خطا نیست اگر اتفاق نادرستی در این زمینه رخ دهد حتماً شما در پیشگاه ملت پاسخگو خواهید بود. (خبرگزاری مجلس رژیم ۷دی)

مرادیان، مجلس ارتجاع ۷ دی ۱۴۰۰ «ارز ترجیحی را بنظرم دولت باید به فکر اجرای تدریجی ان باشد واقعاً مردم و جامعه در این وضعیت تحمل و کشش انرا ندارند که در یک وعده بیایند همه آنها یک‌مرتبه قطع بشود در بحث لایحه بودجه اتفاق‌هایی افتاده حذف بسیاری از پروژه‌ها که واقعاً جای تعجب است» (خبرگزاری مجلس رژیم ۷دی)

فلاحی، مجلس ارتجاع ۷ دی ۱۴۰۰ «دولتهایی که برخی از آنها همه درها را به روی دنیا بستند و قطعنامه بارانمان کردند و می‌خواستند با یارانه معجزه کنند و برخی از آنها همه درها را گشودند و از منافع ملت اتوبان بدون دست‌اندازی برای دشمنان ملت ساختند و وعده‌های شق القمرهای صد روزه دادند و در پایان ما ماندیم و حوضی پر از جلبک‌های بی‌خاصیت سیاسی. تیم اقتصادی که حکایتش شبیه ژنرال‌های بدون سربازی است که فرمان می‌دهند و کسی تبعیت نمی‌کند و به جای رقابت با مشکلات مردم با خود رقابت می‌کنند و گوشه‌ای از شاهکار این تیم اقتصادی را در لایحه بودجه ۱۴۰۱ می‌بینیم؛ لایحه‌ای که بسیاری از برآوردهایش غلط است و دوباره دست دولت را در جیب مردم فرو کرده است برادر من برخی از وزرای شما انگار سرکوچه فامیلی، دوستی و رفاقت نشسته‌اند و به همه رفقای سیاسی، نسبی و سببی خود بفرما داده‌اند؛ » (خبرگزاری مجلس رژیم ۷دی)

سیاهکلی، مجلس ارتجاع ۷ دی ۱۴۰۰ «حداقل ارز مورد نیاز هر خودرو ۱۵۰۰دلار است که نمی‌توانند تأمین کنند و یا می‌گویند برخی از قطعات مورد نیاز خودرو را نمی‌توانند وارد کنند.

این موضوع به این معنا است که خودروی تولید داخل نداشته بلکه میزان مونتاژ خودروها متفاوت است. یکی خودرویی را با ۲۰درصد و دیگری با ۸۰درصد تولید می‌کند. پس بعد از چند دهه انحصار و خالی کردن جیب مردم برای تولید خودرو، به افتخار مونتاژ خودرو نائل شده و خودروهایی تولید می‌کنیم که مصرف زیاد داشته، گران هستند، کیفیت ندارند و فروشنده از قیمت فروش آن ناراضی و خریدار از قیمت خودرو ناراضی است؛

من برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم خواستار استیضاح وزیر صمت شده‌ام که در کارتابل نمایندگان وجود دارد. اگر واقعاً به قیمت جدید خودرو معترض هستید، استیضاح را امضا کنید. البته وزیر صنعت آن‌قدر خیالش راحت است که گفته استیضاح من جدی نیست. شاید هم درست می‌گوید». (خبرگزاری مجلس رژیم ۷دی)

صالحی، مجلس ارتجاع ۷ دی ۱۴۰۰«اینک تنزل جایگاه مجلس به کارگزینی دولت و صدور توصیه نامه‌های استخدامی برخلاف نص صریح قانون را زنگ خطری برای آینده نظام پارلمانی می‌دانم در تذکری به دولت و مجلس در خصوص نگاه واقع‌بینانه به نرخ تورم و افزایش عادلانه حقوق کارکنان در بودجه سال۱۴۰۱ این نگاه غیرواقع‌بینانه در لایحه رتبه‌بندی معلمان خودش را نشان داد و چیزی مصوب شد که نه تنها رضایتی در میان فرهنگیان ایجاد نکرد بلکه سطح نارضایتی آنها را نیز افزایش داد و به نظر م نپرداختن به بحث رتبه‌بندی معلمان با این شرایط بسیار سنگین‌تر از تصویب دست و پا شکسته آن بود که الآن توسط شورای نگهبان به مجلس عودت داده شده است». (خبرگزاری مجلس رژیم ۷دی)

مولوی، مجلس ارتجاع ۷ دی ۱۴۰۰ «متأسفانه بعضی از انتصابات شما نه اهلیت لازم دارد و نه شانیت و به مصداق فذکر با صراحت اعلام می‌کنم تا دیر نشده در تیم اقتصادیتان تجدیدنظر کنید. آنها نه تنها مردانی برای تنگناهای اقتصادی نیستند بلکه در امور یومیه هم وامانده‌اند. جناب آقای رئیس جمهور، انتظار دارم به وزیر راه دستور دهید از اتاق خود خارج شود و جاده‌های مرگبار خوزستان را نگاهی بکندآقای بی‌برنامه در بودجه، شما کافی است به‌جای دو دستتان که در جیب خوزستان باشد، یک دستتان را بیرون آورید، ببینید وضع خوزستان چه خواهد شد. (خبرگزاری مجلس رژیم ۷دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c483488b-4791-4533-9b06-267bae8a5ba2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات