728 x 90

کشمکش درونی نظام بر سراعتصاب غذای معاون رئیس‌جمهور قبلی رژیم

بقایی-احمدی نژاد
بقایی-احمدی نژاد

در حالیکه اعتصاب‌غذای حمید بقایی معاون زندانی رئیس‌جمهور قبلی رژیم و نقل و انتقال وی بین بیمارستان و زندان به موضوع کشکمش درونی رژیم تبدیل شده، احمدی‌نژاد نسبت به احتمال تزریق داروهای ناشناخته به بقایی هشدار داد.

سایت احمدی‌نژاد نوشت: بدون تردید بقایی در سلامت کامل جسمی و روحی بازداشت و زندانی شده است، بنابراین هر گونه اقدامی از جمله تزریق داروهای ناشناخته به بهانه برطرف کردن آنچه مشکلات روحی و روانی خوانده شده یک تلاش مشکوک محسوب می‌شود.

دفتر رئیس‌جمهور قبلی رژیم با صدور بیانیه‌یی اعلام کرد: روند برخورد دستگاه قضایی با اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی نشان می‌دهد که مقامهای قضایی کار را از تخریب گذرانده و با زیرپا نهادن همه موازین قانونی و حتی انسانی، قصد جان آنها را دارند. مسئولیت سلامتی مشایی و بقایی و هر گونه آسیب به آنان برعهده همه مقامات نظام و به‌ویژه مقامات ارشد قضایی است.

حمید بقایی نیز اعلام کرد: به نظر می‌رسد اظهارنظرهای کذب درباره شرایط روحی و روانیِ من، اهداف دیگری را دنبال می‌کند. تأکید می‌کنم که در زندان هیچ دارویی مصرف نمی‌کنم و خودکشی هم نخواهم کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0c52d06-a8a2-4b90-84a7-f139264f7791"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات