728 x 90

کشف شبکه قاچاق مواد مخدر حزب‌الشیطان

کشف شبکه قاچاق مواد مخدر حزب‌الشیطان
کشف شبکه قاچاق مواد مخدر حزب‌الشیطان

عرب نیوز طی گزارشی اعلام کرد مقام‌های امنیتی نیجریه و عربستان یک شبکه قاچاق وابسته به حزب‌الله را که قصد داشت ۴۵۰هزار قرص مخدر محرک کپتاگون امفتامین را با جاسازی در تجهیزات مکانیکی از لبنان از طریق دریا به نیجریه و از آنجا به عربستان سعودی قاچاق کند، در نیجریه کشف و خنثی کردند.

یکی از اصلی‌ترین منابع تأمین مالی حزب‌الشیطان لبنان که به‌عنوان جریان مزدور رژیم آخوندها در لبنان به حساب می‌آید، قاچاق مواد مخدر به کشورهای جهان است.

وبسایت العربیه به‌تاریخ ۱۸شهریور نوشت: سرهنگ طلال الشلهوب سخنگوی وزارت کشور عربستان از خنثی سازی یک شبکه تولید و قاچاق مواد مخدر مرتبط با حزب‌الله لبنان خبر داد.
واس خبرگزاری رسمی عربستان روز پنجشنبه ۱۸ شهریور به‌نقل از سخنگوی وزارت کشور عربستان با اشاره به همکاری با نیجریه در کشف و توقیف مواد مخدر تأکید کرد که عربستان با اقدامات جنایتکارانه‌ای که امنیت کشور و جوانان آن را از طریق ارسال مواد مخدر تهدید می‌کند، مقابله می‌کند.
این شبکه با ارسال محموله خود از لبنان به نیجریه قصد داشت، قرص‌ها را با جاسازی درون تجهیزات مکانیکی به مقصد عربستان ارسال کند ولی با هماهنگی مقامات کشور نیجریه این محموله کشف و ضبط شد.
این شبکه قرار بود از طریق دریا تعداد ۴۵۱۸۰۷قرص آمفتامین را به عربستان قاچاق کند.
از این پیش‌تر وزارت کشور عربستان در خرداد گذشته نیز در اعلامیه‌ای گفته بود که قاچاق ۱۴.۴میلیون قرص مواد مخدر توسط یک کامیون از مبدأ لبنان را ناکام کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac4f6f6c-2b7e-486e-b9f8-7074675aa1ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات