728 x 90

کشف بقایای انسان در انفجار نشویل ایالت تنسی

انفجار نشویل ایالت تنسی
انفجار نشویل ایالت تنسی

به گزارش رویترز ۵دیماه، کارآگاهان پلیس گفتند در محل انفجار نشویل در ایالت تنسی بقای جسد انسان کشف شده است.در حالی که پیش‌تر مقامات پلیس اعلام کرده بودند که مطمئن نیستند که کسی در این خودرو حضور داشته باشد. رئیس پلیس نشویل گفت آزمایش دقیق از این بقایای کشف شده در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری رویترز یک خودرو در مرکز شهر نشویل در صبح کریسمس منفجر شد و ۳مجروح بر جای گذاشت. پلیس آن‌ را عمدی توصیف کرد و یک معاون پیشین اف.بی.آی گفت: انفجاری در این ابعاد به‌عنوان احتمال تروریسم مورد تحقیق قرار می‌گیرد (خبرگزاری سی.ان.ان۵دی ۹۹).

گزارشها حاکی است که لحظاتی پیش از انفجار این خودرو پارک شده در یکی از خیابانهای نشویل، از طریق نوار ضبط شده و بلندگویی به همگان هشدار داده شده بود که محل را ترک کنند.

جان کوپر، شهردار نشویل، نیز اعلام کرده در راستای تأمین امنیت در این شهر مقررات منع آمد و شد در شهر اعمال شده است. با این حال مقامات پلیس می‌گویند نشانه‌ای از احتمال تهدیدی دیگر علیه شهر پرجمعیت تنسی در دست نیست.

مقامات پلیس محلی و فدرال هنوز توضیحی در خصوص انگیزه احتمالی این انفجار ارائه نکرده‌اند و هنوز هیچ گروه یا فردی و مسئولیت آن را به عهده نگرفته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1c49994-a3e8-4abc-a38e-5e56590b153a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات