728 x 90

کشته و زخمی شدن شش کولبر کُرد توسط پاسداران جنایت‌پیشه

کولبران کرد
کولبران کرد

امروز جمعه هجدهم مردادماه، یک کولبر کُرد به نام "یونس پیروتی" فرزند محمد اهل روستاهای اطراف سردشت در پی شلیک مستقیم پاسداران مجروح شد و به بیمارستان منتقل گردید.
همزمان با این حادثه، گروهی از کولبران کُرد در منطقه قطور خوی هدف شلیک مستقیم نیروهای سپاه پاسداران قرار گرفتند. یک کولبر کُرد به نام "ناجی ابوبکری" فرزند صبری به‌شدت زخمی گردید.
این کولبر کُرد از ناحیه ران به‌شدت زخمی و جهت مداوا پزشکی به مراکز درمانی ارومیه انتقال یافته است.

همچنین روز پنجشنبه هفدهم مردادماه، نیروهای سپاه پاسداران در نزدیکی روستای مرزی "قامیشله" از توابع مریوان گروهی از کولبران کُرد را هدف قرار داده‌اند و یک کولبر ١٦ساله به نام "اسماعیل ساوجی‌نژاد" اهل مریوان در دم جان‌ باخته و جسد وی به بیمارستان این شهر منتقل شده است.

شامگاه روز چهارشنبه نیز، یک کولبر کُرد به نام "شهاب" فرزند عباس اهل روستاهای اطراف سردشت در پی تعقیب و گریز پاسداران از ارتفاع سقوط و از ناحیه پا دچار شکستگی شده است.

در همین رابطه نیز، روز یکشنبه سیزدهم مردادماه، پاسداران در مرز شهرستان پیرانشهر گروهی از کولبران کُرد را مورد تیراندازی قرار داده‌اند و در نتیجه دو کولبر کُرد به نام‌های "رشید خندانی و خلیل قادری" زخمی گردیدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/994ae9bb-0796-4429-87e2-b85406eee5bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات