728 x 90

کسادی نمایش دجالگرانه موسوم به‌روز قدس

کسادی نمایش دجالگرانه موسوم به‌روز قدس
کسادی نمایش دجالگرانه موسوم به‌روز قدس

در حالی که جنجال حکومتی روز قدس که رژیم آخوندی هر ساله در جمعه آخر ماه رمضان برگزار می‌کند، با کسادی فضیحت‌باری همراه بود، تعدادی از انواع موشکها در راستای سیاست جنگ‌افروزانه رژیم و قدرت‌نمایی پوشالی برای سرپوش گذاشتن به وضعیت بحرانی داخلی و بین‌المللی به نمایش گذاشته شد.

 

تلویزیون رژیم ۹اردیبهشت ۱۴۰۱:

گوینده: در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس موشکهای عماد سه، قدر اچ و خیبر شکن در تهران به نمایش گذاشته شد

خبرنگار: امروز در خیابان انقلاب و در راهپیمایی روز قدس موشک خیبرشکن هم برای مردم رو نمایی شد

 

سران و کارگزاران رژیم در این راهپیمایی دجالگرانه شرکت کردند.

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی خواهان نابودی اسراییل شد و گفت:

«ما آزادی قدس را حتمی می‌دانیم .. امروز شما می‌بینید این نماد همبستگی امت اسلامی است و انشاالله این همبستگی به نابودی رژیم صهیونیستی انشاالله منتهی خواهد شد» (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۹اردیبهشت ۱۴۰۱).

 

پاسدار سلامی سرکرده کل سپاه پاسداران خامنه‌ای بر روال گنده‌گویی‌های سابق خود گفت:

«به شما یک نکته هم می‌گویم شرارت‌‌هایتان را خاموش کنید شما می‌دانید ما اهل عمل و واکنش هستیم پاسخهای ما دردناک است شرایط را برای محو خود فراهم می‌کنید ما شما را رها نمی‌کنیم منتظر باشید پاسخهای ما را دیده‌اید امروز هم می‌گویم اگر کوچکترین عمل جاهلانه و شرارت آمیزی از شما سر بزند می‌دانید بهتر از من می‌دانید که چه به سرتان خواهد آمد» (سایت هیأت آنلاین رژیم ۹ اردیبهشت۱۴۰۱).

 

پاسدار قاآنی، سرکرده نیروی تروریستی قدس:

«رسماً اعلام کردیم هر جبهه‌ای در مقابل این رژیم جنایتکار تشکیل شود از اون حمایت می‌کنیم و هر جمعیتی که آمادگی مبارزه با این رژیم جنایتکار را داشته باشه از اون حمایت و پشتیبانی محکم می‌کنیم» (تلویزیون شبکه خراسان رژیم ۹اردیبهشت ۱۴۰۱).

 

پاسدار علی شیرازی رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع رژیم:

«امروز اعلام می‌کنیم اسراییل بداند من به‌عنوان عضوی از نیروهای مسلح عضوی از وزارت دفاع امروز اعلام می‌کنم با پیشرفت ساخت موشکی ما موشک نقطه زن می‌توانیم امروز خاک سراسر اسراییل را در یک لحظه با خاک یکسان کنیم.

من به کشورهای منطقه می گویم ... اگر می‌خواهید بمانید اگر می‌خواهید حمایت ملت خود رو با خود داشته باشید چاره‌ای جز حمایت از جمهوری اسلامی! و حمایت از ملت ایران ندارید» (تلویزیون شبکه سبلان رژیم ۹اردیبهشت۱۴۰۱).

 

در بیانیه پایانی این نمایش مضحک ضمن تأکید بر ادامه سیاست جنگ‌افروزی، وحشت رژیم از تحولات منطقه برملا شده و از جمله آمده است: اقتدار و توانمندیهای بازدارنده موشکی و نفوذ معنوی و تعیین‌کننده منطقه‌یی نظام را سرمایه راهبردی نظام است و ضمن تأکید بر تداوم راهبرد ظرفیت افزایی دفاعی و بازدارنده، به دشمنان هشدار می‌دهیم از هر گونه شیطنت و رویاپردازی برای تضعیف و یا تعرض به این حوزه که خط قرمز ما است، اجتناب ورزند (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۹اردیبهشت ۱۴۰۱).

 

تصاویر کسادی نمایش روز موسوم به قدس در شهرهای مختلف

 

اصفهان 

 

تهران 

 

شیراز - اعتراض معلمین شیراز به نمایش روز قدس

 

اصفهان 

 

تهران - خیابان انقلاب روبه‌روی دانشگاه تهران

 

خرم اباد - گزارش خبرنگار سیمای آزادی

 

استان فارس - داراب:  گزارش خبرنگار سیمای آزادی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a1a5ece-f62a-4f4c-9280-1e242fa1fa1c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات