728 x 90

لقب لژنشین جدول مرگ‌های کرونایی در انتظار ایران

کرونا در ایران
کرونا در ایران

روزنامه حکومتی آفتاب یزد ۳شهریور، در گزارشی، «آمارهای دهشتناک» مرگ و میر کرونا را «بازی هولناک مرگ و زندگی» را «دهانه کور» توصیف کرد که با «وعده‌های پوشالی» سران نظام تا به «کی ادامه خواهد» داشت.
آفتاب یزد نوشت: بدتر از این نمی‌شود. تلخ‌تر از این امکان ندارد. هر روز با آمارهای دهشتناک، سر از دالانهای وحشتناک در می‌آوریم و مستأصل‌تر و ناتوان‌تر از همیشه به این می‌اندیشیم که بازی هولناک مرگ و زندگی تا کی ادامه دارد و اصلاً آیا روزی از راه خواهد رسید که مرگ این عجوزه داغ افکن کمی دلش برایمان تنگ شود؟
آفتاب یزد با اعتراف به همدستی عامدانه ولایت آخوندی با ویروس مرگبار کرونا افزود: مدتهاست که کرونای نفرین شده مرگ را دور سرمان می‌چرخاند و در این بلبشو گوشمان از وعده‌های پوشالی پر است. وعده‌هایی که بی‌ثمر مانده تا تنابندگان این خاک به آغوش نیستی پناه برند و هر روز و هر ساعت بوی الرحمن روی جامه‌هایشان بنشیند.

آفتاب یزد در ادامه می‌نویسد: حالا پنج هزار پزشک ایرانی با استدعا و تمنا خواستار واردات روزافزون واکسنهای خارجی شده‌اند تا شاید تراژدی ته بگیرد و بالاترین آمار مرگ و میر بیش از آنچه هست یقه‌مان را نگیرد و ایران در روزهای سترون، لژنشین جدول مرگ‌های کرونایی لقب نگیرد. هنوز اما همه چیز در ابهام است و کمتر مسئولی تن به پاسخگویی می‌دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f480dc3d-2799-4a45-9b91-e69ac9d72fb9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات