728 x 90

کرونا در یک روز جان ۱۲۰۰نفر را در آمریکا گرفت

کرونا در یک روز جان ۱۲۰۰نفر را در آمریکا گرفت
کرونا در یک روز جان ۱۲۰۰نفر را در آمریکا گرفت

روز دوشنبه ۱۸فروردین ۹۹ دانشگاه جان هاپکینز در آمریکا اعلام کرد با ادامه روند شیوع بیماری کرونا در ایالات متحده بیش از ۱۲۰۰نفر در عرض یک روز در این کشور جانشان را از دست دادند.

تا روز یکشنبه ۱۷فروردین در آمریکا ۳۱۱هزار و ۶۳۷نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و ۸هزار و ۴۵۴نفر جان‌ باخته‌اند. آمریکا بیشترین تعداد بیمار مبتلا به کرونا را در جهان دارد.

 

از سوی دیگر کشور چین که مرکز شیوع این ویروس است روز گذشته اعلام کرد که تنها یک نفر در اثر کرونا در این کشور جان خود را از دست داده است و در ضمن تنها ۳۹مورد ابتلای جدید به این ویروس ثبت شده است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در کره جنوبی امروز اعلام کرد برای اولین بار پس از اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا در ۲۹فوریه در این کشور کاهش بسیار چشمگیری داشته و موارد جدید ابتلا به کرونا به کمتر از ۵۰مورد نزول کرده است.

در کره جنوبی ۴۷مورد جدید ابتلا به کرونا اعلام شد که تعداد کل مبتلایان در این کشور به ۱۰هزار و ۲۸۴مورد رسیده است. تعداد قربانیان جدید فقط سه مورد که آمار کلی جانباختگان به ۱۸۶نفر رسید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a21ebcec-6a17-4a8b-83c9-2de26af15d4c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات