728 x 90

کرونا در ایران - وضعیت فوق حاد کرونا در پلدختر لرستان از زبان فرماندار رژیم

کرونا در ایران
کرونا در ایران

 این خبر بروز می‌شود ...

 

وضعیت فوق حاد کرونا در پلدختر لرستان از زبان فرماندار رژیم

نتایج سیاستهای جنایتکارانه رژیم ولایت فقیه در عدم پیشگیری و واکسیناسیون عمومی هر روز ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد.

در همین رابطه فرماندار رژیم در پلدختر استان لرستان در زمینه وضعیت فوق حاد کرونا در این شهر می‌گوید:

«متأسفانه وضعیت کرونا در پلدختر هم‌چنان قرمز است و آمار سیر صعودی دارد.

با توجه به آمار مبتلایان و بستری حتی می‌توان گفت که در حال وضعیت پلدختر به فوق حاد رسیده است».

این مهره رژیم می‌افزاید: «اگر این روند مبتلایان ادامه داشته باشد با وضعیت فوق بحرانی مواجه خواهیم شد و اوضاع بسیار بدتر می‌شود».

 

جان‌باختن ۵۸۳نفر بر اثر کرونا در ۲۴ساعت گذشته

بر اساس گزارش رسانه‌های حکومتی طی ۲۴ساعت گذشته بیش از ۵۸۳نفر بر اثر بیماری کرونا جان‌باخته‌اند. 

البته بر اساس گزارشات منابع موثق سازمان مجاهدین تا روز گذشته۳۶۸هزار و ۴۰۰نفر نفر جان‌باخته‌اند. و این آمار رژیم توسط وزارت بهداشت آخوندها آمارسازی شده است. 

بستریهای کرونا در استان اردبیل تا ۱۰ برابر افزایش یافت

استاندار رژیم در اردبیل اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد بستریهای بیماری کووید. ۱۹ در این استان به‌طور متوسط تا بیش از ۱۰ برابر افزایش یافته است.

وی هم‌چنین گفت در سال گذشته یک روز مانده به تاسوعا با این‌که وضعیت استان قرمز بود تعداد بستریهای کرونا در مراکز درمانی استان ۲۰۰ نفر بود ولی هم‌اکنون تعداد بستریهای شبانه‌روزی به ۸۰۶ نفر رسیده و یک‌هزار و ۱۲۹ نفر هم بستری موقت وجود دارد.

وی بیان کرد: حتی در برخی از شهرستانها، تعداد بستریها در بیمارستان به ۲۰ برابر مدت مشابه سال گذشته رسیده است (خبرگزاری حکومتی ایرنا چهارشنبه ۲۷مرداد).

 

شیوع ویروس از پاندمی به سونامی تبدیل شده است

خبرگزاری رسمی رژیم، ایرنا: افزایش نگران کنندهٔ شمار مبتلایان به‌کرونا در استان خراسان رضوی و دیگر نقاط کشور، پزشکان را به‌این باور رسانده است که شیوع این ویروس دیگر از حالت پاندمی خارج و به‌یک سونامی تبدیل شده است که این وضعیت شاید در کلان‌شهر مشهد، نمایان تر از دیگر مناطق باشد (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۲۷مرداد).

 

نمکی: زمانی برای پایان کرونا متصور نیست، جهشهای متعدد کرونا در راه است

سعید نمکی سه‌شنبه شب ۲۶مرداد در جلسه استانی ستاد حکومتی کرونای قم، با بیان این‌که نمی‌توان زمانی را برای پایان کرونا متصور بود، افزود: ویروس کرونا در آینده جهشهای متعددی خواهد داشت و احتمالاً ویروسهای آینده واکسن را هم زیر سؤال خواهد برد.
وی با بیان این‌که واکسیناسیون صددرصدی هم نمی‌تواند باعث ایمنی کامل جامعه شود افزود: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تنها راه مبارزه با ویروس کروناست.


نمکی از خیزهای بیشتر کرونا در آینده خبر داد و گفت: نمی‌توان مردم را در به‌وجود آمدن خیزها و پیک‌های کرونا مقصر دانست چرا که در تعطیلیهای قبلی هم‌چنان مترو، رستورانها و دیگر کارخانه‌های تولید بیماری فعالیت می‌کردند.
نمکی گفت: نظام بهداشت و درمان متولی اقتصاد کشور و تأمین بسته‌های حمایتی نبوده و نیست اما این بخش‌ها جور و زحمت بیشماری برای ما بهمراه داشته‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/05cf1aee-6f9f-4680-8f49-c0bd8e10493c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات